کد خبر : 133317 تاریخ انتشار : جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳

فال روزانه شنبه 4 بهمن 1393

فال روزانه شنبه 4 بهمن 1393 فال روزانه متولدین فروردین ماه اکنون برای شما سخت است که به حسهای عادی خود اطمینان کنید، برای اینکه حتی سخت کار کردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینکه تصورات شما درست است …

فال روزانه شنبه 4 بهمن 1393فال روزانه شنبه 4 بهمن 1393

فال روزانه متولدین فروردین ماه

اکنون برای شما سخت است که به حسهای عادی خود اطمینان کنید، برای اینکه حتی سخت کار کردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینکه تصورات شما درست است یا نه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما از دو دیدگاه متفاوت به جهان نگاه می کنید. یک دیدگاه شما همه چیز را خوب می بیند و در دیدگاه دیگرتان برعکس همه چیز به نظر بد می آید. باید بفهمید که بین این دو کدام یک درست دارد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز فرصتی برای صحبت کردن دارید و دلتان نمی خواهد این فرصت را از دست بدهید. پس زمانی را صرف فکر کردن روی چیزهایی که مهم هستند و حرفهایی که گفتنشان لزومی ندارد بکنید. اگر در جمعی حضور پیدا کردید که افراد با غیبت کردن و حرفهای بیهوده وقتشان را سپری می کنند، شما با نظرات تند و تیز خود در مورد خود و دیگران قضاوت نکنید. فقط بحث را به آرامی هدایت کرده و بعد به موضوعات مهم تر بپردازید.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما احساس می کنید اگر شخصی احساسات نامتعادلی داشته باشد این موضوع می تواند به زندگی شما هم رخنه کند. امکان دارد امروز شما به خاطر شرایطی ناراحت کننده به مرز ناامیدی برسید و حتی از شدت عصبانیت کاملاً از کوره در بروید. فراموش نکنید که عصبانیت و ناراحتی غیر قابل کنترل هیچ مشکلی را حل نمی کند و حتی باعث خستگی بیش از حدتان و نارضایتی شما خواهد شد. فقط صبور بودن و قدرت درک داشتن راه شما را هموار خواهد کرد.

فال روزانه متولدین تیر ماه

پوسته محافظ شما شکسته است و ممکن است آن جور که دوست دارید احساس آرامش و امنیت نکنید. ممکن است بدلیل بعضی مشکلات پیش بینی نشده مجبور شوید برنامه ریزی تان را تغییر دهید. شاید امروز چیزی یاد بگیرید که برای همیشه روشی که خودتان را در دنیا می دیدید تغییر دهد. مهم نیست امروز چه اتفاقی می افتد؛ شما خواستار این هستید که مسیر خود را که تغییر یافته بدرستی درک کنید. به خودتان اجازه دهید مسیرهای جدیدی که سر راه شما بوجود می آیند را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز دیگران شما را فردی بسیار منفی باف می بینند، در حالیکه خود شما اصلاً همچنین حسی ندارید. دلیلش فقط این است که شما می توانید ضعف و تزلزل را در گفته های آنها ببینید و به خاطر همین از ایده های سطحی و آبکی حمایت نمی کنید. به جای اینکه سعی کنید احساستان را تغیر دهید، فقط شیوه بیانتان را بهتر کنید. مادامی که شما از افراد دیگر عیب جویی نمی کنید می توانید تا حد نیاز جدی باشید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

ممکن است شما شروع به نشان دادن کارهایی کرده باشید که می توانید آنها را تحت فشار انجام دهید، اما زمانی چهره واقعی خود را نشان می دهید که یک امر غیر منتظره واقعی نیازمند توجه شما باشد. منظور این نیست که شما باید استعدادهای منحصر به فردتان را به دیگران نشان دهید. بلکه شما باید ارزش کارهای خودتان را بدانید و بر طبق رویاهایتان زندگی کنید.

فال روزانه متولدین مهر ماه

باتوجه به اینکه در پنجمین خانه شما که با خودجوش بودن ارتباط دارد کسوف دیده می شود، دیگر نیازی نیست که خلاقیت و تواناییهای خود را کتمان کنید. اگر شما منتظر فرصتی بودید تا پروژه جدیدی را شروع کنید، تا تنور داغ است این کار را بکنید. اما فراموش نکنید هر قولی که دادید باید با رضایت خاطر به آن عمل کنید. اگر از انجام دادنش لذت نمی برید، پس کار دیگری انجام دهید.

فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز روز مناسبی برای فراموش کردن برنامه های دراز مدت و تعهدات عملی نشده می باشد. آنها از بین نمی روند اما به منظور رسیدن به یک بینش جدید لازم است که بین شما و هدفهایتان فاصله بیفتد. این اتفاق شبیه یک مرخصی یا تعطیلات کوتاه مدت است. امروز فقط به چیزهایی بپردازید که نیاز به توجه فوری دارند و فعلاً به فکر استراحت و آرامش نباشید.

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز شما وقتی که به یاد یک سنت مذهبی قدیمی می افتید و یا وقتی یک جشن و مراسم مذهبی متفاوتی را یاد می گیرید، این آیین وتشریفات مذهبی برایتان خیلی جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. شاید شما بخواهید دیگران هم این چیزها را بدانند، ولی ابتدا باید در موردش به آنها توضیح بدهید. ولی مشکل اینجاست که شاید آنها به اندازه شما علاقه و هیجان نداشته باشند. به جای اینکه صبر کنید تا آنها از شما بخواهند که دیگر در مورد این موضوع صحبت نکنید، خودتان این کار را بکنید و لزوماً با کسانی صحبت کنید که با شما هم عقیده اند.

فال روزانه متولدین دی ماه

اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی توانید از وقت های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما اغلب اوقات آدمی هستید که قبل از اینکه فکر کنید اعمال تان چه تاثیری روی دیگران دارد دست به عمل می زنید. به هر حال امروز این کلمات شماست که دوستان تان را متاثر کرده و بیش از آنکه متوجه باشید به روابط تان لطمه می زند. اغراق کردن در این وضعیت یا کش دادن به حقایق تغییر یافته دیگر در این رابطه به شما کمک نمی کند. شما نمی توانید از واقعیت فرار کنید. پس بهتر است به خوبی از آغاز کار اهل عمل باشید.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

در حالیکه قدرت شما در صبر کردن تا موقع رسیدن به وقت مناسب مورد آزمایش قرار می گیرد، شاید مجبور شوید که با مسائل و کارهای مشابه دیگری روبرو شوید. خوشبختانه اکنون طبیعت واقع بینانه تان شما را به انحراف نخواهد کشانید، پس پیروی کردن از غریزه هایتان نباید برای شما امری هراس انگیز باشد. اما از وعده ها و فرصتهای بزرگ بدون ضرر و زیان هم دوری کنید. بهتر است به جای اینکه فکر کنید همه چیز کامل است، مسائل نهانی و پشت پرده را هم تجربه کنید (یا حداقل بفهمید چه چیزهایی از شما پنهان شده اند). چک کردن واقعیتها در امروز شما را از سرخوردگی های فردا نجات می دهد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 177 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php