کد خبر : 127364 تاریخ انتشار : جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱:۰۸

فال روزانه امروز جمعه 7 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه امروز جمعه 7 آذر ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز باید بیشتر واقع گرا باشید. رویاهای خود را یادداشت کنید و ببینید کدامیک به درد اجرایی شدن می خورند. دوست دارید همه فکرهایتان واقعی شوند اما این امکان ندارد. نگذارید تردیدها شما را از پای درآورد. به کار …

فال روزانه امروز جمعه 7 آذر ۱۳۹۳فال روزانه امروز جمعه 7 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز باید بیشتر واقع گرا باشید. رویاهای خود را یادداشت کنید و ببینید کدامیک به درد اجرایی شدن می خورند. دوست دارید همه فکرهایتان واقعی شوند اما این امکان ندارد. نگذارید تردیدها شما را از پای درآورد. به کار و تلاش بیشتر فکر کنید. ایمان خود را از دست ندهید و همچنان سرسختانه به سوی آینده پیش بروید. در ارتباط های خود روی مسایلی که ارزشی ندارند پافشاری نکنید. مغزتان را از حاشیه دور کنید تا الکی ذهنتان درگیر آنها نشود. در رابطه عاطفی، کنترل اوضاع را به دست بگیرید. سعی کنید شما سکان دار کشتی عشقتان باشید تا بتوانید موجب خوشحالی هر دو طرف بشوید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

تلاش یا موفقیت؟ امروز این سوال برایتان پیش می آید که آیا فقط در حال تلاش کردن هستید یا واقعا در مسیر موفقیت قرار دارید؟ برای جواب باید واقع‌گرا باشید. روی مسایل حقیقی تمرکز بیشتری داشته باشید و سعی کنید از حواشی های آزاردهنده دوری کنید. وظیفه شما برنامه ریزی و انجام کارها است. انرژی خود را برای این موارد خرج کنید و افکار منفی و محدودیت های بی ارزش را دور بریزید. فقط خودتان هستید که می توانید برای زندگی برنامه ریزی درست داشته باشد و مسایل عاشقانه را به سرانجام خوب برساند. اگر احساس می کنید رابطه ای که الان در آن هستید هیچ نتیجه ای ندارد، از تمام کردن آن نترسید. اگر هم دید خوب به آن دارید پس از بهانه گیری های الکی دست بردارید.

فال روزانه متولدین خرداد

قدم بعدی شما در زندگی این است که تغییر ایجاد کنید. هر تغییری سختی های خودش را دارد. از تلاش نترسید و از منطقه امن و ساکنی که برای خود درست کرده اید، دست بکشید. خدا برای شما بهترین ها را خلق کرده و خودتان هم باید کمی تلاش کنید. دست روی دست نگذارید و واقع‌گراتر به زندگی نگاه کنید. در مسایل مالی درگیر تصمیم گیری هایی هستید که نمی دانید انتهایشان چیست. از یک طرف می خواهید خرج کنید و از طرفی هم محدودیت مالی دارید. تمرکزتان را روی مسایل اصلی بگذارید و تلاشتان در کار را هم بیشتر کنید. با عشقتان در مورد علاقه مندی خود حرف بزنید. اگر به متافیزیک علاقه دارید در مورد آن مطالعه کنید. برای یک سفر کوتاه هم برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز فرصت های خوبی برای افزایش درآمد خواهید داشت. از این پول برای سرمایه گذاری در ملک استفاده کنید. با سخت کوشی می توانید بخش بزرگی از آرزوهای خود را برآورده کنید. نگذارید موانع و مشکلات موجب ناامیدی شما بشوند. برای هر تغییری باید اول توان روحی خود را افزایش دهید. حرکت رو به جلو را از همین امروز استارت بزنید و بدانید که خداوند نیز بهترین ها را برای شما تعریف کرده است. در رابطه عاطفی در یک وضعیت ناسالم قرار دارید. شاید خودتان هم موافق باشید که تعاملات شما دونفر درست نیست و دایم برای هم ناراحتی ایجاد می کنید. چرا به فکر تغییر نیستید. دیدگاه های کهنه را دور بریزید و سعی کنید با رویکردی جدید به خود و زندگیتان نگاه کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

در ارتباط های فردی خود سیاست داشته باشید. برخلاف تصور عموم، سیاست های رفتاری نه تنها بد نیستند که اتفاقا نتایج بهتری هم دارند. نه اینکه انسان بد یا دورویی باشید، فقط گاهی لازم است برای بهبود شرایط برخی واکنش ها را نشان ندهید و احساسات واقعی خود را مخفی کنید. داین نه تنها در کار که در زندگی شخصی شما نیز مهم است. صداقت بیش از حد گاهی موجب ایجاد سوتفاهم می شود. در رابطه عاشقانه این وظیفه شما است که عشق بدهید و مهربان باشید. توجهتان را کم نکنید تا همان قدر هم از طرف مقابل حس های خوب بگیرید.

فال روزانه متولدین شهریور

رابطه های خود را به سمت و سوی بهتر شدن پیش ببرید. دست و پایتان سرد شده و احساس می کنید آن طور که می خواهید دنیا پیش نمی رود. اما امید داشته باشید و بدانید با کمی دقت و توجه به مسایل، می تواند راه مناسب را بیابید. اگر دچار نگرانی های دایمی هستید، پیش مشاور بروید و کمک بگیرید. تنهایی، شما را به سوی کم صبری و بی طاقتی پیش برده است اما این را بدانید که عشق واقعی در لحظه درست و مناسب سراغ شما خواهد آمد و می توانید خستگی همه این روزها را از دل و تن بیرون کنید. بادی عادت های خوب خود را بیشتر کنید. اگر تغذیه یا عادت های ناسالم و منفی دارید، از همین امروز برای کنار گذاشتن آنها اقدام کنید. هیچکس به اندازه خودتان نمی تواند به شما کمک کند تا در مسیر موفقیت قرار بگیرید.

فال روزانه متولدین مهر

احساسات خوب امروز همه وجود شما را فرا می گیرند و به واسطه آنها می توانید در میان ابرها پرواز کنید. احساس می کنید از طرف خداوند مورد مهر قرار گرفته اید و دنیا به کامتان شده است. این انرژی خوب را به بقیه هم منتقل کنید. در محل کار هماهنگی های خود را بیشتر و تلاشتان را افزون کنید. بدانید که موفقیت های مالی خوبی در انتظار شما است. برای سرمایه گذاری در املاک هم می توانید با مشورت عشفتان این کار را انجام دهید. مسوول رفتارهای خود باشید و بدانید هر چه بدهید همان را می گیرید. نگران عشقتان نباشید زیرا در مسیر درست است. ولی انتظار هم نداشته باشید که هر روز عاشقانه و پر از واژه های مهرآمیز باشد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز در خانه ماندن انرژی بیشاری به شما می دهد. استراحت کنید و سپس با خشاب پر برای انجام کارهای روزانه تلاش کنید. حمام آب گرم یا یوگا و ورزش برای آرام مغزی شما مفید هستند. می توانید به لطف انرژی های امروز، بسیاری از تنش های روحی خود را بیرون بریزید و با ذهنی باز دوباره به سرکار بازگردید. در رابطه عاطفی خود خیلی بیشتر از چیزی که می دهید انتظار نداشته باشید. خودتان هم در محبت کردن زیاده روی نکنید تا اگر از طرف مقابل همان اندازه توجه را دریافت نکرید، موجب ناامیدی نشود. در مورد نیازهای خود با سیاست و احتیاط حرف بزنید و بگذارید اوضاع معمولی اما خوب پیش بروند.

فال روزانه متولدین آذر

امروز با دوستان دور هم جمع شوید و گل بگویید و گل بشنوید. از اعتراض کردن و غر زدن دست بردارید و فقط از لحظه های دور هم بودن لذت ببرید. در بخشی از روز هم با خودتان خلوت کنید و در مورد مشکلات قدیمی فکر کنید تا بتوانید به لطف انرژی های امروز، برای آنها راه حل پیدا کنید. البته در ناراحتی این مسایل غرق نشوید و نگذارید روزتان به این راحتی تحت تاثیر ناامیدی قرار بگیرد. اگر نمی توانید ذهنتان را آپ دیت کنید، در جمع انسان های تازه قرار بگیرید. افراد جدید این خوبی را دارند که که دیدگاه های جدید وارد زندگی آدم ها می کنند و می توانید ذهن را به سمت و سوی تازه ای سوق دهند. برای عشق هم اول باید بدانید از یک رابطه چه می خواهید و سپس برای دوستی اقدام کنید.

فال روزانه متولدین دی

مسایل مالی امروز همه ذهن شما را پر می کنند. برای درآمد بیشتر دایم در حال حساب و کتاب هستید و انواع و اقشام فکرها در سرتان می چرخد. برای این منظور باید تحقیق کنید و از دیگران کمک بگیرید. اگر فکر سرمایه گذاری دارید، حتما از کسی که قبلا در آن زمینه کار کرده مشورت بگیرید. موانع این مسیر هم شما را نباید بترساند. هر تغییری در ابتدا ترس دارد اما به مرور می توانید راه و چاه آن را یاد بگیرید. در ارتباط های خود باید سیاست بیشتری داشته باشید. این را در نظر داشته باشید همه برای آینده خود برنامه دارند و شما نیز نباید از این قافله عقب بمانید. اما نگرانی ها موجب نشوند تا دچار استرس شوید زیرا ممکن ارتباط های عاطفی شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد. بخشی از روز را به استراحت و بی خیالی سر کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

نباید خودمحور باشید. درست است که افکار و ایده های خوبی در سرتان هست اما باید با دیگران هم تعامل و همکاری داشته باشید. تنهایی نمی توانید خیلی دور شوید و در میانه راه حتما خسته خواهید شد. در محل کار، ارتباط هایتان را بیشتر و مهربانیتان را گسترده تر کنید. لازم نیست برای اینکه دیگران دوستتان داشته باشند بهترین باشید. همین قدر که خودتان باشید، کافی است. اگر تنها هستید، مطمئن باشید عشق در لحظه درست در خانه شما را خواهد زد و آن تصویری که از خوشبختی دارید به واقعیت خواهد پیوست.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز این فرصت را دارید تا ابر ناراحتی را کنار بزنید. با خودتان خلوت کنید. کمی استراحت کنید. دوش آب گرم بگیرید و سپس با روحیه بهتر با دوستان خود قرار بگذارید و شاد باشید. مسایل مالی را با کمک افراد باتجربه می توانید حل و فصل کنید. اگر در فکر آغاز کار جدید هستید، این فرصت را دارید تا امروز برای آن برنامه ریزی کنید. توقعات خود را بیشتر کنید و برای آرزوهایتان مسیر بکشید. در ارتباط های عاطفی هم خودتان باشید. لازم نیست برای جا شدن در دل دیگران تلاش کنید. رفتار شما به اندازه کافی خوب هست تا افراد مناسب روحیتان جذبتان شوند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 620 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php