کد خبر : 126792 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲:۲۲

نقاشی‌ های زیبا با رد لاستیک دوچرخه+عکس

گاهی اوقات هنر می تواند کاری انجام دهد که شاید پیش از این کسی به آن فکر نکرده است. برای مثال همه ما از دوچرخه تنها برای گذراندن اوقات فراغت استفاده می کنیم اما “توماس ینگ” راهی جدید برای استفاده از آن یافته است. “ینگ” هنرمند جوان اهل سنگاپور است …

گاهی اوقات هنر می تواند کاری انجام دهد که شاید پیش از این کسی به آن فکر نکرده است. برای مثال همه ما از دوچرخه تنها برای گذراندن اوقات فراغت استفاده می کنیم اما “توماس ینگ” راهی جدید برای استفاده از آن یافته است.

“ینگ” هنرمند جوان اهل سنگاپور است که قدرت نقاشی و علاقه خود به دوچرخه را درآمیخته و به هنر جدیدی رسیده است. این مرد با استفاده از رد عاج لاستیک دوچرخه نقاشی های خیره کننده ای می کشد.

نقاشی‌ های زیبا با رد لاستیک دوچرخه+عکس

موضوع نقاشی های او از میان نقاط دیدنی دنیا انتخاب می شود و برای هر کدام تنها ۱۰۰ بار قادر است چرخ دوچرخه را از روی کاغذ عبور دهد به همین علت اسم نقاشی های خود را “۱۰۰ دفعه” گذاشته است.

در ادامه می توانید تعدادی از محبوب ترین نقاشی های او را که به قیمت های بالا برای فروش گذاشته شده است مشاهده نمایید:

نقاشی‌ های زیبا با رد لاستیک دوچرخه+عکس نقاشی‌ های زیبا با رد لاستیک دوچرخه+عکس نقاشی‌ های زیبا با رد لاستیک دوچرخه+عکس نقاشی‌ های زیبا با رد لاستیک دوچرخه+عکس نقاشی‌ های زیبا با رد لاستیک دوچرخه+عکس نقاشی‌ های زیبا با رد لاستیک دوچرخه+عکس

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 517 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php