کد خبر : 143663 تاریخ انتشار : شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

همسرم آشپزی بلد نیست، طلاق می‌خواهم!

مرد جوان وقتی دید که همسرش آشپزی کردن را یاد نمی‌گیرد تصمیم به جدایی گرفت. به گزارش میهن فال به نقل از روزنامه مزدم سالاری، چندی پیش زوج جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند. مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم اصلا …

مرد جوان وقتی دید که همسرش آشپزی کردن را یاد نمی‌گیرد تصمیم به جدایی گرفت.

به گزارش میهن فال به نقل از روزنامه مزدم سالاری، چندی پیش زوج جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند. مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم اصلا آشپزی بلد نیست و الان دو سال است که هنوز هم یاد نگرفته است. روزهای اول سعی می‌کردم او را درک کنم و به او حق بدهم که آشپزی بلد نباشد. اما الان دو سال است که از زندگی مشترک ما گذشته و همسرم همچنان بلد نیست که غذا درست کند.

وی ادامه داد: هر بار می‌خواهد غذا درست کند خراب می‌کند و ما مجبور می‌شویم غذای بیرون را بخوریم. در این دو سال ما یا مهمان بودیم، یا غذای بیرون خورده‌ایم و یا از مادرزنم غذا گرفته‌ایم. مرد جوان در ادامه گفت:من دوست دارم که همسرم خودش برایم آشپزی کند و غذا بپزد. اما او اینکار را انجام نمی‌دهد و تصمیم به جدایی گرفتم.

زن جوان هم به قاضی گفت: آقای قاضی مردی که تنها به خاطر آشپزی بخواهد از همسرش جدا شود‌‌ همان بهتر که برود و تنها زندگی کند. خوب من نمی‌توانم آشپزی را یاد بگیرم و در این مدت هم خیلی سعی کردم ولی نشد. اما شوهرم هر شب و هر روز سر من غر می‌زند و از من می‌خواهد که سریع‌تر آشپزی کردن را یاد بگیرم. واقعا از رفتار‌هایش خسته شدم و تصمیم به جدایی گرفتم. بعد از صحبت‌های این زوج قاضی دلیل آن‌ها برای طلاق را کافی نداست و این زوج را با هم آشتی داد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 342 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

مریم در تاریخ 5 اردیبهشت 1394 گفته : پاسخ دهید

چه مرد بی شعوری بوده . خوب خانم کم کم یاد می گیره. بعضیا تو خونه پدر اصلا دست به سیاه و سفید نزدند باید درکشون کرد. باید کمکش کنه از طریق کتاب های اشپزی.

دایی من خانموشون بلد نبود اشپزی کنه. شاید یک سال تمام خودش اشپزی کرد و بهش یاد داد. به دایی من می شه گفت مرد نه اون آغا.

css.php