کد خبر : 132944 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶

خودکشی با بازی آنلاین!

تایوان چند وقتی می شود که به کشوری با خبرهای عحیب تبدیل شده است. این بار نیز برای دومین بار یک مرد پس از انجام بازی آنلاین به مدت طولانی جان خودش را از دست داد که به گفته متخصصین نوعی خودکشی است. چند وقت پیش در یک کافی نت …

تایوان چند وقتی می شود که به کشوری با خبرهای عحیب تبدیل شده است. این بار نیز برای دومین بار یک مرد پس از انجام بازی آنلاین به مدت طولانی جان خودش را از دست داد که به گفته متخصصین نوعی خودکشی است.

چند وقت پیش در یک کافی نت مردی پیدا شد که روی کیبورد خوابیده بود ولی پس از چند ساعت صاحب کافی نت متوجه شد که وی اصلا حرکتی ندارد و احتمالا جانش را از دست داده است. تحقیقات نشان داد که وی برای مدت سه روز مداوم در حال بازی رایانه ای بوده است.

خودکشی با بازی آنلاین!

این مرد ۳۲ ساله که تنها نام خانوادگی (هزا) عنوان شده است در یک سری مسابقات آنلاین گیر کرده بود و باید تمام مراحل را به پایان می رساند. همین باعث شد تا اختلالات مختلفی در سیستم بدنی اش رخ داده و جانش را از دست بدهد.

این دومین بار است که چنین اتفاقی در این کشور رخ می دهد. سال گذشته یک نوجوان پس از ۵ روز بازی مداوم در یک کافی نت جانش را از دست داد. روانشناسان این چنین اختلالی را در افراد به خودکشی ربط می دهند و آن ها را افرادی می دانند که در زندگی چیزی جز بازی ندارند.

4/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : مجله خبری بازدید 497 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس در تاریخ 5 خرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

چطور دانلدوش کنم

علی رض در تاریخ 5 خرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

بازی رو میخوام

سیدعطاءالله(سیدآرش) فیروزی در تاریخ 29 دی 1393 گفته : پاسخ دهید

آره درسته
منم پس از یک ماه بازی بی وقفه حالم بد شد و بعدش که منو رسوندن بیمارستان دیگه مــُــردَم و تموم کردم!!!
برای شادی روحم صلوات و فاتحه ختم کنید
خدا رفتگان شماهم بیامرزه

css.php