کد خبر : 139298 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

کشف حجاب گروه ماه بانو در ایام فاطمیه! + عکس

تصویر زیر برداشت شده از اینستاگرام گروه ماه بانو است که چند روز پیش یعنی همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه انجام شده است. گروه ماه بانو در لندن همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) به کشف حجاب پرداختند. به گزارش میهن فال به نقل از …

تصویر زیر برداشت شده از اینستاگرام گروه ماه بانو است که چند روز پیش یعنی همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه انجام شده است.

کشف حجاب گروه ماه بانو در ایام فاطمیه! + عکس

گروه ماه بانو در لندن همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) به کشف حجاب پرداختند.

به گزارش میهن فال به نقل از سرویس فرهنگی جام نیوز، مدتی پیش پایگاه خبری شهدای ایران نسبت به خروج اعضای گروه ماه بانو به سرپرستی مجید درخشانی به کنسرت لندن و بزرگداشت زنان خواننده قبل از انقلاب به مناسبت روز جهانی زن هشدار داد اما وزارت ارشاد به خصوص اداره کل حراست این وزارتخانه که بیش از هر ارگانی باید به عملکرد هنرمندانش توجه کند هیچ واکنشی نشان نداده و بجای رفع مشکلات فرهنگی در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال فرهنگ نامیده اند تلاش کردند تا به حاشیه سازی و جنجال رسانه ای با رسانه های منتقد به عملکرد وزارت ارشاد بپردازند.

در این میان گروه ماه بانو در لندن حاضر شده و بعد از اجرای کنسرت با تک خوانی سحر محمدی خواننده ای که پیش از این سابقه کشف حجاب و روابط آزاد با نامحرمان و بهائیان خارج از کشور را داشت و با افتخار به انتشار تصاویر خود در رسانه های گروهی پرداخته بود، پاسداشت زنان کاباره ای را در سالروز روز جهانی زن برگزار نمودند و بعد از آن به صورت گروهی به کشف حجاب و انتشار تصویر خود در شبکه های اجتماعی نمودند.

وزارت ارشاد باید آگاه باشد که وظیفه نظارت بر عملکرد این هنرمند نما ها بر عهده این دستگاه است و مردم شهید پرور ایران خواستار واکنش و برخورد جدی این وزارتخانه و دستگاه های قضائی با چنین خوانندگانی هستند که نقش اول تروریسم فرهنگی را علیه نظام بر عهده داشته اند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 469 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس در تاریخ 24 اسفند 1393 گفته : پاسخ دهید

باسلام وتشکراز سایت جالب شما
ازاینکه درعین پرداختن به اخبار و مطالب جوان پسند،بدون حاشیه پردازی خاص به درج اخبار ومطلب ارزشی هم میپردازید بسیارخوشحال وممنونم؛
به امیدموفقیتهای روزافزون برای شما

css.php