کد خبر : 133300 تاریخ انتشار : جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸

همبازی شدن الناز شاکردوست با دیوها + عکس

همبازی شدن الناز شاکردوست با دیوها + عکس پروژه سینمایی “مبارک” که آن را از حیث وفور صحنه‌های انیمیشنی می توان متفاوت‌ترین فیلم سینمایی ایران نامید در بخش خارج از مسابقه نمایش داده می شود.، الناز شاکردوست و شمار دیگری از بازیگران سرشناس ایرانی را در کنار شخصیت‌های شاهنامه فردوسی …

همبازی شدن الناز شاکردوست با دیوها + عکس

همبازی شدن الناز شاکردوست با دیوها + عکس

پروژه سینمایی “مبارک” که آن را از حیث وفور صحنه‌های انیمیشنی می توان متفاوت‌ترین فیلم سینمایی ایران نامید در بخش خارج از مسابقه نمایش داده می شود.، الناز شاکردوست و شمار دیگری از بازیگران سرشناس ایرانی را در کنار شخصیت‌های شاهنامه فردوسی به تصویر می‌کشد. در این فیلم شخصیت‌های افسانه‌ای شاهنامه با استفاده از تکنیک‌های انیمیشنی جان می‌گیرند و ضمن خلق داستانی ماجراجویانه، زمینه را برای شناخت بهتر مخاطبان از این شخصیت‌های اسطوره‌ای فراهم می‌کنند.

بازیگرانی چون الناز شاکردوست، منوچهر آذر، امیر رهبری،‌ تورج نصرو… به ایفای نقش می پردازند. فیلمبرداری این پروژه در استان‌های تهران و مازندران، شهرهای چالوس و نمک‌آبرود و… انجام شده است.

همبازی شدن الناز شاکردوست با دیوها + عکس

عوامل این پروژه سینمایی عبارتند از: مدیر تولید: مهدی مددکار، مدیر فیلمبرداری:‌ علیرضا برازنده، طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی،‌ طراح چهره‌پردازی: علیرضا خورشید،نویسنده فیلمنامه: بهروز واثقی،مشاور فیلمنامه: سید جلال‌الدین دری، منشی صحنه: پانته‌آ حسینی، طراح کاراکترهای انیمیشنی: حامد کمالی، ساخت عروسکها: کامران خلج، طراح لباس عروسک‌ها: سحر عبدالهی،‌ صدابردار: حمید اسلامی، عکاس: آرش صادقی، تدارکات: علی اکبر ایکانی، مدیر روابط عمومی: محسن رخش خورشید.

داستان این فیلم در مورد پیرمردی است که به حرفه نقالی مشغول است و ابزار کارش، عروسک‌های شخصیت‌های شاهنامه است. او نوه جوانی دارد که از دنیای پدربزرگش کاملاً دور است و بر این اساس تضادهایی بین او و پدربزرگش وجود دارد.

پیرمرد بخش فراوانی از زندگی‌اش را در جهان اسطوره‌ها گذرانده و نگران روزی است که شخصیت‌های سیاه افسانه‌ای، دنیا را به سوی تاریکی و تباهی بکشانند. داستان از آنجا آغاز می‌شود که عروسک‌ها جان می‌گیرند و به فکر یاری رساندن به پیرمرد و کاستن از دغدغه‌های او می‌افتند. آنها با نوه پیرمرد همراه می‌شوند و داستان هیجان‌انگیز و ماجراجویانه‌ای را آغاز می‌کنند.

1/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : بیوگرافی و سینما ، سینما بازدید 321 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php