کد خبر : 130337 تاریخ انتشار : جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ - ۰:۱۹

فال روزانه امروز جمعه 5 دی ۱۳۹۳

فال روزانه امروز جمعه 5 دی ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز حواستان به حساسیت های خود باشد. شما بیش از اندازه به همه جزئیات گیر می دهید و این مساله فقط موجب آزار خودتان خواهد شد. سعی کنید همه چیز را خیلی آسان بگیرید. احتمال اینکه با افرادی که …

فال روزانه امروز جمعه 5 دی ۱۳۹۳فال روزانه امروز جمعه 5 دی ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز حواستان به حساسیت های خود باشد. شما بیش از اندازه به همه جزئیات گیر می دهید و این مساله فقط موجب آزار خودتان خواهد شد. سعی کنید همه چیز را خیلی آسان بگیرید. احتمال اینکه با افرادی که ارتباط نزدیک دارید دچار مشکل بشوید زیاد است. اما باید کنترل رفتار خود را داشته باشید. اگر نیاز به حمایت اطرافیان دارید، این را علنا تقاضا کنید. هیچی از ارزش شما کم نمی شود، بلکه دیگران خیلی بهتر می توانند حس و حالتان را درک کنند. چون خیلی ارتباط هایتان امروز خوب نخواهد بود بهتر است در خانه بمانید و سر خودتان را با فیلم یا کتاب گرم کنید. اگر در رابطه هستید، برای اینکه سوبرداشتی نشود، در مورد بی حوصلگی خود توضیح دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

یکی از دوستان شما امروز به کمک نیاز دارد. این شما هستید که می توانید به او کمک کنید. لازم نیست همه کارهای او را به عهده بگیرید، همین که حمایت و پشتیبانی خود را به او نشان دهید کافی است. در فضای مجازی نیز می توانید حس و حال خوبی که امروز دارید را با بقیه هم به اشتراک بگذارید. با پست ها یا ویدئوهای شاد و ارزشمند، به دوستان خود پیام محبت خود را برسانید. در جمع های دوستانه شرکت کنید. امروز این فرصت را دارید تا ابرهای کدورت میان خود و عشقتان را از بین ببرید و آغاز تازه ای با هم داشته باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز می توانید به دیگران کمک کنید. حس های شما خوب و انرژی هایتان زیاد است. در جمع دوستان به فردی که به حمایت شما نیاز دارد، توجه بیشتری نشان دهید. طوری رفتار کنید تا اطرافیان بدانند حامی آنها هستید. این کمک های مهربانانه، به خودتان انرژی مضاعف می دهد. همیشه انرژی جمع بیشتر از یک نفر تنهاست. با اینکه حساسیت های روحی شما امروز زیاد است، اما توان کنترل و مدیریت رفتارهای خود را دارید. اگر در زندگی عاطفی با عشقتان کمی اختلاف دارید، امروز هیچ کاری نکنید و حرفی نزنید. بیشتر روی برنامه ریزی برای 10 سال آینده زندگی خود متمرکز باشید. به جای مسایل احساسی، با شریک عاطفی خود در مورد کار و کمک فکری گرفتن از او حرف بزنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز از همان ابتدای صبح، حس بسیار خوبی به زندگی خواهید داشت. احساس می کنید در مسیر درست قرار دارید و همه آرزوهای شما به تدریج در حال برآورده شدن هستند. این حس خوب خود را به اطرافیان نیز منتقل کنید. اگر در میان دوستان کسی هست که به کمکتان نیاز دارد، حتما از او حمایت کنید. برای آینده، چشم انداز بزرگی ترسیم کنید. بدانید هر چه در ذهن می سازید را می توانید به واقعیت بدل کنید. پس بهترین ها را برای خود بخواهید. به زندگی دونفره و عاشقانه خود هیجان بیشتری ببخشید. با همدیگر دوستان جدید پیدا کنید. به مکان های تازه بروید. اگر مجرد هستید نیز احتمال دارد در میان تفریح با دوستان با فردی که برایتان جذاب است، آشنا شوید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز مسایل زندگی کمی مرموز پیش می روند. یعنی دید درست و شفافی به مسایل و رویدادها ندارید. این مرموز بودن در مسایل مالی بیشتر نمود دارند. اما خیالتان راحت باشد که هیچ اتفاق عجیبی در حال روی دادن نیست. با کمی مطالعه و پرسو جو، می توانید از همه آنها سر در بیاورید. بهتر است برای آسایش خودتان هم که شده، از اطرافیان برای همکاری و همفکری کمک بگیرید. به ندای درونی قلب خود هم اعتماد داشته باشید. با اینکه شاید کمی حساس باشید، اما توان تصمیم گیری درست را دارید. امروز به خوبی انرژی های خوب اطرافیان را جذب می کنید. به همین واسطه، با عشقتان از این فرصت برای رفع کدورت های استفاده کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

برای اینکه از انرژی های جمع استفاده کنید، باید خودتان را همگام و هماهنگ با بقیه کنید. هر چه تفاهم رفتاری بیشتری با اطرافیان داشته باید، همان قدر روز بهتری برای خودتان می سازید. در طول فعالیت های گروهی، علاوه بر پیشبرد بهتر کارها می توانید همچون اسفنج انرژی اطرافیان را نیز جذب کنید. اگر کسی در میان همکاران هست که رفتار مناسبی با شما ندارد، واکنش نشان ندهید. برعکس به او مهربانی کنید تا رابطه میان شما خراب نشود. در همه رابطه های خود باید ادب و احترام را حفظ کنید. با نمایش بهترین اخلاق، بیشتر خود را در دل اطرافیان جا می کنید. این روند موجب خوشحالی بیشتر عشقتان هم می شود. پیش از اینکه به سوالی پاسخ دهید، حتما چند دقیقه به آن فکر کنید.

فال روزانه متولدین مهر

یک روز عادی اما خوب در انتظار شما است. اگر عادت های مضر برای سلامتی دارید، از امروز برای ترک آنها تلاش کنید. میوه، سبزیجات و ورزش را در دستور کار هر روز خود بگذارید. از نظر احساسی کمی حساس و زودرنج شده اید، ممکن است به هر رفتاری سریع واکنش نشان دهید. اما مراقب باشید. نباید در دام حس های منفی گرفتار شوید. اگر مساله ای ناراحتتان می کند، با لبخند از کنار آن رد شوید. اگر حس می کنید رابطه عاطفیتان آن هیجان و گرمایی که می خواهید را ندارد، خودتان دست به کار شوید. برای تفریح یا سفر برنامه ریزی کنید. یا آخر هفته را دوتایی با هم به جایی بروید که هیجان زیادی به قلبتان جاری کند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز اتفاق ها به گونه ای پیش می روند که احساس می کنید از توان مدیریت شما خارج شده اند. حس می کنید در برابر حجم و فشارهای کاری کم آورده اید. اما این طور نیست. شما خلاقیت و استعدادهای بسیاری دارید. با کمی فکر و مطالعه می توانید راهکار مناسب برای انجام همه کارهای لازم را پیدا کنید. در ضمن، امروز اگر خود را مشغول انجام کارهای هنری بکنید، آثار بسیار خوبی خلق خواهید کرد. در بخشی از روز هم برای برنامه ریزی برای آینده وقت بگذارید. سعی کنید از اطرافیان انرژی های خوبشان را بگیرید.با دوتان بیرون بروید و با هم تفریح کنید و یا با عشقتان دوستان جدید پیدا و تفریحات تازه ای را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز دوست دارید از همه چیز فرار کنید. افکار منفی در ذهنتان انبار شده اند و همه تلاشتان این است که از همه آنها خلاصی بیابید. به جای روی آوردن به عادت های منفی، از نظر احساسی خودتان را آرام کنید. اول به فکر سلامت فکر و جسم خود باشید و سپس از دوستانی که حالتان با آنها خوب است، تقاضای کمک کنید. اینکه حرف هایتان رابه زبان بیاورید، بار بزرگی از شانه هایتان برداشته می شود. با اینکه هیجان و تفریح همیشه برایتان جذابیت دارد، اما بهتر است امروز کمی با خود خلوت کنید. فیلم ببینید یا کتاب مطالعه کنید. کمی از شلوغی ها دوری کنید تا حس و حالتان بهتر شود. با عشقتان هم حرف بزنید و برایش توضیح دهید که امروز را به تنهایی و استراحت نیاز دارید.

فال روزانه متولدین دی

کمی دچار سردرگمی هستید. احساس می کنید مسایل زندگی مرموزانه در جریان هستند. اما این طور نیست. این فقط نگاه شما است. برای اینکه حساسیت های شما زیاد است، توصیه می کنیم خیلی در جمع نباشید. بیشتر در اتاق خود بمانید و روی برنامه ریزی برای آینده متمرکز شوید. در اینترنت یا کتاب های مرتبط با کار، به دنبال بهترین راهکار برای پیشبرد بهتر پروژه های خود مطالعه و تحقیق کنید. ایده هایتان را بنویسید و در روزهای آینده که روحیه مناسب تری داشتید، به آنها رسیدگی کنید. چون کمی کلافه و بی حوصله هستید، بهتر است با عشقتان ارتباط زیادی نداشته باشید. بیشتر سرتان به کار خودتان باشد و هیچ قرار ملاقاتی با هم نگذارید.

فال روزانه متولدین بهمن

توقف! از اینکه با سرعت زیاد به سوی جلو در حرکت هستید دست بردارید. کمی توقف کنید و کارهایی که اکنون انجام داده اید را دوره کنید. ببینید آیا در مسیر درست قرار دارید. با این سرعتی که شما پیش می روید، ممکن است از بیراهه سر در بیاورید. هر چند وقت یکبار در میان راه بایستید و نتایج کارهای خود را ببنید و برای آینده چشم انداز وسیع تری تعریف کنید. امروز خیلی حوصله رابطه عاشقانه ندارید. هیچ اشکالی هم ندارد. برای عشقتان توضیح دهید که دوست دارید تنها باشید و بیشتر روی کارهای خود تمرکز کنید. این مساله را با مهربانی مطرح کنید تا سوتفاهمی پیش نیاید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز برایتان سخت است با دیگران همگام باشید و بتوانید همکاری خوبی با آنها داشته باشید. اما تلاش خود را بکنید. این را بدانید موفقیت های شما در کارهای گروهی خلاصه شده اند. در جمع بودن این مزیت را دارد تا انرژی های خوب اطرافیان را نیز بگیرید. شاید در میان کارها با انتقادی روبه رو شوید که چندان خوشایند نیست و دلتان می خواهد داد بزنید و از خود دفاع کنید. اما به موقعیت اجتماعی خود فکر کنید و سریع واکنش نشان ندهید. کلید شادی امروز، صبر است. به عشقتان هم بگویید که بی حوصله هستید و امروز با هم قرار یا مکالمه ای نداشته باشید. بیشتر روی خود و برنامه های آینده متمرکز باشید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 189 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php