کد خبر : 134422 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳

فال روزانه دوشنبه 13 بهمن 1393

فال روزانه دوشنبه 13 بهمن 1393 فال روزانه متولدین فروردین شما هنگامی که در رأس هرکاری قرار داشته‌اید خوب درخشیده‌اید، اما امروز امور فرعی کاملاً برای شما در اولویت قرار دارند. شما امروز به جای اینکه وارد جهان بیرون بشوید، بیشتر مجذوب در خانه ماندن و سیر و سفر کردن …

فال روزانه دوشنبه 13 بهمن 1393

فال روزانه دوشنبه 13 بهمن 1393

فال روزانه متولدین فروردین

شما هنگامی که در رأس هرکاری قرار داشته‌اید خوب درخشیده‌اید، اما امروز امور فرعی کاملاً برای شما در اولویت قرار دارند. شما امروز به جای اینکه وارد جهان بیرون بشوید، بیشتر مجذوب در خانه ماندن و سیر و سفر کردن با رویاهایتان شده‌اید. پس خلاقیت داشته باشید، حرکت کردن از یک مکان به مکان دیگر با یاری متافیزیک کار راحت‌تری است، به علاوه شما را فقط محدود به یک گزینه نخواهد کرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

در این اواخر فرصت‌های مناسب بسیاری چه از لحاظ جنبه اجتماعی و چه از لحاظ جنبه شخصی برای شما پیش آمده است اما متاسفانه شما نتوانسته‌اید از این فرصت‌های به نحو احسنت و عالی استفاده کنید به همین خاطر نیز دچار یاس و نا امیدی شده‌اید اما نگران نباشید زیرا الطاف خدواند دوباره شامل حال شما خواهد شد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا کرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می‌دهید که به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق‌تر کند. انگیزه‌ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شما می‌توانید در یک لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می‌برید. سیر کردن در این روند اصلاً جالب نیست، اما شما می‌توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی‌درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش کردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی‌شود احساس بهتری پیدا کنید و مطمئناً به آنها هم کمکی نخواهد کرد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز از یک طرف شما وسوسه شده‌اید از زیر کار فرار کنید و یا اینکه حداقل تا جایی که امکان دارد کار کمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست که شما می‌خواهید کسی را گول بزنید؛ بلکه معنی این حرف این است که شما وسوسه شده‌اید به جای انجام دادن وظایف شغلی کاری لذت بخش‌تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می‌دانید که جیم شدن از سر کار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به کارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه کسی را ناراحت نکنید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما می‌خواهید کارها و فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز نمایید اما برای این کارها جرات و جسارت لازم را ندارید. بهتر است بدانید تمام افرادی که موفق شده‌اند ﺁنها نیز مثل شما روزی جرات شروع و استارت کارهای را نداشتند و با این که می‌دانستند در خلا هستند و از ﺁینده‌شان خبری نداشتند، اما این کارها را ﺁغاز کردند. صحبت‌هایی را که در قلب خود دارید و فقط مختص به شما می‌شوند زیرا این مسائل فوق العاده خصوصی هستند را نباید با اشخاص دیگر در میان بگذارید زیرا به ضرر شما تمام می‌شود. ﺁبان شما در تصمیم گیری‌های مهم زندگی خود نقشی زیادی ندارید یا این تصمیمات برای شما گرفته می‌شود یا این که خودتان تمایلی ندارید برای ﺁینده‌تان برنامه ریزی کنید به همین دلیل هر حرفی را که بقیه به شما می‌گویند برایتان تفاوتی ندارد، صحبت‌هایشان درست باشد یا نادرست فقط ﺁنها را اجرا می‌کنید. این قدر بی انگیزه به کارهایتان ادامه ندهید برای ادامه زندگی‌تان باید انگیزه داشته باشید تا موفق شوید. ﺁذر شما در این روزها استرس‌های فراوانی را در قلب خود احساس می‌کنید به همین دلیل نمی‌توانید کارهایتان را انجام دهید و بسیاری از کارهای شما ناتمام بر روی زمین مانده‌اند. مهم این است که در تمام تصمیماتی که می‌گیرید موفق شوید مهم این است که شما تمام تلاش خود را برای پیشبرد کارهایتان انجام داده‌اید.

فال روزانه متولدین مهر

تغییراتی در زندگی شما اتفاق افتاده است و شما کاملاً آن را حس می‌کنید. شما با یک نفر روابط خیلی خوبی برقرار کرده‌اید که او نیز صادقانه شما را درک می‌کند. این دوستی دگرگونی خیلی مهمی در زندگی‌تان پدید آورده است، اما نباید انتظار هیجان داشته باشید. درعوض قبول کنید که فهم و بصیرت شما از بی‌ثبات بودن شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید صدمه خواهد خورد، اما نباید کاری کنید که اوضاع بدتر شود.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شما برای تمام کردن تمام کارهایتان به مشکل برمی‌خورید، چراکه در هر راهی که شما انتخاب می‌کنید با یک زنجیره از حوادث عجیب روبرو می‌شوید. طبیعتا شما در حالیکه به مسائل مهم تر و ضرب‌العجل رسیدگی می‌کنید، می‌توانید این مسائل استرس زا را به زمانهای دیگر موکول کنید. اما حالا که شما متوجه شده اید، جهان نیز بخشنده تر می‌شود، پس تسلیم نشوید. صبر و استقامت بزرگترین اسلحه شما در هنگام تلاش برای رسیدن به موفقیت است.

فال روزانه متولدین آذر

اگر شما در طول روز توانستید خیلی زود مشکلات مالی‌تان را برطرف کنید، باید توانایی این را پیدا کنید که به برنامه‌های منظم همیشگی‌تان برگردید. اما وقتتان را با پرداختن به جزئیات تلف نکنید و به دنبال این باشید که نکات مبهم را هر چه سریعتر رفع کنید، به خاطر اینکه مشکلات حل نشده اگر خوب مدیریت نشوند دوباره رشد خواهند کرد.

فال روزانه متولدین دی

امروز از یک طرف شما وسوسه شده‌اید از زیر کار فرار کنید و یا اینکه حداقل تا جایی که امکان دارد کار کمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست که شما می‌خواهید کسی را گول بزنید؛ بلکه معنی این حرف این است که شما وسوسه شده‌اید به جای انجام دادن وظایف شغلی کاری لذت بخش‌تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می‌دانید که جیم شدن از سر کار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به کارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه کسی را ناراحت نکنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز زمان خوبی است که در میدان زندگی حاضر شوید و موقعیت دشواری را که پیش آمده به جای اینکه از آن فرار کنید تحت کنترل خود درآورید. درباره اتفاقاتی که در حال وقوع است بیندیشید؛ و بعد بر مبنای تجزیه و تحلیل‌های خود عمل کنید. طبیعتا شما آدم بسیار محتاطی هستید که هر کدام از افکار خود را اندازه گیری می‌کنید. به هر حال اکنون الان آماده‌اید که به درون استخر”کار” بپرید بدون اینکه ببینید آیا آب درون آن هست یا نه! خود را از احساسات تان جدا نکنید به خاطر اینکه آنها چیزهای زیادی دارند که به شما یاد دهند.

فال روزانه متولدین اسفند

بهرام و خورشید در یازدهمین خانه تان یعنی خانه اهداف بلند مدت با هم روبررو شده‌اند و شما حتی مواقعی که برای آینده خود برنامه ریزی می‌کنید می‌توانید واقع بین باشید. اما حواستان باشد که بهرام همچنین می‌تواند بدبینی را در شما تقویت کند. اما خیلی هم نگران این موضوع نباشید زیرا تا فردا بدبینی شما کمتر می‌شود.

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 13 بهمن 1393

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 341 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php