کد خبر : 126464 تاریخ انتشار : شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۲۳

فال روزانه امروز شنبه 1 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه امروز شنبه 1 آذر ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز هیجانات بسیاری را تجربه خواهید کرد. بهترین زمان برای برنامه ریزی برای سفر است. یا شغل خود را طوری تغییر دهید که به واسطه آن دایم در سفر باشید. البته رویاپردازی نکنید و بیشتر روی منطق و برنامه …

فال روزانه امروز شنبه 1 آذر ۱۳۹۳فال روزانه امروز شنبه 1 آذر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز هیجانات بسیاری را تجربه خواهید کرد. بهترین زمان برای برنامه ریزی برای سفر است. یا شغل خود را طوری تغییر دهید که به واسطه آن دایم در سفر باشید. البته رویاپردازی نکنید و بیشتر روی منطق و برنامه های واقعی تاکید داشته باشید. هیچ چیز بهتر از این نیست که از وقتی از خواب بیدار می شوید، حس خوش بینی داشته باشید. همه رویدادهای زندگی امروز برایتان زیبا هستند و شما می توانید از این همه انرژی خوب برای خلاقیت استفاده کنید. در زندگی عاطفی نیز با عشقتان دنبال تفریحات جدید باشید و تا می توانید بیشتر به هم نزدیک شوید و از انرژی با هم بودن استفاده کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

پروژه های کاری شما به صورت گروهی و هماهنگی با دیگران خوب پیش خواهد رفت. باید بتوانید ارتباط های گروهی خود را در کار بیشتر کنید تا نتیجه بهتری حاصل شود. به رابطه خود اعتماد کنید و با شریک عاطفی خود در مورد مسایل کاری و برنامه های آینده مشورت کنید. فانتزی های خود را برای او اعتراف کنید و بگذارید از همه افکار و رویاهای شما آگاه شود. برای اینکه بتوانید رابطه خود را بهتر کنید، خوب است با هم به کلاس های آموزشی خانواده بروید. یا از مشاوران کمک بگیرید. روش های محبت و ارتباطات بهتر را بیاموزید. به این ترتیب می توانید بیش از پیش یکدیگر را جذب کنید و موجبات شادمانی یکدیگر را مهیا کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز باید در همه لحظه ها این را به یاد داشته باشید که چند فکر بسیار بهتر از یک فکر است. باید از مشورت دیگران در برنامه های خود استفاده کنید. برای اینکه رابطه های گروهی، کاری و حتی عاشقانه خود را بهتر کنید، باید تعاملات خود را افزایش دهید و قدرت سازگاری بیشتری با افکار دیگران داشته باشید. مشورت گرفتن کلید موفقیت های امروز شما است. افکار خود را بیان کنید تا دیگران به خوبی بدانند چه در سر شما می گذرد. شاید خیال کنید داشتن عشق همیشه گرم دشوار باشد، اما امروز این اتفاق برای شما روی خواهد داد. در زندگی عاطفی خود شادی های زیادی تجربه می کنید. اگر مجرد هستید در جمع های دوستانه حاضر شوید. در مورد خود حرف بزنید و با خوش زبانی نظر دیگران را به خود جلب کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز از نظر جسمی و روحی انرژی بسیاری دارید. جسمتان در سلامت کامل قرار دارد و می توانید همه کارهای خود را بدون خستگی به انجام برسانید. از این فرصت برای قاپیدن فرصت های کاری استفاده کنید. برای اینکه این وضعیت در طولانی مدت ادامه داشته باشد، باشگاه ثبت نام کنید و ورزش را در دستور کار خود قرار دهید. غذاهای گیاهی را نیز در وعده های خود افزایش دهید. در زندگی شخصی خود هیجانات بیشتری وارد کنید. با آدم های جدید آشنا شوید و از اینکه در مورد احساسات یا تفکرات درونی خود حرف بزنید هراسی نداشته باشید. امروز دوستان را به خانه خود دعوت کنید و در کنار آنها شام بخورید و بازی کنید تا خستگی روز کاریتان از بین برود. در مورد مسایل عاطفی نیز باید مشکلاتی که در حال حاضر با فرد مورد علاقه خود دارید را برطرف کنید. امروز انرژی های لازم برای این امر موجود است و باید از آنها بهره بگیرید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز درهای موفقیت به روی شما باز هستند. کم صبر نباشید. موقعیت کاری شما به تمرکز و حوصله بیشتر نیاز دارد. باید در تعامل با همکاران حوصله خود را زیاد کنید. قدرت خلاقیت زیادی امروز دارید که می توانید با دیگران در میان بگذارید. اگر دستی در هنر دارید، امروز وقتی برای خلق آثار زیبا بگذارید. به طور کلی، در حوزه هنر و فعالیت های هنری موفقیت های بسیاری در انتظار شما خواهند بود. خوش بینی و مثبت نگری شما امروز زیاد است و در مسایل عاطفی بسیار شاد خواهید بود. همه حرف ها و کارهای عشقتان برایتان جالب خواهد بود. برای اینکه به رابطه خود هیجان بیشتری بدهید، سعی کنید دنبال تفریحات وسرگرمی های تازه باشید. یا با هم در مورد نقشه های آینده حرف بزنید.

فال روزانه متولدین شهریور

یک روز عالی در انتظار شما است. حس خوش بینی و مثبت نگری شما افزایش می یابد و این کمک می کند تا در مسایل کاری پیشرفت خوبی برای خود رقم بزنید. از امروز تا ماه های آینده، رابطه شما با دوستان و خانواده بسیار زیاد خواهد بود. در اثر تغییراتی که در افکار خود به وجود می آورید، خانواده و دوستان در اولویت همه مسایل قرار می گیرند. امروز در خانه خود تغییر دکوراسیون بدهید. فضا را به طور کامل از حالت همیشگی خارج کنید تا وارد مرحله تازه ای از زندگی بشوید. فضای خانه را رمانتیک تر کنید تا حرارت عشقتان نیز بیشتر شود. با شریک عاطفی خود در مورد خواسته هایی که موجب خوشحالی هر دو نفر می شوید بیشتر حرف بزنید. این را بدانید که کار، فراز و فرود بسیاری دارد اما خانواده همیشه هست و باید به آنها توجه کرد و در کنار آنها همه لذت های دنیا را تجربه کرد. احساسات عاشقانه شما نیز افزایش می یابد و با اشتیاق و هیجان بسیار می توانید در کنار شریک عاطفی خود، روز بسیار خوبی را برای خود رقم بزنید.

فال روزانه متولدین مهر

چشم و گوش خود را باز کنید. امروز کائنات بهترین ها را برای شما خواسته است. از امروز تا یک ماه آینده شادی و موفقیت های بسیاری را تجربه خواهید کرد. امروز نیز روز بسیار خوبی در پیش دارید. همه چیز بسیار عالی به نظر می رسد و واقعا هم خوب است. در خانه با اعضای خانواده رابطه بهتری پیدا خواهید کرد و آنها همه جانبه به شما کمک می کنند. حتی در محل کار همکاران در انجام پروژه های کاری به شما کمک می رسانند. همه این مسایل موجب شادی و آسایش شما می شوند. در مورد مسایل عاطفی نیز این شهامت را پیدا می کنید تا مشکلات خود با شریک عاطفی تان را برطرف کنید. خوش بینی هایی که امروز دارید به شما کمک می کند تا در رابطه عاطفی خود نیز شادی زیادی را تجربه کنید. اگر مجرد هستید، در جمع دوستان حاضر شوید تا با فرد مورد علاقه خود آشنا شوید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز تفکرات بسیار خوبی خواهید داشت. درهای موفقیت به روی شما باز شده اند. از این فرصت برای افزایش درآمد یا ارتقا موقعیت شغلی خود استفاده کنید. شما اطولا طالب هیجان زیاد در زندگی هستید و می توانید آن را در کار و حرف خود نیز تجربه کنید. به طور مثال، کاری را آغاز کنید که سفر زیادی داشته باشد. یا حتی می توانید برای ادامه تحصیل به شهر یا کشور دیگری سفر کنید. تغییر کار به شما انرژی بیشتری هم می بخشد. در رابطه عاطفی خودتان را توصیف کنید. بگذارید طرف مقابل از همه افکار و احساسات شما آگاه شود. اگر مجرد هستید، بدون هراس سراغ فردی که دوستش دارید بروید و از او دعوت کنید تا با شما شام صرف کند. در این قرار دونفره از عمق علاقه خود حرف بزنید.

فال روزانه متولدین آذر

از امروز یک دوره جدید در زندگی شما آغاز می شود. در 6 ماه آینده شاهد موفقیت های بسیاری خواهید بود. ارتباط های اجتماعی را توسعه دهید. با خانواده نیز رابطه بهتری برقرار کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا برنامه ریزی بهتری در حوزه کار یا تحصیل داشته باشید. کارهای گروهی، مسوولیت های شما را کم و نتیجه را بهتر می کنند. امروز وقت بگذارید و فهرستی از خواسته ها و اهداف برای خود بنویسید. سپس آنها را اولویت بندی کنید و به واسطه آنها برای 6 ماه آینده زندگی خود برنامه ریزی کنید. امروز ستاره جمع هستید. در هر جایی که حاضر شوید می توانید با خوش زبانی نظر همه را به خود جلب کنید. اگر مجرد هستید، در میان افرادی که برایتان جذابیت دارند بهترین را انتخاب کنید و بدون هراس به او پیشنهاد دوستی بدهید.

فال روزانه متولدین دی

امروز بالاخره پس از مدت ها سخت کوشی می توانید آرامش را احساس کنید. رابطه های اجتماعی شما به حالت عادی باز خواهند گشت و می توانید از همکاری دیگران برای بهبود شرایط کاری بهره مند شوید. از امروز برای 6 ماه آینده برنامه ریزی کنید. فهرستی از خواسته ها، برنامه ها و اهداف تعیین و آنها را اولویت بندی کنید. این را به یاد داشته باشید همفکری و مشورت گرفتن از دیگران نتیجه بهتری در تصمیم گیری ها خواهند داشت. امروز باید پرچم سفید را بالا بگیرید و با همه از در صلح وارد شوید. قلب و ذهن خود را باز بگذارید و محدودیت هایی که تاکنون برای خود قایل شده اید را از زندگی حذف کنید. به این ترتیب، ارتباط های بهتری خواهید داشت. مراقب باشید در دام دلسوزی گرفتار نشوید. همدردی و دلسوزی تفاوت بسیاری با هم دارند و باید تشخیص دهید حس واقعی شما به طرف مقابل از کدام نوع است.

فال روزانه متولدین بهمن

همیشه مستقل از بقیه رفتار می کنید. اما امروز سعی کنید از اطرافیان برای انجام کارهای خود کمک بگیرید. فناوری و افزایش ارتباط های اجتماعی کلیدهای موفقیت امروز شما هستند. ارتباط ها اینترنتی خود را در حوزه کار بیشتر کنید. با این روند می توانید درهای بیشتر از موفقیت را برای خود باز کنید. اگر مجرد هستید امروز در دنیای مجازی با فردی آشنا خواهید شد. با او در مورد افکار و خواسته های خود حرف بزنید. این را در ذهن داشته باشید فقط به ظاهر افراد نباید توحه داشته باشید. برای داشتن رابطه عمیق عاطفی، باید فردی را انتخاب کنید که در همه حال شادی را با او احساس کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

از امروز دور جدیدی از زندگی را برای خود آغاز کنید. می توانید برای 6 ماه آینده برنامه ریزی های درست داشته باشید. از همفکری دیگران کمک بگیرید. دوستان نزدیک، اعضای خانواده یا عشقتان در این مسیر به شما کمک بسیاری خواهند کرد. برای قدم های بعدی مسیر مشخص کنید و در ادامه آن از هیچ مانعی نهراسید. امروز در زندگی عاطفی خود شادی بسیاری را تجربه خواهید کرد. به نوعی می توان گفت در آسمان ها سیر می کنید وسازگاری و تفاهم بسیاری با فرد مورد علاقه تان خواهید داشت. امروز با راحتی بیشتری در مورد مسایل احساسی خود حرف خواهید زد. با اعتماد به نفس بیشتر می توانید برای خود و فرد مورد علاقه تان لحظه های بسیار خوبی را رقم بزنید. فقط باید کمی تلاش و برنامه ریزی کنید.

فال حافظ

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز شنبه 1 آذر ۱۳۹۳

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 198 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php