کد خبر : 127725 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۰۰

فال روزانه امروز دوشنبه 10 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه امروز دوشنبه 10 آذر ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز باید تمرکز خود را زیاد کنید. اشتیاقات کاری شما در خانه دهم طالعتان قرار گرفته است و این فرصت را خواهید داشت تا کارهای حرفه ای خود را به سمت پیشرفت پیش برانید. همه حواس خود را به …

فال روزانه امروز دوشنبه 10 آذر ۱۳۹۳فال روزانه امروز دوشنبه 10 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز باید تمرکز خود را زیاد کنید. اشتیاقات کاری شما در خانه دهم طالعتان قرار گرفته است و این فرصت را خواهید داشت تا کارهای حرفه ای خود را به سمت پیشرفت پیش برانید. همه حواس خود را به کار بدهید تا بیشتر مورد پاداش و تشویق قرار بگیرید. بهتر است در ساعات کاری شبکه های اجتماعی خود را غیر فعال کنید تا هیچ موضوعی موجب حواس پرتی شما نشود. این را بدانید که هدف شما ارزش این کار را دارد. از اینکه به طور ناگهانی دلتنگی عجبی نسبت به عشقتان در قلب خود احساس کنید، متعجب نشوید. البته امروز روحیه شما به گونه است که بهتر است تنها باشید زیرا توقعاتتان زیاد است و نیمه دوم شما توان ارضای روح شما را ندارد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز برای حفظ تمرکز خود تلاش بسیاری می کنید. اما به محض اینکه حرف سفر و هیجان به میان می اید، دوباره کنترل احساسات خود را از دست می دهید و نمی توانید آن طور که باید روی کارهایتان متمرکز باشید. برای تسکین روح خود، تعطیلی های تقویم را بررسی کنید و برای یک سفر دو سه روزه برنامه ریزی کنید. یا اگر فرصت سفر ندارید، به رستوران های جدید بروید یا کنسرت و تئاترهایی را تجربه کنید که تا به حال تجربه نکرده اید. امروز زمان آن رسیده که عینک صورتی عشق را از چشمان خود بردارید و کمی واقعی تر به زندگی فردی خود بیندیشید. امروز احتمال اینکه با شریک عاطفیتان دچار بحث و سوتفاهم بشوید زیاد است. اگر از هم دور باشید برای جفتتان بهتر است.

فال روزانه متولدین خرداد

شخصیت درونی شما امروز بیشتر روی شواهد مبتنی است و برای هر حرف و رویدادی دنبال مدرک و سند می گردد. از طرفی هم اشتیاق فراوانی برای کار و ایده پردازی دارید اما کائنات موانعی پیش پای شما قرار می دهد که همه برنامه های ذهنی شما به هم می ریزد. این مساله کمی ناامیده کننده است. اما سعی کنید با ورزش یا حضور در مکان های عمومی، از بار این ناراحتی یا ناامیدی بکاهید. برای مجردها امروز بسیار عالی است زیرا می توانید با افراد جدیدی آشنا شوید. قدرت سخنگویی شما زیاد است و به اندازه کافی اجتماعی و پراشتیاق هستید که بتوانید نظر افراد موردنظرتان را به خود جلب کنید. خود را در میان جمعیت غرق کنید و دنبال فرد موردنظرتان بگردید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز نسبت به برخی افراد در زندگی خود حس های دمدمی دارید و دایم احساساتتان نسبت به او در حال تغییر است. اما این مساله خیلی روی روابط شما تاثیر منفی ندارد. بهتر است به جای این مسایل، ذهن خود را روی مسایل کاری متمرکز کنید. تنبلی ها و رویاپردازی ها را کنار بگذارید و همه وظایف عقب افتاده را به انجام برسانید. شاید نتوانید به نتیجه صددرصد دلخواه برسید اما مهم این است که تلاشتان را کرده اید. فرصتی را هم برای شفاف سازی نیازهای درونی به خود بدهید. در مورد رویاهای خود با عشقتان حرف بزنید و بگویید چه چیزهایی در سر دارید. او می توانید با مشورت های خوب به شما کمک کند تا برای تحقق آنها مسیر بهتری بیابید.

فال روزانه متولدین مرداد

از جاذبه زیاد این فصل برای شادی و هیجان زیاد بهره بگیرید. امروز دست و دل می شوید و در هدیه دادن به دیگران هیچ محدودیتی برای خود قایل نیستید. اما باید مراقب حساب بانکی خود هم باشید. نمی توانید بدون حساب و کتاب خرج کنید. هیجانات کاری زیادی که دارید را روی پروژه در حال انجام بگذارید تا هر چه سریع تر تمام شود و بتوانید از نتیجه خوب آن به نفع خود بهره بگیرید. امروز حس خوش بینی زیادی به زندگی و عشق دارید. خودتان به صورت آگاهانه نیز می توانید آن را توسعه دهید. اگر مجرد هستید، از فرصت امروز برای قرار گذاشتن با دوستان جدید استفاده کنید و در میان آنها شادی زیادی را تجربه کنید. شاید در میان آنها فردی که مناسب شما باشد نیز حضور داشته باشد.

فال روزانه متولدین شهریور

از نظر احساسی بسیار شکننده شده اید و چراغ قرمز احساساتتان روشن شده است. بهتر است با تجدیدنظر در ارتباط های خود به وضعیت روحی خود رسیدگی کنید. تا حد امکان حرف های ناراحت کننده رابه زبان نیاورید، البته به این مفهوم نیست که اعتراض نکنید. اتفاقا برخی از مشکلات بزرگ را باید بیان کنید تا بتوانید آنها را رفع کنید. اما در جزئیات مسایل وارد نشوید و بگذارید گذر زمان خودش همه چیز را درست کند. هر چه سریع تر حرف هایی که روی دلتان سنگینی می کند را بگویید، زودتر حالتان خوب خواهد شد. امروز کمی آرام باشید و عشق درونی خود را بانیمه دیگر خود سهیم شوید. مهم نیست چه مدت است که در کنار هم هستید، به هم اعتماد کنید و برای ناراحتی های هم گوش شنوا باشید.

فال روزانه متولدین مهر

دوستی که به او احتیاج دارید همان دوستی است که باید برای خود نگهش دارید. برخی از دوستی ها ارزش بسیاری دارند که نباید به راحتی آنها را خراب کنید. از جمله می توان به عشق، خانواده یا دوستان بسیاری صمیمی اشاره کرد. امروز برای ارتباط بیشتر با آنها وقت بگذارید. اگر در مسایلی هم با هم مشکل دارید، اعتراض را برای امروز کنار بگذارید. ارتباط های شفاف، کلید موفقیت های امروز شما هستند زیرا حال خودتان را هم خوب می کند. بنابراین با بیان واقعیت ها ارتباط عاشقانه خود را بهبود ببخشید و به هر دو طرف کمک کنید تا تصویر درست تری از هم داشته باشید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز در ارتباط های خود با دیگران نقش کلانتر را بازی می کنید. گویا می خواهید مو را از ماست بیرون بکشید. این کار اصلا خوشایند نیست. برای خودتان نیز عواقب خوبی ندارد چون دایم در حال نگاه کردن به نکات منفی رویدادها و رفتارها هستید. بهتر است از این فاز بیرون بیایید و با دوستان خود دوباره ارتباط برقرار کنید. در رژیم غذایی خود تجدید نظر کنید و سعی کنید ورزش را در اولویت برنامه هایتان قرار دهید. از عشقتان نیز بخواهید در این مسیر با شما هماهنگ شود تا به هم انگیزه بیشتری بدهید و بتوانید روی رژیم خود باقی بمانید.

فال روزانه متولدین آذر

تا جای ممکن فعالیت های کاربردی و ارزشمند خود را افزایش دهید. روی کارهایتان تمرکز کنید و با برنامه ریزی زمانی، آنها را در زمان لازم به انجام برسانید. امروز باید بتوانید میان فانتزی ها و اهداف خود تعادل ایجاد کنید و از حمایت اطرافیان نیز کمک بگیرید. سعی کنید در زمان کاری همه شبکه های اجتماعی خود را غیرفعال کنید تابتوانید پروژه تا را به مرحله خوبی برسانید. مطمئن باشید از این کار پشیمان نخواهید شد. امروز اشتیاقات عاطفی شما زیاد هستند اما بهتر است از عشقتان دوری کنید زیرا او نمی تواند خواسته های شما را برآورده کند. این مساله موجب ناامیدی تان می شود.

فال روزانه متولدین دی

نشانه های حمایتی بسیاری در طالع امروز شما وجود دارد. در محل کار می توانید با توسعه ارتباط های خود، ایده هایتان را اجرایی کنید و پروژه هایی که در دست دارید را به سرانجام خوبی برسانید. برای اینکه تمرکز کافی برای این امر را داشته باشید، اعتماد به نفس داشته باشید و شبکه های اجتماعی یا ارتباط های غیرکاری را در ساعات کاری به حداقل برسانید. مطمئن باشید این برای شما بسیار عالی است و به هیچ عنوان از این کار پشیمان نخواهید شد. در مسایل احساسی بهترین کار، دوری از نیمه دوم خود است. امروز هیجانات شما زیاد هستند و دایم این توقع را دارید تا همه جانبه مورد توجه عشقتان باشید. اما این طور نخواهد شد و این می توانید موجب ناامیدی شما بشود.

فال روزانه متولدین بهمن

کلید موفقیت های کاری شما این است که علاقه مندی های درونی خود و فرصت های کاری را با هم تلفیق کنید. باید بتوانید روی کارهای خود تمرکز و توجه بیشتری بگذارید و از همکاری دیگران نیز بهره بگیرید. برای همه وقت و کارهای خود برنامه ریزی داشته باشید و استراتژی تعیین کنید. حتی زمان خود را نیز طبقه بندی کنید تا بهترین استفاده را از آن داشته باشید. این را فراموش نکنید که دوستان باید برای هم سود و مزیت هم داشته باشند. سود عشق محبت و توجه دیدن است. وقت خود را با کسی بگذارید که از این نظر شما را اشباع کند. اگر هم در رابطه هستید، امروز را تا حد امکان از او دوری کنید تا با هم دچار بحث و مشاجره نشوید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز می توانید ارتباط های کاری خود را بهبود ببخشید. برای این کار باید در ساعت کاری کمتر به موضوعات غیرکاری توجه داشته باشید و همه تمرکز خود را روی پروژه های در دست اجرا بگذارید. امروز سعی کنید با دیگران نه خیلی صمیمی و نه خیلی دور باشید. حد تعادل را پیدا کنید و در همان مسیر ارتباط هایتان را ادامه دهید. در رابطه عاطفی برای خودتان محدودیت تعریف کنید. امروز باید کمی از عشقتان دور باشید. اشتیاقات و هیجانات شما زیاد است اما طرف مقابل توان آمدن همپای شما را ندارد. بنابراین، این مساله می تواند موجب ناراحتی شما بشود. برای جلوگیری از این امر، بهترین کار این است که زیاد با هم در تماس نباشید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 258 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php