کد خبر : 126126 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰:۳۵

فال روزانه امروز چهارشنبه ۲8 آبان ۱۳۹۳

فال روزانه امروز چهارشنبه ۲8 آبان ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز همه چیز بر وفق مراد است. هر چه دلتان می خواهد همان می شود. خودتان هم باید ارتباط هایتان را عمیق تر کنید. خودتان باشید و سعی نکنید ازنگاه دیگران هراسی داشته باشید. اما حواستان را هم جمع …

فال روزانه امروز چهارشنبه ۲8 آبان ۱۳۹۳فال روزانه امروز چهارشنبه ۲8 آبان ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز همه چیز بر وفق مراد است. هر چه دلتان می خواهد همان می شود. خودتان هم باید ارتباط هایتان را عمیق تر کنید. خودتان باشید و سعی نکنید ازنگاه دیگران هراسی داشته باشید. اما حواستان را هم جمع کنید تا در رفتارهایتان زیاده روی نکنید. انرژی های امروز به شما کمک می کنند تا راهکار خوبی برای برطرف کردن مشکلات خود بیابید. اختلاف داشتن در رابطه عاشقانه خوب است. منظور تفاوت نگاه است. اما به این مفهوم نیست که همیشه از این تفاوت ها لذت ببرید. گاهی این مسایل می تواند موجب ناراحتی بشوند. در برابر ناراحتی ها سریع از خودتان واکنش منفی نشان ندهید. در محل کار هم شاید سریع از همه چیز ناراحت شوید. اما بهتر است کنترل بیشتری روی رفتار خود داشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

ارتباط های خوب و انرژی های جاری در هوا به شما کمک می کنند تا خود را از محدودیت خارج کنید و بتوانید فکر بازتری داشته باشید. منطق به شما کمک می کند تا نه تنها به سطح مشکلات که بلکه به عمق آنها نیز بیندیشیید و بتوانید تصمیمات درست تر اتخاذ کنید. برای فعالیت های خود باید ایده و برنامه ریزی داشته باشید. انعطاف پذیری خود را در برابر مسایل افزایش دهید. از اینکه وارد حوزه هنر شوید، هراسی نداشته باشید. می توانید هنر و منطق را تلفیق کنید و آثار خوبی خلق کنید. استعدادهای درونی خود را کشف کنید. به خود فرصت شکوفایی بدهید. در مسایل عاطفی، پیش از باز کردن دهان و بیان هر حرفی، خوب به نتایج آن فکر کنید. امروز بسیار مستعد غر زدن و اعتراض کردن هستید. اما پیش از هر کاری از خوتان بپرسید نتیجه این اعتراض چیست!

فال روزانه متولدین خرداد

هر رفتاری که انجام دهید، دیگران همان را به شما باز خواهند داد. اگر مهربانی کنید و انرژی بدهید، خوبی دریافت می کنید. پس ارتباط های خود را با دیگران بهتر کنید. خلاقیت شما امروز زیاد است. از آن در حوزه کار یا هنر استفاده کنید. برای قدم های بعدی زندگی برنامه ریزی کنید. به خودتان اجازه درخشش بدهید. برای این منظور باید تفکرات بسته و محدود را دور بریزید. امروز می توانید در ارتباط ها حسابی خودنمایی کنند و دیگران از حضور شما لذت ببرند. شور و اشتیاقات خود را در ارتباط عاطفی بیشتر کنید. به عشقتان بگویید که برای آینده برنامه های جدی در سر دارید. با هم برای یک سفر کوتاه بیرون شهری برنامه بریزید تا آخر هفته رمانتیکی را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین تیر

قدمی که امروز باید بردارید چیست؟ اینکه بیشتر به خانواده و دوستان توجه داشته باشید. سخت گیری را کنار بگذارید و سعی کنید تا مهربانی بیشتر با دیگران تعامل داشته باشید. در برابر عدم تفاهم ها یا تفاوت دیدگاه ها واکنش منفی نشان ندهید. باید منصفانه رفتار کنید. زندگی را یک بازی ببینید و برای رقابت سالم و کاملا عادلانه تلاش کنید. برخی مسایل باید پررنگ تر شوند. استعدادهای خود را شکوفا کنید و آنها را به نمایش بگذارید. در کنار دیگران می توانید رشد بیشتری داشته باشید. اگر در مواردی مشاهده کردید عشقتان موجب ناامیدی شما می شوند، سریع اعتراض نکنید. با رفتار خوب خود، دیدگاه او را تغییر دهید. بگذارید بازخورد رفتار شما، رابطه تان را به سوی محبت بیشتر سوق دهد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز نمی دانید دقیقا باید وقت خود را برای کار بگذارید یا دوستان! دچار سردرگمی ذهنی شده اید. اما یک دوست، همکار، اعضای خانواده یا حتی همسایه ای که با او در ارتباط هستید، دیدگاهی به شما نشان می دهد که تاکنون به آن آگاه نبوده اید. این تغییر نگاه، تحولی مثبت در ذهن و زندگی شما ایجاد می کند. حودتان هم با بیرون آمدن از چهارچوب های بیهوده، به رشد بیشتر خود کمک خواهید کرد. شاید کمی عصبی یا گیج باشید. سعی کنید با تفریح و معاشرت با دوستان، حال و هوای خود را تغییر دهید. در زمینه عاطفی نیز زمان آن رسیده تا زندگی دونفره خود را به مسیر دیگری هدایت کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

پیش از بیان هر حرفی، خوب به نتایج آن فکر کنید. شاید کمی تنش یا استرس درونی داشته باشید. این مساله نباید شما را در دام ناامیدی گرفتار کند. در زندگی دید خود را باید توسعه دهید و به اصطلاح جلوتر از دماغ خود را ببینید تا بتوانید تصمیم گیری های درست داشته باشید. اگر در میان همکاران کسی به کار خود واقف نیست، به جای خرف زدن به صورت کتبی وظایفش را یادآور شوید. این برای هر دو شما بهتر خواهد بود. امروز از حالت احساسی بیرون می آید و می توانید با تلفیق منطق و عشق، یک روز رمانتیک را با عشقتان تجربه کنید. هیجانات را کاهش دهید و با سرعت آرام محبت کنید تا دوام بیشتری داشته باشد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز عشق و احساس جزء اصلی زندگی شما می شود. ارتباط های عالی در انتظار شما است. از فرصت ها استفاده کنید و نگذارید مسایل پیش پا افتاده انرژی شما را بگیرد. ناامید نشود. به استعدادهای خود ایمان داشته باشید. در صورت لزوم در مورد آنها تحقیق یا در کلاس های آموزشی ثبت نام کنید. اگر نمی توانید از رویدادها لذت ببرید، برای حل آنها راهکار پیدا کنید. زانوی غم بغل کردن کاری از پیش نمی برد. با افرادی که انرژی خوب دارند قرار بگذارید تا هم صحبتی با آنها شما را خوشحال کند. اگر مجرد هستید، از اینکه با فرد موردعلاقه خود قرار بگذارید نترسید. اگر از همکاران هست به بهانه کار می توانید خود را بیشتر به او نزدیک کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز فرصت های کاری شما بسیار عالی پیش خواهند رفت. گویا همه انرژی های دنیا برای موفقیت شما بسیج شده اند. با بهبود روابط و مهربانی بیشتر می توانید دوستان خود را بیشتر کنید. البته برای اینکه حال بهتری داشته باشید، باید چند ساعتی از جمع دور باشید و خستگی های کاری و فکری را دور بریزید. با این کار به خودتان فرصت می دهید تا دوباره انرژی بگیرید و بتوانید از استعدادها و خلاقیت خود استفاده کنید. اشتیاقات احساسی شما زیاد می شوند. با عشقتان قرارهای عاشقانه بگذارید. تفریحات جدید پیدا کنید و تا می توانید در کنار هم خوش بگذارنید. خلاقیت در ارتباط نیز انرژی بیشتری به هر دو شما می دهد.

فال روزانه متولدین آذر

حدس بزنید چه کسی برای شام به خانه شما می آید؟ همه. امروز احساسات خوب شما به قدری زیاد هستند که می توانید همه دنیا را مهمان خانه خود کنید و به آنها انرژی های خوب بدهید. در مورد موضوعات کاری، زندگی و اجتماع حرف بزنید و از تعامل های عالی با دیگران لذت ببرید. همگامی شما با بقیه عالی است. حتی فرصت نمایش استعدادهای خود را نیز دارید. با اینکه با عشقتان رابطه بسیار خوبی دارید، اما بد نیست گاهی از هم جدا باشید تا بتوانید انرژی هایتان را تجدید کنید. به دوستان نزدیک خود زنگ بزنید و وقتتان را در کنار آنها سپری کنید. با عشقتان هم برای آخر هفته برنامه بگذارید و در کنار هم شادی و آرامش را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز نمی دانید چه کاری درست است. بین مخفی کردن افکار خود و بیان آنها گیر کرده اید. از یک طرف سیاست های کاری شما را مجبور می کنند تا حرف هایی را بیان نکنید و از طرفی دوست دارید بقیه از ایده هایتان آگاه شوند. برای امروز بهتر است رازدار باشید. حرف هایتان را نگه دارید تا در فرصت مناسب بیان کنید. احتمال اینکه نظرات شما از سوی دیگران سوءبرداشت بشوند زیاد است. از عشقتان هم امروز فاصله بگیرید. سعی کنید وقتتان را به خود اختصاص دهید. برای اهداف بزرگ خود برنامه ریزی کنید. این فاصله موجب می شود تا بیشتر به هم نزدیک شوید و حس های بهتری هم به یکدیگر پیدا خواهید کرد.

فال روزانه متولدین بهمن

صداقت بهترین راهکار برای امروز شما است. بین مسایل مختلف زندگی تعادل برقرار کنید. شما امروز این توان را دارید تا دید وسیع تری به زندگی داشته باشید. فرصت ها را با چشمان باز ببینید و سعی کنید برای آینده برنامه ریزی بهتری داشته باشید. از بین بردن محدودیت ها شما را به موقعیت های بهتری می رسانند. در کار سعی کنید با همکاران رابطه بهتر و انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید. از عشقتان امروز کمی فاصله بگیرید و روی ایده های خود تمرکز کنید. وقتتان را برای یافتن شادی ها و تفریحات بیشتر در زندگی در کنار فرد موردعلاقه تان سپری کنید. بگذارید ذهنتان از این همه محدودیت بیرون بیاید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز با یک فرد مهم همکاری تازه ای آغاز خواهید کرد. این همکاری شما را به سمت موفقیت بیشتری پیش می برد. اشتیاق خود را برای مسایل کاری بیشتر کنید. ایده هایتان را بنویسید و با سخت کوشی به آنچه می خواهید برسید. باید محدودیت های ذهنی را دور بریزید. ارتباط های روحی خود با عشقتان را بیشتر کنید. از اشتیاقات مثبت امروز برای زیبایی بیشتر رابطه خود استفاده کنید. شما باید در مورد تصمیمات جدی خود در مورد آینده با عشقتان حرف بزنید. اگر تنها هستید امروز می توانید با فرد جدیدی آشنا شوید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 255 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php