کد خبر : 136241 تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲

قبرستان آنلاین مجازی! + عکس

فناوری دیجیتال به سرعت در حال توسعه است و به جنبه‌های زندگی مختلف زندگی، حتی مرگ نیز ورود پیدا کرده است. به گزارش میهن فال به نقل از ایسنا، محققان ایتالیایی برای زنده نگه داشتن خاطرات عزیزان از دست رفته، قبرستان آنلاین مجازی را با قابلیت‌های مختلف طراحی کرده‌اند. پیش …

قبرستان آنلاین مجازی! + عکس

فناوری دیجیتال به سرعت در حال توسعه است و به جنبه‌های زندگی مختلف زندگی، حتی مرگ نیز ورود پیدا کرده است.

به گزارش میهن فال به نقل از ایسنا، محققان ایتالیایی برای زنده نگه داشتن خاطرات عزیزان از دست رفته، قبرستان آنلاین مجازی را با قابلیت‌های مختلف طراحی کرده‌اند.

پیش از این سنگ قبرهای حاوی کدهای QR در قبرستان شهر راسکیلد دانمارک به جای سنگ قبرهای سنتی مورد استفاده قرار گرفت؛ پس از رمزگشایی از این کد با استفاده از پوینده‌های موجود در تلفن همراه، تصویری از فرد متوفی به همراه خلاصه‌ای از زندگی وی ارائه می‌شود.

اخیرا یک شرکت ایتالیایی ایده قبرستان مجازی را مطرح کرده است. طراحان معتقدند که با توجه به نبود یک شبکه اجتماعی مناسب برای سوگواری و زنده نگه داشتن خاطرات عزیزان از دست رفته، قبرستان مجازی RipCemetery ایده بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

از این طریق یک فضای آنلاین مجازی، امکان به اشترک‌گذاشتن خاطرات، پیام‌ها و عکس‌های فرد متوفی فراهم می‌شود.

در این قبرستان مجازی امکان گذاشتن پیام‌های همدردی، عکس و فیلم ویدئویی و حتی دسته گل مجازی وجود دارد. استفاده از این سرویس رایگان است، اما برای خدماتی مانند بروزرسانی صفحه یا خرید دسته گل مجازی باید وجه پرداخت شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار تکنولوژی ، مجله خبری بازدید 196 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php