کد خبر : 128220 تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۱۹

فال روزانه امروز جمعه ۱4 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه امروز جمعه ۱4 آذر ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین بهترین روش برای دوست داشته شدن این است که دوست داشته باشید. برای شاد کردن باید شاد باشید. اگر قرار است در یک مهمانی شرکت کنید، حتما قبل از آن روحیه خود را بهبود ببخشید تا انرژی مثبت منتقل …

فال روزانه امروز جمعه ۱4 آذر ۱۳۹۳فال روزانه امروز جمعه ۱4 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

بهترین روش برای دوست داشته شدن این است که دوست داشته باشید. برای شاد کردن باید شاد باشید. اگر قرار است در یک مهمانی شرکت کنید، حتما قبل از آن روحیه خود را بهبود ببخشید تا انرژی مثبت منتقل کنید. وگرنه خودتان هم لذت نخواهید برد. در مسایل کاری هم باید سعی کنید افق دید خود را توسعه دهید. با همین طرز فکر نمی توانید به آن جایی که دوست دارید برسید. در مسایل احساسی از امروز تا چند هفته آینده احساسات بسیار خوبی خواهید داشت و با عشقتان می توانید در جمع های دوستانه حس های بسیار عالی تجربه کنید. سعی کنید وقت بیشتری را با عشقتان سپری کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز تعادل های مالی آن طور که می خواهید پیش می رود. علاوه بر مسایل مالی، در مسایل ارتباطی و دوستانه نیز تجربه های عالی خواهید داشت و می توانید هارمونی های بسیار خوبی با اطرافیان داشته باشید. امروز توان این را دارید که خیلی خوب و واضح در مورد ایده های کاری خود حرف بزنید و همکاران را مجاب کنید که فکرهای شما بسیار مفید هستند و در راستای پیشبرد اهداف بسیار کاربردی هستند. در مسایل احساسی باید بسیار سرخت باشید. با عشقتان در مورد وقت بگذارید و لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید. به جای اینکه در خانه تنها بمانید، با هم بیرون بروید و با دوستان جدید آشنا شوید و تفریحات جدید تجربه کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز نیاز دارید مثل یک پرنده آزاد باشید. امروز می توانید با عشقتان و اعضای خانواده رابطه بسیار خوبی داشته باشید. امروز کمتر از همیشه به استراحت نیاز دارید و بهتر است همه انرژی خود را برای ارتباط بهتر با اعضای خانواده صرف کنید. در مسایل احساسی بسیار پر انرژی هستید و می توانید عشقتان را با همه توان به سوی خود جلب کنید و همه جانبه موجب خوشحالی او بشوید. وقت خود را با افرادی که ارزش ندارند هدر ندهید. در مسایل کاری نیز امروز توان این را دارید که حسابی خودتان را در دل مدیر جا کنید و توانایی های خود را به رخ دیگران بکشید. عشقتان کمی استرس دارد اما شما این توان را دارید تا آرامش را در دل او جاری کنید.

فال روزانه متولدین تیر

نگذارید امروز هیچ چیز آزارتان دهد. شاید مسایل برایتان هیجان و زیبایی نداشته باشد. اما اجازه ندهید موجب کم شدن هیجانات شما بشود. این مساله می تواند در طولانی مدت انرژی شما را کاهش دهد. همه تمرکز خود را روی کار بگذارید و از تجربه خود در جهت بهتر شدن همه چیز تغییر دهید. صداقت یکی از کلیدهای موفقیت امروز است. اگر در رابطه عاطفی خود احساس پوچ و خالی بودن دارید شاید به این دلیل است که به رابطه های دیگر فکر می کنید. نیروهای امروز به شما کمک خواهند کرد تا فرد مناسب و موردپسند خود را بیابید. از اینکه تا کنون فرد دلخواهتان را نیافته اید ناامید نباشید. خداوند همیشه بهترین ها را برای شما می خواهد. پس ناامید نباشید.

فال روزانه متولدین مرداد

خودتان باشید. بسیار مهم است که همان چیزی که احساس و فکر می کنید، همان باشید. شاید امروز خیلی مته به خشخاش بگذارید و مسایل کوچک را بزرگ کنید. اما خدا را شکر این توان را دارید که میان مسایل مختلف زندگی تعادل برقرار کنید. سعی نکنید ظاهرسازی کنید. انرژی های امروز برای بهبود شرایط زندگی و کار شما هستند. از آنها استفاده کنید. امروز اگر برای نخستین بار با شریک خود ملاقات می کنید، باید بدانید اتفاق های مثبتی روی خواهند داد. هر دو شما ایده ها، طرزفکر و عقاید مشابه دارد و این می تواند به رابطه طولانی مدت منجر بشود.

فال روزانه متولدین شهریور

ریسک کنید. شما توان های بسیاری دارید. حیف است از استعدادهای خود استفاده نکنید. عادت های روتین را کنار بگذارید. از نقطه ثایت زندگی بیرون بیایید. از اینکه مسیرهای تازه را تجربه کنید، هراسی نداشته باشید. سعی کنید از همان ابتدای صبح سرحال باشید. اگر روز خود را با کسالت آغاز کنید، احتمال دارد تا آخر همین طور کسل پیش بروید. در کلاس هایی که دوست دارید ثبت نام کنید. مهارت های تازه بیاموزید. در این محیط شاید با فرد موردنظر خود ملاقات کنید و زندگی همان بشود که دوست دارید. این را بدانید احتمال درد، امروز در کلاس یا محیطی که در آن درس یا مهارتی را می آموزید، با فردی ملاقات می کنید که برای طرز فکر و رفتارهای شما ارزش بسیاری قایل است و شما را با همه وجود تحسین می کند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز، روز شما است. می توانید به آسانی کنترل همه محدودیت ها را به دست بگیرید. امروز می توانید به خوبی پیشرفت کنید و بدرخشید. از انرژی های محیط نهایت استفاده را ببرید. امروز به این فکر کنید که چطور می توانید مهارت هایتان را افزایش دهید. اگر لازم است در کلاس های آموزشی ثبت نام کنید. اگر مجرد هستید در این محیط ها می توانید فرد مورد نطر خود را بیابید. اگر متاهل هستید، امروز به نامزد خود کشش بسیاری خواهید داشت. هر کاری برای خوسحالی او می توانید انجام دهید.

فال روزانه متولدین آبان

حواستان بسیار جمع خواهد بود. خیلی خوب می توانید جزئیات مسایل را تشخیص دهید. امروز با حس کارآگاهی بالایی که دارید خیلی راحت می توانید برای هر مشکلی راه حل مناسب بیابید. حتی خیلی سریع دروغ را از راست تشخیص خواهید داد. امروز اما احتمال دارد خیلی سطحی به مسایل اطراف خود نگاه می کنید. این مساله برای شما مناسب نیست. شما افکار غنی و پر از برنامه ریزی دارید. حیف است آنها را هدر دهید. احساسات شدید و پرهیجانی که امروز دارید، باعث می شود تا به عمق مسایل توجه و دقت زیادی داشته باشید. امروز تمایل دارید بیشتر به غریزه و حس های درونی خود توجه کنید. به همین دلیل بیشتر به آینده رابطه کنونی خود با نامزدتان فکر خواهید کرد. اگر می خواهید رابطه خود را بهتر کنید، مناسب این است که بیشتر روی مسایل مهم و ارزشمند تاکید و توجه داشته باشید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز باید شکرگزار خدا باشید. احساسات شما زیاد هستند و قدرت هارمونی بسیار خوبی با اطرافیان دارید. به نوعی می توان گفت هیچ خد وسطی ندارید و کاملا هیجان زده هستید. اینها بسیار خوب هستند زیرا حس های خوب به شما م یدهند. اما مراقب باشید. حرفی نزنیدیا کاری نکنید که برایتان مشکل ایجاد کند. کنترل رفتارهای خود را به دست داشته باشید. اکروز در میان جمع دوستان به فردی کشش خاصی پیدا می کنید که مناسب شما است. با او می توانید احساساتی که مدتها از آن دور بوده اید را دوباره تجربه کنید. با او از نظر فکری و احساسی قرابت بسیاری به شما دارد. اگر فرصت حرف زدن با او را داشته باشید، می توانید توانایی های خود را به او نشان دهید.

فال روزانه متولدین دی

شما همیشه در فکر پیشرفت بیشتر هستید. این مساله موجب می شود در تنهایی و روزهای تعطیل هم به فکر راه هایی باشید که شما را به درآمد بیشتر و شغل بهتر سوق می دهند. اما امروز به جای اینکه خود را در مسایل غرق کنید، سعی کنید از آنها بیرون بیایید. اگر نمی توانید چاله های بین راه را ببینید، شاید بهتر باشد مسیر دیگری برای حرکت انتخاب کنید. احساساتتان به قدری زیاد است که بیرون آمدن از آن برایتان سخت است. ترجیحا امروز سعی کنید این طور نباشید. شما امرزو این شانس را دارید تا چشم انداز طولانی مدت در مورد رابطه خود با نامزدتان داشته باشید. می توانید با هم صحبت کنید. ایده های خود برای آینده را با هم مطرح کنید. مسلما فرصت های زیادی برای کشف در جوار یکدیگر خواهید داشت.

فال روزانه متولدین بهمن

با اینکه احساسات و هیجانات شما زیاد هستند، اما یک روز بسیار خوبی در انتظار شما است و می توانید مشکلات و اشتباهات رابطه خود را تشخیص دهید. وقت خود را با افکار بیهوده و کم ارزش تلف نکنید. از این فرصت برای مهرورزی و بهبود رابطه خود با اطرافیان استفاده کنید. شما توانایی های بسیار دارید. کافی است کمی به آنها ایمان داشته باشید. انرژی های مثبت امروز همه زندگی عاطفی شما را در برخواهند گرفت. امروز این فرصت را دارید تا از دوستان و رابطه های جدید استفاده کنید. اگر مجرد هستید، فرد دلخواه خود را خواهید یافت و اگر نامزد دارید نیز با هم از یافتن دوستان جدید خرسند خواهید شد.

فال روزانه متولدین اسفند

کائنات بهترین انرژی ها را برای شما در نظر گرفته است. با اینکه احساسات شما زیاد هستند اما با توان روحی خوبی که دارید امروز می توانید میان شور درونی و زندگی واقعی تعادل برقرار کنید. شاید کمی دچار این تردید باشید که دیگران در فکر ایراد گرفتن از شما هستند. اما این فکر فقط خودتان را آزار می دهد. اعتماد به نفس داشته باشید و بدانید که شما توان های بسیار دارید. همیشه و به ویژه امروز به این نکته توجه داشته باشید که برای خود زندگی می کنید نه مردم. بنابراین، با توجه به نیاز و علاقه مندی های خود رفتار کنید. امروز این فرصت را دارید تا در جمع دوستان با یکدیگر به تفاهم فکری و رفتاری برسید و در حوزه های مختلف اتفاق نظر داشته باشید. در میان این دوستان احتمالا فردی را ملاقات خواهید کرد که بسیار به نظرتان جذاب است و همه فکر و ذهن شما را درگیر خود می کند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 206 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php