کد خبر : 138036 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

چالشی عجیب بعد از چالش سطل آب یخ! + تصاویر

بعد از چالش سطل آب یخ، چالش دیگری در آمریکا بوجود آمده که در آن افراد خود را از پنجره طبقات بالا به حیاط خانه شان که در آن برف نشسته پرتاب می کنند. جدیدترین شوق و ذوقی که اهالی بوستون پیدا کرده اند، چالش شیرجه رفتن در برف است. …

چالشی عجیب بعد از چالش سطل آب یخ! + تصاویر

بعد از چالش سطل آب یخ، چالش دیگری در آمریکا بوجود آمده که در آن افراد خود را از پنجره طبقات بالا به حیاط خانه شان که در آن برف نشسته پرتاب می کنند.

جدیدترین شوق و ذوقی که اهالی بوستون پیدا کرده اند، چالش شیرجه رفتن در برف است. در پی کاهش شدید دمای هوا و یک سری طوفان های سنگین برف در بوستون، این شهر در زیر حجم زیادی از برف قرار گرفته است.

در ماه گذشته، بیش از هفت فوت برف در این شهر باریده و اهالی آن راهکارهای خلاقانه و البته کمی تا قسمتی ابلهانه ای را جهت بهره بردن از این شرایط در پیش گرفته اند. یکی از سرگرم کننده ترین و در عین حال خطرناک ترین این سرگرمی ها، چالش پریدن در برف از پنجره یا پشت بام است.

چالشی عجیب بعد از چالش سطل آب یخ! + تصاویر

شیرجه روندگان در برف بطور طوفانی شبکه های اجتماعی را در تسخیر خود درآورده و هشتگ #BostonBlizzardChallenge (چالش کولاک بوستون) را در توئیتر، اینستاگرام و واین راه انداختند و دیگران را دعوت به انجام این چالش خطرناک کردند.

چالشی عجیب بعد از چالش سطل آب یخ! + تصاویر

این تفریح بین همه محبوب نبوده و اعتراض هایی را هم برانگیخته است. برای مثال، «مارتی والش» شهردار بوستون، در هفته گذشته از شهروندان خواسته سریعاً به این عمل بی معنی پایان دهند چون ممکن است موجب مرگ آن ها شود. پریدن روی توده های برف آن هم از ارتفاع زیاد می تواند خطرهای بسیاری برای افراد داشته باشد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 554 بار
دیدگاهتان را بنویسید

هستی در تاریخ 11 اسفند 1393 گفته : پاسخ دهید

شفا …….. فقط شفا ……. تنها راه حل شفاست……. خدایا شفاشون بده………..

css.php