کد خبر : 143095 تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

چگونه یک پیتزای سالم سفارش دهیم؟

خوردن پیتزا لزوما برنامه رژیمی شما را برای کاهش وزن به هم نخواهد ریخت. شما می‌توانید با انتخاب‌هایی ساده میزان کالری و چربی دریافتی با خوردن پیتزا را بدون از بین رفتن طعم و رایحه آن کاهش دهید. این نکات را برای سفارش پیتزای سالم رعایت کنید: به جای رویه …

خوردن پیتزا لزوما برنامه رژیمی شما را برای کاهش وزن به هم نخواهد ریخت. شما می‌توانید با انتخاب‌هایی ساده میزان کالری و چربی دریافتی با خوردن پیتزا را بدون از بین رفتن طعم و رایحه آن کاهش دهید.

چگونه یک پیتزای سالم سفارش دهیم؟

این نکات را برای سفارش پیتزای سالم رعایت کنید:

به جای رویه گوشتی (پپرونی یا سوسیس)، رویه سبزیجات به خصوص قارچ،‌ اسفناج، گوجه‌فرنگی، فلفل سبز سفارش دهید.

پیتزایی با کراست نازک گندم کامل سفارش دهید. با سفارش پیتزای با کراست به جای پیتزای نوع deep dish (پیتزایی که تابه‌های مخصوص شبیه ظرف کیک‌پزی پخته می‌شود و لبه‌هایی برجسته دارد یا پیتزای سبک شیکاگویی) به ازای هر برش تا ۱۰۰ کالری کمتر و با سفارش پیتزای با کراست نازک به جای پیتزای hand-tossed (پیتزای معمول نازکتر یا پیتزای سبک نیویورکی) به ازای هر برش ۶۰ کالری کمتر دریافت کنید.

به جای سفارش دادن پیتزایی با دو، سه یا پنج لایه پنیرتقاضای پیتزایی با مقدار معمول پنیر یا نیمی از آن کنید. با سفارش دادن پیتزای با پنیر معمول به جای پنیر سه‌لایه به ازای هر برش تا ۱۰۰ کالری و با سفارش پنیر معمول به جای پنیر اضافی تا ۳۰ کالری کمتر دریافت می‌کنید.

به جای یک برش پیتزا، سالادی با سس کم‌ چرب بخورید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، پزشکی و سلامت ، تغذیه بازدید 408 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php