کد خبر : 141338 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰:۲۹

فال روزانه امروز چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه امروز چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می‌گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در …

فال روزانه امروز چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه امروز چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می‌گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید که به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما تنها کسی نیستید که به حقایق توجه می‌کند، اما وقتی در شرایط سخت قرار می‌گیرید ممکن است روشتان عوض شود. خوشبختانه امروز شما می‌توانید جنبه مثبت هر چیزی را ببینید، حتی اگر موردی باشد که مدتها برایتان دردسرساز بوده باشد. فقط فراموش نکنید که حل کردن مشکلات واقعاً به آن اندازه که به نظر می‌رسد ساده نیست. با این حال هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای تلاش نکردن وجود ندارد.

فال روزانه متولدین خرداد

تعیین کردن مرز بین زیرکی و حماقت کار سختی است و شما در حال حاضر نمی‌توانید روی این لبه باریک زندگی کنید. اما از شکست خوردن نهراسید، برای اینکه هوش فوق‌العاده عطارد همراه با ثبات و ایستادگی کیوان به اندازه کافی می‌تواند از شما حفاظت کند. لزومی ندارد هر فکر جالبی که به ذهنتان می‌آید را با دیگران در میان بگذارید. اگر ایده‌هایتان را برای خودتان نگه دارید می‌توانید قدرت و اعتبار بیشتری کسب کنید.

فال روزانه متولدین تیر

صحبت کردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما کار سختی است، برای اینکه شما می ترسید که مبادا آنها شما را درک نکنند. شاید شما فکر می کنید کسی که واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینکه شما شروع به حرف زدن کنید خودش بفهمد که شما چه نیازهایی دایرید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می خواهید رضایتی کامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

با وجود اینکه شما تعهداتی را به دیگران داده‌اید که باید آنها را به طور کامل انجام دهید، ولی الا دوست دارید که تا چند هفته دیگر هیچ فعالیت اجتماعی خاصی نداشته باشید. فقط به خاطر اینکه دوست دارید وقتتان را با پرداختن به کارهای شخصی خود بگذرانید، خود را به دردسر نیندازید. درعوض تاجایی که امکان دارد به طور مؤثری وظافتان را انجام دهید و سپس شما همانگونه که دوست داشتید فرصتی خواهید داشت تا در خلوت خودتان به آرامش برسید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما آخر هفته را با آرامش سپری کرده اید. با وجود اینکه بعداً در طول روز کمی دچار تضاد خواهید شد، ولی قادر خواهید بود بین چیزهایی که دارید و چیزهایی که می خواهید داشته باشید تعادل ایجاد کنید. حتی اگر شما از چیزهایی که دارید راضی هستید، الان نباید از کار کردن بیشتر هراس داشته باشید. درحالی که تلاش مضاعف باعث می شود شما زودتر به نتیجه برسید.

فال روزانه متولدین مهر

گفته شده که علامت میزان به وجود آورنده تعادل در دنیای شماست. اگر این گفته حقیقت داشته باشد پس امروز می‌توان پیشنهاد جدیدی به شما داد، برای اینکه این عدم توازنی که اخیراً برایتان ایجاد شده به شما اجازه استراحت کردن نمی‌دهد. در یک لحظه شما به سمت موضوعی جدید کشیده می‌شوید. لحظه بعد شما کنار کشیده و از خلوت خود بیرون نمی‌آیید. اگرچه هماهنگی‌ای که در نهایت به وجود می‌آید زودگذر است، با این حال اگر شما عملکردهای افراطی‌تان را متعادل کنید احساس خیلی بهتری پیدا خواهید کرد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شما حالتهایی دوگانه دارید. از یک طرف می‌توانید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم کاملاً می‌دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری که به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد که چه چیزی خارج از حیطه کنترل شماست. با تلاش کردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نکنید، برای نعمتهایی که در حال حاضر دارید سپاسگذار باشید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما کارهای بسیار زیادی دارید که باید در محل کار به آنها بپردازید، به گونه ای که حتی شاید نفهمید که از کجا شروع کرده‌اید. به جای اینکه دیگران را درگیر مشکل خود بکنید، بهتر است که سریع دست به کار شده و تا حد توانتان تلاش کنید. حتی اگر امروز پیچ و تابهای غیر منتظره‌ای ایجاد شد، فقط نقش موجهای پیشروی کننده را ایفا کنید. زمانی که به جای کنترل کردن یک موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این کاری می‌کنید در حالیکه واقعاً آن را انجام نداده‌اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

فال روزانه متولدین دی

شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می‌بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می‌کنید ممکن است رابطه آشکاری با کارهایی که اخیراً انجام داده‌اید نداشته باشند. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می‌شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه‌مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است که سخت کار کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

حتی اگر امروز روز خوبی باشد، ولی شما به راحتی نیت یک فرد دیگر را بد تعبیر می‌کنید. ممکن است که شما معتقد باشید که دیگران از شما حمایت نمی‌کنند، و یا حتی بدتر، به ضرر شما کار می‌کنند، و برای این باور خود دلایلی هم داشته باشید. اما دلیل این کار این است که شما از تسلیم شدن می‌ترسید. برطرف کردن سستی‌های خودتان مهم‌تر از تسلط داشتن بر افراد دیگر است.

فال روزانه متولدین اسفند

اینکه شما تشخیص داده‌اید رویاهای شما می‌توانند مهم‌تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اید و تمام اطلاعاتی را که می‌توانستید گرفته‌اید، هنوز چیزی کم است. داده‌ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده‌های دیگران معتبرتر است.

فال روزانه امروز چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 212 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php