کد خبر : 142602 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

جوانی ۱۹ ساله که قصد آزار و اذیت دختر ایرانی را داشت + عکس

مردی از اتباع افغان که قصد داشت دختر بچه‌ای ۱۰ ساله در بیابان مورد آزار و اذیت قرار دهد،‌ توسط بستگان دختر بچه دستگیر و به کلانتری برده شد. در مورخه ۰۹/۰۱/۱۳۹۳ فردی با مراجعه به کلانتری ۱۷۷ خاور شهر مراجعه و عنوان کرد جوانی حدودا ۱۸ ساله قصد ربایش …

مردی از اتباع افغان که قصد داشت دختر بچه‌ای ۱۰ ساله در بیابان مورد آزار و اذیت قرار دهد،‌ توسط بستگان دختر بچه دستگیر و به کلانتری برده شد.

جوانی ۱۹ ساله که قصد آزار و اذیت دختر ایرانی را داشت + عکس

در مورخه ۰۹/۰۱/۱۳۹۳ فردی با مراجعه به کلانتری ۱۷۷ خاور شهر مراجعه و عنوان کرد جوانی حدودا ۱۸ ساله قصد ربایش و آزار و اذیت دختر وی را داشته است که در حین ربایش دختر وی، بستگان متوجه موضوع شده و این شخص را دستگیر و دختر را نجات داده اند.

پرونده در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ:

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “آدم ربایی” و به دستور دادرس دادگاه بخش خاوران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات شاکی پرونده:

پدر دختر ۱۰ ساله پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: “در مورخه ۰۹/۰۱/۱۳۹۴ قصد رفتن به مراسم جشن عروسی یکی از بستگان خود داشتیم؛ به همین علت دخترم بنام مریم را در ساعت ۱۷:۰۰ روانه خانه مادربزرگش کرده تا آنها نیز آماده رفتن به عروسی شوند؛ زمانیکه از دخترم خبری نشد به درب منزل مادرم رفته اما او عنوان داشت که مریم به آنجا نرفته است! در همین زمان برادرم با من تماس گرفت و موضوع ربایش دخترم توسط جوانی حدودا ۱۸ ساله را به من اطلاع داد که بلافاصله به کلانتری رفته و در آنجا متوجه شدم که دخترم توسط دو نفر از بستگانم بنام های “اسدالله” و “امیر” نجات پیدا کرده و آنها فرد آدم ربا را به کلانتری انتقال داده اند”.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 350 بار
دیدگاهتان را بنویسید

امیر در تاریخ 25 فروردین 1394 گفته : پاسخ دهید

از افغانی بی شرف تر نیست اگه من قدرتش داشتم هر چی افغانی تو ایران بود از ایران اخراج میکردم

مریم در تاریخ 26 فروردین 1394 گفته : پاسخ دهید

امیر آقا فرمایش شما صحیح ولی خیلی از ایرانی ها بدتر از افغانیها هستن در این زمینه. ثانیا مقصر پدر مادرش بودند که می بایسته خودشون درب منزل مادربزرگش برسونن نه اینکه رها کنند خودش بره اونم تو تهران

مسعود 2 در تاریخ 25 فروردین 1394 گفته : پاسخ دهید

به این افغانی بیشرف رحم نکنید

css.php