کد خبر : 130532 تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

عکس لیلا اوتادی روی بیلبوردهای تبلیغاتی عراقی

عکس لیلا اوتادی روی بیلبوردهای تبلیغاتی عراقی این بیلبورد تبلیغاتی که در نزدیکی کربلا قرار دارد، تبلیغ یک نوشیدنی است که مثل همه تبلیغات کشورهای عربی به استفاده اغراق آمیز از تصاویر زنان با آرایش غلیظ زینت داده شده اند. نکته جالب این بیلبورد این است که در تصویر تبلیغی …

عکس لیلا اوتادی روی بیلبوردهای تبلیغاتی عراقی

عکس لیلا اوتادی روی بیلبوردهای تبلیغاتی عراقی

این بیلبورد تبلیغاتی که در نزدیکی کربلا قرار دارد، تبلیغ یک نوشیدنی است که مثل همه تبلیغات کشورهای عربی به استفاده اغراق آمیز از تصاویر زنان با آرایش غلیظ زینت داده شده اند. نکته جالب این بیلبورد این است که در تصویر تبلیغی از عکس لیلا اوتادی، بازیگر کشورمان استفاده شده است.

سابقه استفاده از تصاویر بازیگران ایرانی در بیلبوردهای عربی کم نیست. قبلا هم تصاویر از فریبرز عرب نیا با گریم مختار و همینطور مصطفی زمانی با گریم یوسف پیامبر بر بیلبوردها نصب شده بود اما نکته اینجاست که نصب تصاویر مختار و یوسف پیامبر به دلیل پخش این سریال های تاریخی از شبکه های عربی بود که طرفدار هم پیدا کرده بودند ولی تصویر لیلا اوتادی درحالی روی بیلبوردها رفته که ساکنان کشورهای عربی، نقشی از او در سریال ها ندیده اند و بعید است مثلا نقش پلیس او را در سریال رهایی دیده باشند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 488 بار
دیدگاهتان را بنویسید

وکیل در تاریخ 30 خرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

ممنون از زحمات شما

پرکلرواتیلن در تاریخ 8 دی 1393 گفته : پاسخ دهید

خوووووب بود ممنون از سایت خیلی خوبتون

مینا در تاریخ 7 دی 1393 گفته : پاسخ دهید

به خاطر آرایش غلیظ اوتادی از عکساش استفاده میشه …

ravak در تاریخ 9 دی 1393 گفته : پاسخ دهید

من که میگم فتوشاپه !

css.php