کد خبر : 143087 تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

واکنش رضا صادقی به کشتن حیوانات در شیراز + عکس

خواننده موسیقی پاپ کشورمان با انتشار عکس در صفحه فیس بوک و اینستاگرام خود به فیلم منتشر شده از سگ کشی که در فضای مجازی انتشار یافته، واکنش نشان داد. صادقی با ادبیات خاص خود در این زمینه نوشت: «سلام به جانان .. بابت این پست و تصویرش قبلا عذرخواهى …

خواننده موسیقی پاپ کشورمان با انتشار عکس در صفحه فیس بوک و اینستاگرام خود به فیلم منتشر شده از سگ کشی که در فضای مجازی انتشار یافته، واکنش نشان داد.

واکنش رضا صادقی به کشتن حیوانات در شیراز + عکس

صادقی با ادبیات خاص خود در این زمینه نوشت:

«سلام به جانان .. بابت این پست و تصویرش قبلا عذرخواهى میکنم .. اما نتونستم ببینم و بى تفاوت رد بشم …

سوره کهف : ایه ١٨

و آنها را بیدار می پنداشتی، در حالی که آنان خواب بودند و ما آنان را به راست و چپ می گرداندیم و سگ ِ ( نگهبان ) آنها دستانش را بر دهانه غار نهاده بود .) ازهـمراهان اصحاب کهف یک حیوان اجازه داشت حضور داشته باشه ، و خداوند او رو هم بخواب برد در کنار اون بزرگان …. این که بعضى هااعتقادات ویژه خودشون رو دارن مبنى بر نزدیک نشدن به این حیوان قابل احترام اما چرا زجرکُش ؟؟؟؟

این تصویر تزریق یه ماده سمى به این مخلوق بى گناه خداست … و در ادامه تصویر جان دادن با رنج این حیوان و امثالش …… میدونم یه عده الان قیافه نکته بین میگیرن و میگن ادمها دارن میمیرن و ما از کشتن سگ میگیم …. !!! وقتى به این مخلوق خدا رحم نکنیم فکر میکنید به خودمون رحم میکنیم … !؟ این اتفاق در یکى ازشهرهاى زیبا با مردمان نازنینش افتاده که مطمئنم نود و نه درصدشون مخالف این ماجرا هستن …. من در باغچه کوچکى که یه گوشه از سرزمین زیبامون هست ، سگ نگهبانى دارم که حاضره بخاطر سلامتى و امنیت من از جانش بگذره .. حاضره شب تا صبح بیدار باشه و نزاره انسانى گرگ صفت به ارامشم نزدیک بشه .. جایی نمیاد که نماز میخونم . به حریم من احترام میذاره .و و و و .. حالا واقعا این موجود لایق چنین رفتاریه ؟

از من و ماى ایرانى بخدا بعیده و شرم آور .. این راهش نیست به مولا .. دیدن این تصویر رو پیشنهاد نمیدم اما پیشنهاد میدم به این حرف فکر کن …. میزان مدنیت یک جامعه را با معیار رفتارشان با حیوانات می توان فهـمید ..( گاندى )

شک دارم کسانى که این کارو کردن، ارامش داشته باشن که اگه داشته باشن؟ واویلا.»

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بازیگر بازدید 395 بار
دیدگاهتان را بنویسید

شهره از شیراز در تاریخ 29 فروردین 1394 گفته : پاسخ دهید

از شما واقعا ممنونم جناب صادقی، اینکه یکی از محبوب ترین هنرمندان کشور به این موضوع اهمیت میده واقعا امیدوار کننده هست. مردم شیراز هم از این ماجرا خیلی ناراحت و غمگین هستند و روزهای ۵ شنبه وشنبه همه تجمع داشتن امیدوارم که به این موضوع رسیدگی بشه. حتی بسیاری از هموطنان عزیز هم از شهرهای دیگه به شیراز اومدن و به این تجمع پیوستن. باز هم از توجهتون ممنون
شاد وسالم و موفق باشید

css.php