کد خبر : 129257 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۰۸

فال روزانه امروز دوشنبه ۲4 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه امروز دوشنبه ۲4 آذر ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین برای شما آشکار کردن آنچه که در قلبتان است همیشه کار آسانی نیست، اما امروز ممکن است ریسک کرده و این کار را انجام بدهید. امکان دارد نتیجه آن چیزی که شما انتظار دارید نباشد. اگرچه این رک‌گویی شما …

فال روزانه امروز دوشنبه ۲4 آذر ۱۳۹۳فال روزانه امروز دوشنبه ۲4 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

برای شما آشکار کردن آنچه که در قلبتان است همیشه کار آسانی نیست، اما امروز ممکن است ریسک کرده و این کار را انجام بدهید. امکان دارد نتیجه آن چیزی که شما انتظار دارید نباشد. اگرچه این رک‌گویی شما ممکن است افراد دیگر را بترساند. صحبت کردن بیش از اندازه باعث می‌شود مسائلی را که نمی‌خواهید دیگران بدانند افشا کنید. فراموش نکنید که لازم نیست هر چیزی را که در ذهنتان می‌گذرد با دیگران در میان بگذارید. قبل از اینکه این کار را انجام دهید به عکس‌العمل اطرافیانتان هم فکر کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز می تواند روز شگفت انگیزی باشد. به جای اینکه به تمام چیزهایی که شاید هم درست نباشند فکر کنی، از فرصتهای خوبی که اکنون وجود دارند بهره بگیر. نگران نباش، در حقیقت هیچ دلیل طالع بینانه‌ای وجود ندارد که بخواهی از آنچه که در آینده برایت اتفاق می‌افتد ترس داشته باشی. نیاتت را روی روشهای ساده متمرکز کن تا زندگی‌ات را زیباتر بسازی. شما حق داری که شاد باشی و هیچ دلیل قانع کننده‌ای وجود ندارد که خودت را از خوشبختی محروم کنی.

فال روزانه متولدین خرداد

ایجاد کردن روابط دوستانه بر پایه حقیقت‌های مشترک چیز خوبی است، اما وقتی احساسات‌تان تغییر کردند و حتی نتوانستید از یک روز تا روز دیگر به خودتان با اطمیان کامل تکیه کنید داستان فرق می‌کند. شما برای ارتباط برقرار کردن آمادگی ندارید، بنابریان قولی ندهید که نتوانید بهش عمل کنید. پس بهتر است به جای هدایت کردن دیگران و صحبت کردن راجع به حقیقت فقط صداقت داشته باشید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز اختصاص دادن زمانی برای استراحت کردن امری حیاتی برای شما به حساب می‌آید، وگرنه دیگر فرصتی برای تفریح کردن نصیبتان نمی‌شود. اما حتی اگر خودتان هم متوجه بشوید که چه راهی را باید انتخاب کنید، شاید اتفاقی رخ دهد که مجبور شوید برنامه تان را تغییر دهید. با این حال نباید به خاطر چیزهای بدیهی بجنگید؛ پس عاقلانه تر این است که انرژی تان را برای چیزهای مهم تر زخیره کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر امروز دوست یا شریک تان عصبانی باشد،‌ شما این توانایی را دارید که او را آرام کنید. شما از این نمی‌ترسید که دیگران را تشویق کنید تا مطابق نظرات شخصی خود حرکت کنند و زمینه اصلی زندگی خود را پیدا کنند، به جای اینکه بر تفاوت‌های کاملا آشکار متمرکز شوند. اکنون به دنبال راه حل‌های محافظه کارانه نباشید. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید امروز یک مصلح واقعی باشید، البته اگر مایل باشید که ریسک کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما امروز سعی می‌کنید تا جایی که امکان دارد با کمک دیگران به مقصود خود برسید، اما نیازهای شما برایتان دردسرساز نیز خواهند بود؛ چراکه اگر آنهایی که بهتان کمک کرده‌اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند شما مجبور می‌شوید بهشان کمک کنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینکه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید، مرزهایی برای خود تعیین کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز و چند روز آینده ژوپیتر سیاره بخت شما در مرکز قرار گرفته است و بهتان توصیه می‌کند که حواستان به اوضاع مالی تان باشد. اطرافیانتان به شما پیشنهاد می‌کنند که بدون هیچ دلیل خاصی خرید کنید، اما خود آنها هم بعداً می‌فهمند که اشتباه کرده‌اند. پس به خاطر اینکه در آینده نزدیک پیشمان نشوید سطح توقع خود را پایین بیاورید.

فال روزانه متولدین آبان

ممکن است شما روزتان را با یک رفتار و حالت آسان گیر و بی قیدانه شروع کنید اما همچنان که روز پیش می‌رود می‌بینید که شرایط چقدر سخت و دشوار می‌شود. شما اکنون قصد تغییر و تحول را ندارید اما یک موقعیت دشوار به توجه فوری شما بستگی دارد. دوستان تان شیفته توانایی شما برای درک یک موضوع پیچیده هستند و همه شان از درک استوار شما از واقعیت‌های امروز شگفت زده هستند. جلو بروید و رهبری را بدست بگیرید اما بیش از حد سخت گیری نکنید.

فال روزانه متولدین آذر

در طول روز استرس در وجود شما شکل می‌گیرد و دیگر برای تان مشکل است که حتی برای ساعتی آرام بگیرید. حتی اگر در خانه هم باشید راحت نیست که بتوانید ذهن تان را از کارهایی که در محل کار دارید منحرف سازید. خوشبختانه الان نیازی نیست که هیچ مسئله ای را حل کنید. اجازه دهید که احساسات تان با جریان تغییرات بالا و پایین شوند. اگر ممکن بود تصمیم گیری‌ها مهم خود را به آخر هفته موکول کنید.

فال روزانه متولدین دی

شاید نیاز داشته باشید که به شکست‌هایی که در شرایط فعلی زندگی‌تان پیش آمده رسیدگی کنید. مشکل مهمی‌نیست فقط یک بررسی در مورد واقعیت‌هاست تا مطمئن شوید که امیدهای واهی ای درمورد خانه و خانواده‌تان درسر نمی‌پرورانید. شما می‌خواهید که ثبات از دست رفته‌تان را به دست آورید و نمی‌خواهید که استقلال خود را از دست بدهید. خوشبختانه، شما می‌توانید به هر دوی آن برسید اما باید یک مذاکره جدی در مورد آن داشته باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

الان برایتان خیلی سخت است که خودتان باشید!! به خصوص اگر با مشکلات مالی دست به گریبان باشید. اگر هم کسی ازتان بخواهد که مشکلی را رفع کنید، اوضاع بدتر خواهد شد. اگرهم قدبازی دربیاورید و هیچ کاری انجام ندهید خودتان عصبانی خواهید شد! متاسفانه این بدترین تاکتیکی است که ممکن است اتخاذ کنید. حتی اگر احاساس ناامیدی کردید ولی تسیلم نشوید. اگرچه شما منتظر هستید همه چیز حاضر و آماده برایتان مهیا شود، اما انجام دادن کارهایی که ازشان لذت می‌برید درهای خوشبختی زندگی را برویتان می‌گشاید!

فال روزانه متولدین اسفند

اگر شما اکنون وظایف خود را به خوبی انجام ندهید، شاید دیگران بیایند و این کار را برایتان بکنند. جالب اینجاست که اگر آنها امروز شما را سرزنش کنند، شما هم به آنها ایراد می‌گیرید که چرا در زندگی شما دخالت می‌کنند. حتی اگرآنها قصدشان فقط کمک کردن باشد، شما نمی‌توانید به راحتی جواب آنها را بدهید. با وجود این شما مجبورید سخت کار کنید تا زندگی تان را تغییر دهید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 256 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php