کد خبر : 134085 تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

بهشت آنجلینا جولی و برد‌پیت + عکس

بهشت آنجلینا جولی و برد‌پیت + عکس عمارتی‌ متعلق به قرن 17 میلادی در فرانسه خانه دوم «برد‌پیت» و «آنجلینا‌جولی» است. آنجلینا‌جولی و برد‌پیت، در سال 2008 زمانی‌که برای فرار از هیاهوی‌ هالیوود به دنبال پناهگاهی می‌گشتند و از طرفی هم آرزو داشتند که دو قلوهایشان‌ دور از لس‌آنجلس و …

بهشت آنجلینا جولی و برد‌پیت + عکس

بهشت آنجلینا جولی و برد‌پیت + عکس

عمارتی‌ متعلق به قرن 17 میلادی در فرانسه خانه دوم «برد‌پیت» و «آنجلینا‌جولی» است.

آنجلینا‌جولی و برد‌پیت، در سال 2008 زمانی‌که برای فرار از هیاهوی‌ هالیوود به دنبال پناهگاهی می‌گشتند و از طرفی هم آرزو داشتند که دو قلوهایشان‌ دور از لس‌آنجلس و در کشور فرانسه به دنیا بیایند به طور اتفاقی بهشت خود را پیدا کردند.

این زوج موفق سینمای آمریکا هنگامی‌که با هلیکوپتر بر فراز دامنه‌ای در جنوب فرانسه در حال پرواز بودند قصری‌ که میان جنگل جای گرفته بود را کشف کردند.

فضایی به وسعت چهارصد هکتار که شامل یک جنگل کاج، باغ زیتون و تاکستانی‌ 20 هکتاری است با عمارتی‌ مربوط به قرن هفدهم میلادی در منطقه پروانس‌ فرانسه.

آنها ابتدا این بهشت را اجاره کردند و در سال 2012 به قیمت چهل‌میلیون دلار یا چهل‌ و پنج میلیون یورو آن را خریداری کردند.

آنجلینا‌جولی و برد‌پیت کم‌کم خانه دوم خود را باز‌سازی کردند و فضای داخلی آنرا هم به دلخواه خود تغییر دادند و بخش‌هایی نظیر سالن ورزشی را به آن اضافه کردند.

در حال حاضر خانه دوم این زوج یکی از عمار‌تهای کم نظیر در دنیا است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، بازیگران خارجی ، بیوگرافی و سینما بازدید 438 بار
دیدگاهتان را بنویسید

نازنین زهرا در تاریخ 11 بهمن 1393 گفته : پاسخ دهید

سلام
جون واسه ساختن ماکت.خیلی خوبه تجربه اش میکنم!!!!

رها در تاریخ 11 بهمن 1393 گفته : پاسخ دهید

خوش به حالشون.چرا بعضیا همیشه تنها و بدبخت و بیچاره در حالیکه خدا رو قبول دارن و دوستش دارن و بعضیا بهشت رو این دنیا تجربه میکنن؟من موافق این نیستم که آدم این دنیا رو از دست بده تا شاید بعد از مرگ بهشت نصیبض بشه.پس زجرهای غیر قابل تحمل اینجا چی؟هر دو دنیا برای همه آدماست.عدالت کجاست؟همش کار و تلاش و ترس از خدا و محرومیت دادن به خود و آخرش بدبختی و تنهایی……..و حسرت……

css.php