کد خبر : 128251 تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱:۱۲

فال روزانه امروز شنبه 15 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه امروز شنبه 15 آذر ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین اصولا عادت دارید تک‌روی کنید و از اینکه با جمع باشید خیلی خوشتان نمی آید. اما طالع شما امروز به گونه است که به سوی جماعت هلتان می دهد و خودتان هم دوست خواهید داشت با دیگران همکاری و …

فال روزانه امروز شنبه 15 آذر ۱۳۹۳فال روزانه امروز شنبه 15 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

اصولا عادت دارید تک‌روی کنید و از اینکه با جمع باشید خیلی خوشتان نمی آید. اما طالع شما امروز به گونه است که به سوی جماعت هلتان می دهد و خودتان هم دوست خواهید داشت با دیگران همکاری و هماهنگی بیشتری داشته باشید. از این طرز فکر که همه چیز باید همیشه در بهترین حالت باشد دست بردارید. کاری که از دستتان بر می آید را به بهترین شکا انجام دهید. همین کافی است. بگذارید ذهنتان به جای مسایل منفی، خلاقیت به خرج دهد. برای نمایش خواسته های درونی و تاثیر گذاشتن روی دیگران، امروز بهترین زمان است. اگر تاکنون با عشقتان در مورد یادگیری مسایل جدید حرف نزده اید، هنوز دیر نشده است و امروز می توانید بیشتر وقت خود را روی این کار بگذارید. کاری را با همکاری هم آغاز کنید. به طور مثال، مطالعه کتاب به صورت دو نفره.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

از امروز تا شش ماه آینده می توانید روی پول های خود حساب کنید. منظور این است که امروز فرصتی برای برنامه ریزی درست و دقیق دارید که می تواند به مسایل مالی شما کمک کند. به طور مثال، احتمال دارد در یک پروژه برنده شوید و منبع مالی جدیدی به داشته هایتان اضافه شود. یا اینکه شغل تازه ای پیدا کنید که درآمد بیشتری دارد. در ارتباط های اجتماعی سیاست رفتاری خود را بیشتر کنید. بی گدار به آب نزنید و با چشمان باز و دقت زیاد حرف ها را بشنوید و واکنش نشان دهید. از فرصت امروز برای سروسامان دادن به مسایل شخصی خود هم استفاده کنید. اگر کارهای روزانه خود را یادداشت می کنید، با دوره آنها متوجه خواهید شد پروژه های بسیاری را به انجام رسانده اید. در مسایل احساسی هم بیشتر اعتماد به نفس داشته باشید تا بتوانید وضعیت آن را نیز به حد عالی برسانید.

فال روزانه متولدین خرداد

همیشه از اینکه در حاشیه و خفا باشید و کارهایتان را انجام دهید، احساس راحتی بیشتری دارید. اما از امروز تا دو هفته دیگر اوضاع فرق می کند. روی صحنه بروید و خود را در مرکز توجه ها قرار دهید. مهارت های خود را به نمایش بگذارید و تحسین دیگران را برای خود بخرید. اعتمادبه نفس در این کار حرف اول را می زند. به خودتان که ایمان داشته باشید می توانید این ماموریت را به بهترین شکل انجام دهید. بیشتر فکر خود را روی خواسته های خود متمرکز کنید. بد نیست ساعاتی را تنها به خواسته های خود فکر کنید و عشق واقعی را برای خود تعریف کنید. آیا تصور می کنید رابطه احساسی شما در شرایط درستی نیست؟ کمی به عقب برگردید و با دوره گذشته، اشکالات رابطه تان را بیابید. حرف زدن به هر دو شما کمک می کند تا ریشه ناراحتی ها کنده شوند.

فال روزانه متولدین تیر

چند کلمه ساده می تواند همه زندگی شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. نیروی کائنات امروز به شما کمک می کند تا در را به روی ارتباط های اضافه ببندید و روی فلسفه و رفتارهای خود بیشتر تمرکز کنید. ذهن شما امروز می تواند بهترین ها را کشف کند و شما را به سوی آینده ای روشن تر پیش ببرد. کمی عقب بروید و از دور کارها و اهداف خود را نگاه کنید. این کمک می کند تا دید درست تری داشته باشید و اهداف مفیدتر برای خود تعریف کنید. به نشانه هایی که در زندگی ظاهر می شوند توجه بیشتری نشان دهید. گاهی فقط به ادامه دادن مسیر خود فکر می کنید و از ایجاد تغییر غافل می شوید. اما امروز این فرصت را به خود بدهید تا در رابطه عاطفی تان تجدید نظر کنید و شادی و هیجانات متفاوتی را وارد زندگی خود کنید. با عشقتان یک کار دونفره آغاز کنید تا بیشتر با روحیات هم آشنا شوید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز کارهای گروهی شما زیاد می شوند و به واسطه آن می توانید پیروزی و موفقیت خود را با همکاران جشن بگیرید. باید میزان اثرگذاری خود را بیشتر کنید. به خودتان ایمان داشته باشید و از اینکه روی صحنه باشید نهراسید. از اکنون تا دو هفته دیگر یک دوره موفقیت برای شما تعریف شده است. گوش به زنگ نشانه ها باشید. پروفایل اجتماعی خود را آپ‌دیت کنید و سعی کنید از افراد کارشناس ایده های کارساز بگیرید. در جمع بودن، حس تاثیرگذاری بیشتر به شما می دهد. یعنی اعتمادبه نفستان را افزایش می دهد و موجب برانگیخته شدن خلاقیت شما می شود. اگر مجرد هستید، افرادی که دوستان به شما معرفی می کنند را موردبررسی قرار دهید. در میان آنها فرد دلخواهتان را خواهید یافت.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز زمان برنامه ریزی و تعیین هدف است. طالع شما روی موفقیت کلید خورده و می توانید موقعیت شغلی خود را به جایی که دوست دارید برسانید. فقط باید اعتماد به نفس داشته باشید و خجالت را کنار بگذارید. برای رسیدن به اهداف والا، علاوه بر سخت کوشی و خلاقیت، به کمک دوستان نیز نیاز دارید. شما در جمع و به صورت گروهی خلاقیت های بیشتری دارید. برای یافتن راهکارهای بهتر برای درآمد بیشتر از عشقتان هم کمک بگیرید. شاید با هم بتوانید کاری را آغاز کنید. یا ایده های او برای ترفیع شما کمک کننده باشند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز باید به این نکته توجه داشته باشید که واقعیت همیشه هم خوب نیست. گاهی بیان واقعیت می تواند روند موفقیت شما را با تاخیر بیندازد. کمی سیاست داشتن در کارها برایتان بهتر خواهد بود. البته صداقت و راستگویی را در هیچ حالتی نباید کنار بگذارید. اما اگر احساساتی دارید که نمی توانید بیان کنید، بهتر است با کمی تاکتیک متفاوت، آنها را به مرحله اجرا در بیاورید. این را بدانید از امروز تا دو هفته دیگر موفقیت از آن شما است و پیشرفت های بسیار در شغل خود مشاهده خواهید کرد. شاید تصور کنید رویاهای شما دور از دسترس هستند، اما امروز کائنات این اطمینان را به شما خواهند داد با تلاش می توانید بسیاری از آنها را واقعیت ببخشید. تمرکز خود را روی مسایلی بگذارید که بیش از همه برایتان مهم هستند. اگر مجرد هستید، در میان آدم هایی که خوشتان می آید بهترین گزینه را انتخاب کنید و به تدریج خود را به او نزدیک کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز باید خودتان را جمع کنید و افکار منفی را دور بریزید. اگر لازم است، به فردی که از حد خود خارج شده پاسخ دندان شکن بدهید. لازم نیست بی احترامی کنید فقط همین که او را متوجه کنید پایش را از گلیمش درازتر نکند برایش کافی است. ذهن خود را روی اهدافتان متمرکز کنید. اگر مسایل جانبی تمرکزتان را به هم می ریزد، درها را روی آنها ببندید. شهامت نه گفتن داشته باشید. با این کار، درهای موفقیت را به روی خود باز خواهید کرد. اگر مجرد هستید باید روحیه خود را درست کنیدو اعتماد به نفس از دست رفته را بازبیابید و برای سلامت بیشتر خود ورزش کنید. با بهبود شرایط فکری و جسمی، انتخاب های مناسب تری خواهید داشت و می توانید آرامشی که از عشق انتظار دارید را دریافت کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز نیروی کائنات ارتباط های نزدیک تر برای شما تعریف کرده اند. این فرصت را دارید تا ارتباط های کاری را به سمتی پیش ببرید که فرصت های شغلی و مالی شما را بهبود ببخشند. حتی خوب است که دوستی های کاری جدیدی برقرار کنید و از تعامل با انسان های جدید، دید و ایده های تازه بگیرید. واقعیت این است که از امروز تا دو هفته آینده، زندگی شما روی غلتک می افتد و موفقیت های بسیاری را شاهد خواهید بود. در مسایل احساسی، باید دید وسیع تر داشته باشید. آیا از فردی که با در ارتباط هستید راضی نیستید؟ بهترین زمان برای انعکاس احساساتتان امروز است. به دنبال فردی باشید که همه جانبه از شما پشتیبانی کند و حس خوب به شما بدهد.

فال روزانه متولدین دی

خوراکی های چرب و شیرین بسیار دوست داشتنی هستند، اما باید این را به خاطر داشته باشید که سلامت جسمانی شما مهم تر از لذت های کوتاه مدت است. بنابراین، در خورد و خوراک خود تجدید نظر کنید. ورزش را در دستور کار قرار دهید. برای استفاده از انرژی های خوبی که خدا برایتان مهیا کرده است، برنامه ریزی کنید. مثلا در کلاس های فنی یا کامپیوتر ثبت نام کنید. با عشقتان برای انجام ورزش های دونفری وقت بگذارید. شب ها با هم در پارک پیاده روی کنید. هر چه حال جسمتان بهتر و سالم تر باشد، روحیه و ارتباط های شما هم بهتر خواهد بود. دنبال ایده آل ها نباشید. همین قدر که زندگی را به سوی بهبود پیش ببرید برایتان کافی است و بهترین ها برایتان روی خواهند داد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز کمی از خودتان بیرون بیایید و حرف های دیگران را هم گوش کنید. این حرف ها موجب برانگیخته شده خلاقیت شما می شوند. هنر و خلاقیت در ذات شما هست و نباید بگذارید در گوشه ذهنتان بیهوده هدر شوند. در کلاس هایی که با روحیه تان سازگاری دارند ثبت نام کنید. استعدادهای خود را نمایش دهید و روی آنها کار کنید تا شکوفا و به خلق آثار هنری تبدیل شوند. امروز باید به این نکته توجه داشته باشید که در مورد هیچ کاری و هیچ کسی نباید قضاوت کرد. با خوش بینی به دنیا نگاه کنید. برای بهبود رابطه عاطفی خود بیشتر تلاش کنید تا عشقی که میان شما هست با هیجان و حرارت بیشتری خودنمایی کند. با حرف های خوب می توانید حسابی از عشقتان دلبری کنید و بیش از گذشته خود را در دلش جا کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز خانواده و مسایل خانوادگی در اولویت توجهات شما قرار دارند. اگر فردی از اعضای خانواده به کمک نیاز داشته باشد با دل و جان از او حمایت خواهید کرد. خودتان هم می توانید از حمایت های احساسی شریک عاطفیتان برخوردار شوید. با او در مورد نقشه هایی که در مورد آینده دارید حرف بزنید و از مشورت های فکری اش کمک بگیرید. امروز این فرصت را دارید تا قلبتان را برای کسی که دوستش دارید باز کنید. همه این مسایل دست به دست هم می دهند تا حس بهتری به زندگی داشته باشید و در انتها به خلاقیت بیشتر در کار منجر می شوند. از امروز تا دو هفته دیگر خودتان را آماده کنید که دایم موفقیت های کاری را درو کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 193 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php