کد خبر : 129631 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳

فال روزانه امروز چهارشنبه 26 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه امروز چهارشنبه 26 آذر ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین شما امروز نمی‌توانید هرکاری که دلتان می‌خواهد انجام دهید، برای اینکه امکان دارد امکانات مالی‌تان نتوانند خیلی شما را به جلو ببرند. به جای اینکه به هر پیشنهادی جواب مثبت داده و بعد فکر کنید که چگونه می‌توانید از …

فال روزانه امروز چهارشنبه 26 آذر ۱۳۹۳فال روزانه امروز چهارشنبه 26 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

شما امروز نمی‌توانید هرکاری که دلتان می‌خواهد انجام دهید، برای اینکه امکان دارد امکانات مالی‌تان نتوانند خیلی شما را به جلو ببرند. به جای اینکه به هر پیشنهادی جواب مثبت داده و بعد فکر کنید که چگونه می‌توانید از پس این مسئولیتهای بزرگ برآیید، قبل از اینکه دست به اقدامی بزنید از حجم برنامه‌هایتان کم کنید. اهل عمل بودن بهتر از این است که در طول مسیر تغییر جهت بدهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

حتی اگر نگران خواسته‌هایت هستی، به خاطر سلامتی‌ات بهتر است که آنها را بیان کنی تا اینکه پیش خودت حفظشان کنی. حتی اگر برخلاف میلت است، یکبار امتحان کن. مواظب باش؛ موقعی که شروع می‌کنی دیگران را در احساسهایت شریک کنی، قطع کردن این روند ممکن است سخت باشد. هرچیزی که به نظر می‌رسد بیشتر اوقات تثبیت شده است را تشویق کن.

فال روزانه متولدین خرداد

شما می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید حتی اگر امروز انرژی برای این کار نداشته باشید. اگر تا کنون در رابطه با بیان یک موضوع دشوار خانوادگی در کشمکش بودید، ممکن است در نهایت راهی بیابید که امروز این کار را بکنید. رویکرد خوش بینانه و جدید شما به زندگی مانند خورشیدی است که امروز دنیا را برای تان روشن تر و جالب تر می‌کند. در رابطه با استرس ها و فشارهای کاری آینده نگران نباشید؛ سعی کنید روحیه خوب خود را حفظ کنید!

فال روزانه متولدین تیر

درحالیکه شما در زندگی تان یشرفت می‌کنید، سیاره بخت شما یعنی کیوان نیز دست به کار شده و نمی‌گذارد تمرکزتان را از دست بدهید! کیوان وقتی که بهتان نشان می‌دهد چگونه از انجام دادن کارهای احمقانه دوری کنید دوستتان می‌شود!! با این حال امروز بهرام مدعی شما را تشویق می‌کند که ریسک کنید. هرقدر که تلاش کنید به عمق این مشکل بروید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. حتی اگر به خودتان هم اطمینان داشته باشید، وقتی که برنامه‌هایتان را عملی می‌کنید، شاید روش‌هایی که در ذهنتان داشتید درست از آب درنیاید. اجازه دهید این نیازهای گذری و سریع فرو بنشینند؛ شما بیشتر از آنچه فکر می‌کردید زمان دارید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما در این تردید به سر می‌برید که بهترین و عالی ترین ایده‌های خود را تا زمانیکه مطمئن شوید آنها حتما محقق می‌شوند، پنهان کرده و به تاخیر بیندازید. شما نمی‌خواهید که با دیگری مذاکره داشته باشید،‌ به خاطر اینکه دیگران ممکن است ندانند که شما چکار دارید می‌کنید. بلکه می‌خواهید درک و حس عادی خود را قبل از اینکه برنامه‌های خود را عملی کنید بدست آورده تا مجبور نباشید بعدا دوباره به عقب بازگردید و اشتباهات خود را بازبینی کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما امروز فکر می‌کنید که به آخر خط رسیده‌اید؛ در حالیکه از شدت ناامیدی میزان استرس و ناراحتی شما بسیار افزایش پیدا کرده است و وسوسه شده‌اید که همه چیز را به حال خود رها کرده و فرار کنید. اما فرار کردن راه حل مناسبی نیست. برای اینکه اگر امروز از این مشکلات فرار کنید، درجای دیگر و روز دیگر به سراغ شما می‌آیند. پس بهترین راهبرد، صادقانه رفتار کردن و مبارزه کردن با مشکلات است.

فال روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است کسی فکر کند که شما شخص بسیار پرنفوذی هستید، حتی اگر خودتان اصلاً اینگونه فکر نکنید. متأسفانه امروز برای شما سخت است که شاهد این باشید که دیگران در موردتان نظر می‌دهند. هدفهای خود را با دقت به کار ببندید، برای اینکه در حالیکه بیشتر از آن چیزی که از شما انتظار می‌رود پایداری نشان می‌دهید، می‌توانید به راحتی واکنشی نامعقول نشان دهید. اکنون دوستان و همکارانتان می‌خواهند به شما کمک کنند، اما نه در صورتی که شما برای قبول کردن کمک آنها خیلی سخت‌گیر و ایرادگیر باشید. چند نفش عمیق بکشید و هنر سازش کردن با دیگران را تمرین کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز نظر شما در مورد عشق کمی غیر عادی به نظر می‌رسد، برای آنکه چیزهای که قبلاً شما را هیجان زده می‌کردند امروز هیچ حسی در شما ایجاد نمی‌کنند. شما لزوماً دیگر به عشقهای سطحی علاقه‌ای ندارید؛ رابطه‌های بیهوده داشتن به نظر شما فقط باعث تلف کردن وقت باارزشتان می‌شود. به جای اینکه بر پایه عادتهایتان واکنش نشان دهید، بیشتر رویاپردازی کرده و یک راه کلی‌تر و جدیدتر برای برقراری ارتباط و دوست‌یابی پیدا کنید. اگر شما ذهن خودتان را به روی چیزهایی متفاوتی که وجود دارد نبندید، متوجه می‌شوید که عشقی که در جستجویش هستید همین نزدیکی‌هاست.

فال روزانه متولدین آذر

امروز تخیلاتتان می‌تواند شما را به سفری زیبا ببرد، اما شما زیاد دوست ندارید که از آن سفر بازگردید. لذتی که شما خواهان آن هستید به واسطه دسترسی به این رویاها به وجود می‌آید. بالا و پایین پریدن با شادی در درونتان حتی اگر به کوتاهی یک لحظه باشد به ظاهر پاداشی کافی به نظر می‌رسد.

فال روزانه متولدین دی

سیاره بخت شما یعنی ونوس دوباره به عقب برگشته، اما ارتباط زیبای آن با ژوپیتر کامکار بیشتر از قبل شما را برای این عقب گرد آماده می‌سازد. باهمه این احوال کنار آمدن با محدودیت‌ها هنوز سخت است، بنابراین شما اگر در برابر وسوسه آزادی‌های بیش از حد سر فرود بیاورید، امکان دارد تجربیات مثبتتان بیشتر تبدیل به افکار منفی بشوند. بعد از اینکه فکر کردید یک چیز کافی است و چیز دیگر خیلی زیاد است خیلی هوشیار و مواظب باشید و یادتان باشد که خودشناسی کلید رسیدن به موفقیت‌تان است.

فال روزانه متولدین بهمن

ممکن است امروز در میان احساسات تان شناور باشید و هیچ راه حل آسانی نیز نباشد که بتوانید براحتی با احساسات خود ارتباط برقرار کنید. این به معنی آن نیست که شما سوای دیگران هستید بلکه تنها زبانی است که به نظر می‌رسد قادر به بیان نکات حساس و ضروری نیست. ممکن است بهتر باشد که به جای اینکه سعی کنید تا خود را به زور جزییات بیان کنید آهنگی بنوازید که احساسات تان را بیان کند. برای از بین بردن این فشار روحی می‌توانید شعری از دنیای روحی و درونی خود بگویید که بتوانید در قالب آن احساسات خود را بیان کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظرات درستی دارید و این باعث می‌شود در محل کار به عنوان یک قهرمان شناخته شوید. علاوه بر این شما قادرید که فکر و ذهن تان را برای این بگذارید که نیازهای خود را شناخته و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما به خود مغرور نشوید؛ اگر این کار را بکنید، برنامه ریزی‌های کوچکی که اخیرا داشته اید نتیجه معکوس خواهند گرفت و شما را با اوضاعی آشفته مواجه خواهند کرد. بهترین همکاری و مساعدت شما این است که تا جایی که می‌توانید در لحظه حال زندگی کرده و از آن نهایت استفاده را می‌برید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 198 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php