کد خبر : 133446 تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

لیلا اوتادی شاعر شد!

مراسم رونمایی از اولین کتاب شعر لیلا اوتادی با عنوان «در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست» ساعت 16 تا 18 در کتابخانه ملی (حقانی) برگزار خواهد شد. این اولین کتاب اوتادی در زمینه شعر خواهد بود که طرح های داخلی آن نیز توسط ایلیا تهمتنی طراحی شده است. …

لیلا اوتادی شاعر شد!

مراسم رونمایی از اولین کتاب شعر لیلا اوتادی با عنوان «در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست» ساعت 16 تا 18 در کتابخانه ملی (حقانی) برگزار خواهد شد. این اولین کتاب اوتادی در زمینه شعر خواهد بود که طرح های داخلی آن نیز توسط ایلیا تهمتنی طراحی شده است.

اوتادی درباره این کتاب و تجربه خود از این عرصه گفت: «شعر گفتن را از 13 سالگی آغاز کرده ام و تاکنون در سبک های دیگری چون غزل، قصیده و… شعر گفته ام. معتقدم در حال حاضر شعر نو مخاطب بیشتری نسبت به سایر سبک ها دارد و ترجیح دادم که در چاپ شعر اولم بیشتر اشعار از شعرهای نو و سپید باشد.

لیلا اوتادی شاعر شد!

البته در این کتاب از سبک هایکو نیز استفاده شده است». او در پاسخ به این سوال که با توجه به تیراژ پایین انتشارات در کشور و ضررهای احتمالی بعد از انتشار را پیش بینی کرده یا خیر گفت: «تمام شرایط مالی انتشار کتاب را شخصاً تقبل کرده ام و به هیچ وجه این اجازه را به انتشارات ندادم. به هر حال انتشار اولین کتاب از اشعارم برایم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و حتی ایده اصلی صفحه آرایی کتاب نیز از خودم بوده است».

اوتادی درباره انتشارات مروارید نیز گفت: «انتشار کتاب توسط انتشارات مروارید برایم بسیار مهم بود. به هر حال شعرای بسیاری از جمله فروغ فرخزاد و… -که من از طرفداران آنها نیز هستم – اشعار خود را توسط انتشارات مروارید منتشر کرده اند و از همکاری ام با این انتشارات خرسندم». این بازیگر در ادامه افزود: «البته پیش از این نیز ناشران دیگر علاوه بر پیشنهاد نشر کتاب شعرم، پیشنهادهای مالی نیز مطرح کرده بودند که هیچکدام را نپذیرفتم. به هر حال استقبال مخاطب از شعرهایم نسبت به میزان فروش و مسائل مالی از اولویت بسیار زیادی برخوردار است و امیدوارم نتیجه آن نیز رضایتبخش باشد».

بازیگر فیلم های سینمایی «سگ های پوشالی»، «آدمکش»، «باغ قرمز» و… در پایان درباره فعالیت های حال حاضر خود در سینما و تلویزیون گفت: «هم اکنون مشغول بازی در فیلم سینمایی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» ساخته مهدی مظلومی هستم و بزودی بازی ام به پایان می رسد. امین حیایی، شریفی نیا، حمید لولایی، مجید صالحی و… بازیگران اصلی این فیلم هستند».

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بازیگر ایرانی ، بیوگرافی و سینما بازدید 420 بار
دیدگاهتان را بنویسید

شهاب در تاریخ 6 بهمن 1393 گفته : پاسخ دهید

تیتر مطلب رو خود اوتادی زده ؟!!!!!!!!!!! هر کی که 4 خط پرت و پلا گفت که اسم شاعر روش نمیذارن ! همین طور که با 4 تا عکس غیر حرفه ای آدم عکاس نمیشه و با چند تا نقاشی مسخره و غیر اصولی نقاش نمیشه !

w در تاریخ 5 بهمن 1393 گفته : پاسخ دهید

این که گفته بود من نقاشی میکنم … پس چرا طراحی عکسهای کتابشو با اینکه خیلی سادس یکی دیگه کرده و نقاشی روی جلدش شبیه ایده بچه مهد کودکیاس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینجاست که دروغگویی و نخود هر آش شدن خانم علی رغم نداشتن مهارتهای لازم معلوم می شه ! کسی که نتونه برای چیز به این سادگی ایده خوب بده ببین تو طراحی داخلی که کلی ادعاشو رو داره چقدر کم سواده و بی سلیقه …. شعرش هم تو مایه های یه توپ دارم قل قلی باید باشه .. واقعا متاسفم شدم براش….

نیما در تاریخ 5 بهمن 1393 گفته : پاسخ دهید

شک ندارم شعرهاش هم مثل طراحی روی جلدش و کارهای دیگش در گذشته مبتدیه … اینم که تو سبکهای مختلف شعر گفته لابد جزو دروغهای جدید خانم همه کاره و هیچ کارس !!!!

css.php