کد خبر : 129735 تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۰

فال روزانه امروز شنبه ۲9 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه امروز شنبه ۲9 آذر ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز باید از خیر یک چیزی بگذرید که به هیچ عنوان کوچک نیست. به طور مثال، یا باید عشق یا خواسته های خود را نادیده بگیرید تا برای کارهای حرفه ای خود فرصت بیشتری داشته باشید. البته این از …

فال روزانه امروز شنبه ۲9 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه امروز شنبه ۲9 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز باید از خیر یک چیزی بگذرید که به هیچ عنوان کوچک نیست. به طور مثال، یا باید عشق یا خواسته های خود را نادیده بگیرید تا برای کارهای حرفه ای خود فرصت بیشتری داشته باشید. البته این از خود گذشتگی به شما کمک می کند تا فرصت های خیلی خوبی به دست بیاورید. تلاش خود را انجام دهید تا میان خانواده و شغل خود تعادل ایجاد کنید. امروز دوست دارید هیجان زیادی داشته باشید. اما این را بدانید که نمی توانید از عادت های همیشگی خود امروز لذت ببرید. پس برای کارهای هیجان انگیز جدید برنامه ریزی کنید تا هر دو طرف، از آن لذت ببرید. حتی یک آشپزی مشترک هم می تواند موجب خوشحالی شما دونفر شود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز اگر بتوانید مسایل منفی را از ذهن خود دور کنید، می توانید دنیا را در دست خود بگیرید. همه چیز را به سوی بهتر شدن پیش ببرید. خوشبختانه به صورت مستقل هم می توانید کارهای خود را به انجام برسانید. اما مراقب باشید خودتان را در شرایطی قرار ندهید که نتوانید از آن رهایی بیابید. با دیگران طوری رفتار کنید که بدانند باید به محدودیت های شما احترام بگذارند. امروز حس خوشالی زیادی دارید؟ از این فرصت برای بودن در میان خانواده بهره بگیرید. با آنها برنامه سفر یا تفریح یا دورهمی ترتیب دهید و تا می توانید شادی بدهید و شادی بگیرید. تزریق محبت به عشقتان موجب می شود تا خودتان هم حس بهتری داشته باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز اشتیاقات شما بسیار زیاد هستند و می توانید از آنها برای ایجاد تغییر استفاده کنید. کمی در وجود خود سرکش بودن احساس می کنید که اتفاقا بد هم نیست. کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. اما مراقب باشید کارهای عجیب یا ناخواسته ای انجام ندهید که بعدها به خاطر آن ناراحت بشوید یا مشکلی برایتان پیش بیاید. امروز آغاز هفته کاری است و بهتر است از همان ابتدای صبح، با هیجان و شادی کارتان را آغاز کنید تا تا آخر هفته هم به همین منوال سپری شود. کنجکاوی ذاتی شما امروز زیاد می شود و به همین واسطه به دنبال تجربه کردن رابطه های جدید علاقه زیادی خواهید داشت. در جمع های جدید حاضر شوید تا با افراد تازه ملاقات کنید.

فال روزانه متولدین تیر

نباید بر اساس ظاهر افراد قضاوت کنید. در نگاه اول تقریبا همه خیلی خوب به نظر می رسند و نباید گول ظاهر افراد را بخورید. این در مورد مسایل کاری هم مصداق دارد. نباید ظاهر یک کار شما را گمراه کند. سعی کنید عمیق تر به مسایل زندگی فکر کنید. قبل از اینکه چیزی بگویید یا کاری انجام دهید، نتیجه آن را در ذهنتان مرور کنید تا برایتان مشکلی پیش نیاید. در ارتباط با همکارهان یا مشتری ها، خیلی نرم و مهربان باشید اما در عین حال، حواستان هم جمع باشد. در مسایل عاطفی هم اگر تصور می کنید فاصله فکری شما زیاد است، خیلی سخت نگیرید. خوشبختانه انرژی های امروز کمک می کنند تا تفاهم زیادی با هم پیدا کنید و نوع دیگری از رابطه و شادی را با هم تجربه کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز دنیا به کام است و می توانید از همه چیز کلی لذت ببرید. اول از همه به سلامت خود اهمیت دهید و در خورد و خوراک زیاده روی نکنید. ورزش و مصرف سبزیجات را در دستور کار قرار دهید. از همان ابتدای صبح، با انرژی زیاد بیدار شوید و اول هفته خود را با انرژی های خوب آغاز کنید. همین روند تا آخر هفته ادامه خواهد داشت. برای اینکه هر روز سرحال باشید، شب ها هم زود به رختخواب بروید تا کاملا استراحت کنید و هنگام تصمیم گیری های کاری، بهترین راه را انتخاب کنید. امروز حس های عاشقانه شما زیاد هستند. پس کاری کنید که به شریکتان حسابی خوش بگذرد و از محبت های شما نهایت استفاده را ببرد.

فال روزانه متولدین شهریور

اگر احساس می کنید خلاقیت هایی که همیشه داشته اید، امروز گم شده اند، اصلا نگران نباشید. آنها در وجود شما هستند و فقط به دلیل برخی فشارهای فکری یا کاری، لایه ای از غبار روی آنها را پوشانده است. برای اینکه دوباره از مزایای خلاقیت هایتان بهره مند شوید، باید افکار منفی را از ذهنتان دور بیرزید. خودتان را با هنر سرگرم کنید تا همه حس های درونی شما برانگیخته شوند. باید کاری را استارت بزنید تا متوجه شوید که حتی ذره ای از خلاقیت شما از بین نرفته است. از نظر احساسی، امروز تغییرات بزرگی در انتظار شما است. به ناگهان احساس می کنید عشقتان زیاد شده است و می خواهید همه دنیا را به پای شریک عاطفی خود بریزید. پس همین کار را انجام دهید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز بهتر است از رفتن به جمع ها یا جاهایی که چندان برایتان جالب نیست، خودداری کنید. نیازی نیست حتما در همه جا حضور داشته باشید. امروز حالتان به گونه ای است که شعار امروزتان: «هیچ کجا خانه آدم نمی شود»، می شود. اولین روز از هفته کاری را باید با انرژی تلاش کنید تا حس موفقیت، تا آخر هفته همراه شما باشد. شاید این حس را داشته باشید که وابستگیتان به خانواده زیاد شده است. این بسیار عالی است. در خانه سرگرمی های عالی برای خود و دیگران ایجاد کنید و از این همه انرژی مثبت جاری در میان خود، لذت ببرید. عشقتان را نیز در این جمع وارد کنید و با گفت‌وگو در مورد موضوع های مختلف، از در کنار هم بودن نهایت لذت را ببرید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز حس کنجکاوی شما زیاد است. دوست دارید از همه چیز سر در بیاورید. امروز از روتین های همیشگی زندگی خود خسته شده اید. دلتان یم خواهد تغییرات اساسی ایجاد کنید. هیجانات زیادی را تجربه کنید. خب، خیلی راحت می توانید این کارها را انجام دهید. برنامه های کاری خود را مشخص کنید و برای ساعات پس از آن، با دوستان یا خانواده برنامه های تفریحی ترتیب دهید. به مکان هایی بروید که تاکنون نرفته اید. کارهایی انجام دهید که نکرده اید. حتی می توانید دورهمی های شادی با دوستان ترتیب دهید و در مورد موضوع های مختلف با هم حرف بزنید. در مسایل عاطفی، انعطاف پذیری خود را حفظ کنید و برای مسایل کوچک واکنش منفی یا تند نشان ندهید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز به در خانه ماندن و بودن در جمع خانواده علاقه بسیاری دارید. از محل کار زودتر به خانه بیایید و همه انرژی خود را در میان جمع خانوادگی تخلیه کنید. هم خودتان لذت می برید، هم به آنها عشق و محبت تزریق می کنید. امروز کارهای ساده ای همانند آشپزی کردن هم می تواند به شما انرژی خود بدهد. با عشقتان به طور مشترک غذا بپزید. این همکاری هیجان و لذت خاصی دارد و موجب می شود، علاوه بر تهیه شام، تجربه ای جدید و پر هیجان را در کنار هم تجربه کنید. سعی کنید از امروز به بعد، هر چند وقت یکبار به زندگی عاطفی خود تنوع بدهید. خیلی صادقانه و از صمیم قلب با عشقتان حرف بزنید و مطمئن باشید هیچ چیز به اندازه صداقت، موجب جذب محبت دیگران نمی شود.

فال روزانه متولدین دی

امروز از هر نوع تغییری ناگزیر هستید. یعنی خودتان در ایجاد این تغییرات نقشی ندارید. تحولی بزرگ در زندگی شما ایجاد می شود و بر اساس آن وارد مرحله تازه ای از زندگی می شوید. ابرهای تردید را از آسمان دل خود دور کنید. شاید این کار در ابتدا کمی سخت به نظر برسد اما شما توانایی این امر را دارید. حتی خوب است در ظاهر خود هم تغییر ایجاد کنید. این را هم به خاطر داشته باشید، تغییرات دایمی نیستند و هر چند وقت یکبار تغییر می کنند. در مسایل عاطفی، از فاز همیشگی خارج شوید. تحولات شاد و هیجان انگیز در زندگی دونفره خود ایجاد کنید. اگر در رابطه عاطفی نیستید، امروز بعدازظهر بیرون بروید و با دوستان در مورد یافتن شریک عاطفی مناسب حرف بزنید و از آنها کمک بطلبید.

فال روزانه متولدین بهمن

چشمان خود را باز کنید. فرصت ها را با چشمان باز ببینید و آنها را در هوا بقاپید. شما این شانس را دارید از این روند همیشگی فاصله بگیرید و وارد فاز جدیدی از زندگی بشوید. این فرصت هم از همین امروز در اختیار شما قرار داده شده است. پس به همه چیز با دقت توجه کنید. عصر را با عشقتان به مکان های تازه بروید. سرگرمی های تازه را امتحان کنید. از اینکه خطر کنید نهراسید. اگر مجرد هستید نیز می توانید دوستان جدیدی پیدا کنید. امروز زمان مناسبی برای آشنایی با افراد جدید است.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز فازتان به طور کلی تغییر خواهد کرد. خودتان هم از این امر حمایت کنید. به سوی عوض کردن پیش بروید. از روتین همیشگی زندگی فاصله بگیرید. اول هفته را طوری آغاز کنید که تا انتهای هفته، حسابی حالتان خوب باشد و از انرژی های مثبت فضا به نفع خود بهره بگیرید. خوشحالی در کنار خانواده از جمله مواردی است که امروز شما خواهید داشت. اگر بخواهید مثل همیشه باشید، رخوت و کرختی همه روز شما را می گیرد. پس تغییر را در اولویت کارهای خود قرار دهید. لباس های شیک بپوشید و ورزش کنید. با عشقتان بیرون قرار بگذارید و تفریحاتی را تجربه کنید که تاکنون نداشته اید. یا جاهایی بروید که برایتان جذاب هستند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 175 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php