کد خبر : 143499 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

اکبر عبدی مقیم ترکیه شد؟!

این روزها حرف و حدیث درباره خبر مهاجرت دائم یا موقت اکبر عبدی به ترکیه زیاد است. هر روز خبری در مورد او منتشر و شبه‌حکمی درباره ممنوع‌التصویر بودنش یا ممانعت از ورودش به کشور و … صادر می‌شود. به گزارش میهن فال به نقل از مشرق، ماجرا از این …

اکبر عبدی مقیم ترکیه شد؟!

این روزها حرف و حدیث درباره خبر مهاجرت دائم یا موقت اکبر عبدی به ترکیه زیاد است. هر روز خبری در مورد او منتشر و شبه‌حکمی درباره ممنوع‌التصویر بودنش یا ممانعت از ورودش به کشور و … صادر می‌شود.

به گزارش میهن فال به نقل از مشرق، ماجرا از این قرار است که اکبر عبدی بازیگر توانای سینمای ایران که در بیش از ۹۰ فیلم و چندین مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده، راهی ترکیه شده است.

رسانه‌های ترکیه هم گزارش داده‌اند که اکبر عبدی با خرید خانه‌ای در آلانیا تصمیم گرفته است مابقی عمر خود را در این شهر بگذراند. چند روز پیش هم خبرگزاری آناتولی نوشت که عبدی با برگزاری کنفرانس خبری در یک بنگاه معاملات املاک در یکی از شهرهای ترکیه گفته است که به خاطر برخی مشکلات سلامتی تصمیم گرفته است در ترکیه به زندگی ادامه دهد. ادعا شده که اکبر عبدی بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون ایران دارای بیماری دیابت بوده و اخیرا نیز به بیماری کلیوی دچار شده است.

عبدی گفته است که می‌خواهد از این به بعد در ترکیه به زندگی و فعالیت‌های هنری خود ادامه دهد. این هنرمند ۵۵ ساله گفته است که پروژه‌هایی در خصوص تهیه فیلم و سریال تلویزیونی در ترکیه داشته و در ماه‌های آینده فیلم آذری مشهدی عباد را شروع خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار سینما ، مجله خبری بازدید 262 بار
دیدگاهتان را بنویسید

اردبيل در تاریخ 3 اردیبهشت 1394 گفته : پاسخ دهید

شاید اونجا بیشتر از اینا بهش احترام بذارن

مریم در تاریخ 4 اردیبهشت 1394 گفته : پاسخ دهید

آره برا همین چیزاست که از ایران می رن

مریم در تاریخ 1 اردیبهشت 1394 گفته : پاسخ دهید

خودش ترک اردبیل هستش بایدم بره ترکیه زبونشون متوجه می شه.

css.php