کد خبر : 130742 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰:۲۲

فال روزانه چهارشنبه 10 دی ۱۳۹۳

فال روزانه چهارشنبه 10 دی ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز احتمال اینکه به جمع یا مهمانی دعوت شوید، زیاد است. حتما این دعوت را قبول کنید تا از انرژی جمع استفاده کنید. خوراکی های خوب بخورید و شاد باشید. حتی می توانید برای آخر هفته با دوستان قرار بیرون …

فال روزانه چهارشنبه 10 دی ۱۳۹۳فال روزانه چهارشنبه 10 دی ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز احتمال اینکه به جمع یا مهمانی دعوت شوید، زیاد است. حتما این دعوت را قبول کنید تا از انرژی جمع استفاده کنید. خوراکی های خوب بخورید و شاد باشید. حتی می توانید برای آخر هفته با دوستان قرار بیرون بگذارد و تعطیلات رابه بهترین و شادترین شکل ممکن، به شب برسانید. در این جمع ها عشقتان را نیز با خود همراه کنید. شاید بیشتر دوست داشته باشید تنها در جمع دوستان باشید. اما توصیه می کنیم با هم باشید. امسال را بیشتر روی کیفیت کارها و رابطه ها بگذارید تا کمیت آن.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز بیشتر ذهن شما درگیر مهمانی و تفریح است. دوست دارید با دوستان یا خانواده شاد باشید. سفر یا مهمانی بروید. امروز می توانید هماهنگی های لازم را انجام دهید تا آخر هفته پرباری داشته باشید. دست رد به سینه هیچ دعوتی نزنید. از مهمانی های فامیلی گرفته تا دورهمی های دوستان، همه را در نظر داشته باشید و هر کدام بهتر بود، آن را انتخاب کنید. البته مراقب رابطه عاطفی خود هم باشید. اگر مجرد هستید زمان آن رسیده تا در میان افراد موردنظر، یکی را انتخاب کنید و به او پیشنهاد دوستی بدهید.

فال روزانه متولدین خرداد

زندگی اجتماعی شما، احساسات شما را به دو فاز مختلف کشانده است. تا اندازه ای استرس انجام کارها را دارید اما از طرفی هم دلتان می خواهد شاد باشید و خوش بگذرانید. بهتر است همه افکار خود را روی کاغذ بنویسید و آنهایی که ارزشی ندارند و فقط حجم اضافه ای از مغز شما را اشغال کرده اند، پاک کنید. البته این کار شاید به زمان نیاز داشته باشد. اما از امروز این پروژه را استارت بزنید. امروز روی مود حرف زدن هستید و دایم دلتان می خواهد در مورد همه چیز با عشقتان حرف زنید. همین کار را انجام دهید اما لطفا هیچ تصمیم قاطعی در مورد زندگی ای رابطه خود اتخاذ نکنید.

فال روزانه متولدین تیر

خودتان را برای سال آینده آماده کنید. از همین امروز برای سه ماهه آخر سال برنامه ریزی کنید تا مقدمات پیشرفت و تغییر در سال آینده را مهیا کنید. از فرصت های امروز برای تعامل و معاشرت با اطرافیان استفاده کنید. دوست دارید حرف بزنید و نظرات و ایده های خود را بیان کنید. همین کار را انجام دهید. اما در عین حال مراقب حرف هایی که به زبان می آورید باشید و خیلی از جزئیات زندگی خود برای دیگران نگویید. اگر با دوستان قرار دارید، حتما با عشقتان در جمع آنها حاضر شوید تا سوتفاهمی میان شما به وجود نیاید. اگر مجرد هستید، این چند روز فرصتی عالی برای یافتن نیمه دیگر خود است. در میان افرادی که ملاقات می کنید، فردی که بهتر است را انتخاب کنید و به او نزدیک شوید.

فال روزانه متولدین مرداد

از لاک تنهایی خود بیرون بیایید. باید بیشتر در جمعه و اجتماع باشید. از فرصت آخر هفته بای معاشرت و دید و بازدید بهره بگیرید. اگر به مهمانی یا جمعی دوستانه دعوت شدید، حتما آن را قبول کنید. امروز حتی می توانید در مورد هه ایده ها و طرح هایی که در سر دارید حرف بزنید و از اطرافیان کمک و مشاوره بگیرید. اگر کسی با آنها مخالفت کرد، سریع واکنش منفی نشان ندهید. در روابط عاطفی خود خوش بین هستید و این نشانه بسیار خوبی است. زیرا می توانید با هم برای بهبود رابطه خود برنامه ریزی کنید و اگر مشکلی هست، با حرف آن را برطرف کنید. از این که ایده های بزرگ در سر داشته باشید، نهراسید. علاوه بر حمایت کائنات، از پشتیبانی عشقتان نیز بهره مند هستید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز باید بزرگ فکر کنید. باید سعی کنید آرزوهای بزرگی برای خود ترسیم کنید. در ضمن، روابط اجتماعی خود را نیز بیشتر کنید. هر چه بیشتر دوست و آشنا داشته باشید، روحیه بهتری خواهید داشت. بهتر می توانید ایده پردازی کنید و در کار و زندگی شخصی نیز موفقیت های بیشتری را شاهد خواهید بود. اگر به مهمانی یا جمعی دعوت شدید، حتما موافقت کنید. با عشقتان هماهنگ باشید. با هم در میان دوستان یا خانواده باشید. در فرصت تنها بودن نیز می توانید در مورد برنامه های آینده خود حرف بزنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز بهترین زمان برای ساختن ایده های بزرگ برای پیشرفت است. در جمع افرادی که به نظرتان صلاحیت نظر دادن دارند حاضر شوید و در مورد طرح هایتان با آنها حرف بزنید. اگر به مهمانی دعوت شدید حتما بپذیرید. برای خود برنامه های بزرگ داشته باشید. از اینکه آرزوهای بزرگ داشته باشید نهراسید این به شما کمک می کند تا به جایگاه های ارزشمندی دست پیدا کنید. خوش بین باشید. به جای فوکوس کردن روی مسایل منفی ارتباط ها، به خوبی های آنها فکر کنید. اگر مجرد هستید، در میان انسان های جدیدی که ملاقات می کنید، افرادی که بیشتر با روحیه شما سازگاری دارند را زیر نظر داشته باشید.

فال روزانه متولدین آبان

از محدودیت خارج شوید. از پیله تنهایی بیرون بیایید. چقدر برای خودتان محدودیت تعیین می کنید! از این روند دست بردارید. بهترین لباس های خود را بپوشید و حسابی به سر و ظاهر خود برسید و در جمع های دوستانه یا خانوادگی حاضر شوید. بیشتر روی کیفیت کارها، رابطه ها و … تاکید داشته باشید تا کمیت آنها. این فرصت را دارید تا تغییرات اساسی در زندگی ایجا کنید و استارت آن را از همین امروز بزنید. در مسایل عاطفی، به خاطر داشته باشید که دوستی و عشق همانند آینه است. یعنی هرطور رفتار کنید، همان طور بازخورد خواهید گرفت.

فال روزانه متولدین آذر

شما همیشه کارهای گروهی را بیشتر از تک‌روی دوست دارید. امروز نیز این علاقه شما بیش از گذشته است و دوست دارید در مورد همه افکار و طرح های خود حرف بزنید. ایده هایتان را مطرح کنید. این عالی است. فقط اگر با مخالفت یا انتقاد یروبه رو شدید، به هیچ عنوان واکنش منفی نشان ندهید. طوری رفتار کنید که نه تنها خودتان که اطرافیان نیز خوشحال باشند. رابطه عاطفی شما به سمت بهبود پیش خواهد رفت. از انرژی های امروز برای برنامه ریزی و تعیین هدف استفاده کنید. شما هر دو می توانید به هم کمک کنید تا موانع از بین بروند. اگر هم تنها هستید، مراقب باشید انتخاب نادرست نداشته باشید.

فال روزانه متولدین دی

امروز در میان خانواده و در خانه شادمانی بیشتری خواهید داشت. از آنها می توانید برای کارهای خود مشورت بگیرید. اگر دوستان کارشناسی هم دارید که می توانند ایده های خوبی برای طرح های شما داشته باشند، نیز گزینه های خوبی برای مشورت گرفتن هستند. فقط این را در نظر داشته باشید که ممکن است در برخی موارد با مخالفت مواجه شوید. اما نباید واکنش نشان دهید. اگر به مهمانی یا شام دعوت شدید، حتما قبول کنید. در جمع ها یدوستانه ممکن است با فردی آشنا شوید که روحیه متناسب با شما دارد. اگر در رابطه هستید، امروز با هم در مورد مشکلات حرف بزنید و با همفکری هم آنها را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

هشدار انباشتگی احساسات! مراقب باشید. همه چیز را در دل خود نریزید. از این همه محدودیت که برای خود تعریف کرده اید بیرون بیایید. سعی کنید بیشتر با اطرافیان تعامل داشته باشید این به شما کمک می کند تا روحیه بهتری داشته باشید. در ضمن، برنامه ها و طرح های بیشتری برای کارهای خود پیدا خواهید کرد. امشب با دوستان به مهمانی بروید و خوش باشید. اگر متاهل هستید، با نیمه دیگر خود در جمع های دوستانه یا خانوادگی حاضر شوید. در خلال تنهایی هایتان هم می توانید در مورد مسایل مالی همفکری داشته باشید. برای آینده خود برنامه بریزید.

فال روزانه متولدین اسفند

بزرگ ترین مشکلی که امروز با آن مواجه خواهید بود، این است که چه بپوشید! امشب به مهمانی دعوت شده اید و بسیار برایتان مهم است در آن جمع بدرخشید. بهترین لباس های خود را بپوشید. حسابی به خودتان برسید. اگر در رابطه هستید، حتما شریک عاطفی خود را نیز ببرید. انرژی های امروز زیاد هستند و می توانید از آنها برای شادی و بهبود روحیه خود استفاده کنید. اگر مجرد هستید امشب می توانید در میان انسان های جدید، جفت خود را بیابید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 259 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ارمان میلان در تاریخ 10 دی 1393 گفته : پاسخ دهید

نمیدونم

میثم در تاریخ 10 دی 1393 گفته : پاسخ دهید

اصلن راست نبود

css.php