کد خبر : 126012 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱

فال روزانه امروز سه شنبه 27 آبان ۱۳۹۳

فال روزانه امروز سه شنبه 27 آبان ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز مسیر شما بسیار هموار شده است، اما هنوز هم موضوعی ناراحت کننده به نام واقعیت وجود دارد که تزلزلی در مسیر شما پدید می‌آورد. روی امور کاربردی و عملی کار کردن شما را از تخیلاتتان دور می‌کند، …

فال روزانه امروز سه شنبه 27 آبان ۱۳۹۳فال روزانه امروز سه شنبه 27 آبان ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز مسیر شما بسیار هموار شده است، اما هنوز هم موضوعی ناراحت کننده به نام واقعیت وجود دارد که تزلزلی در مسیر شما پدید می‌آورد. روی امور کاربردی و عملی کار کردن شما را از تخیلاتتان دور می‌کند، اما اجازه ندهید که این امور رویاهای شما را به کلی نابود کنند. تصویر ذهنی دائمی از آینده داشتن به حد کافی سر شما را شلوغ نگه می‌دارد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز زمانی که عطارد، سیاره بخت شما، در تعارض با ماه جوزا قرار بگیرد، حتی مؤثرترین برنامه شما نیز به هم می‌خورد. شاید شما برای رسیدن به هدفهایتان به راه جدیدی فکر کنید، اما سنت حکم فرمایی خواهد کرد و شما به راهی رایج‌تر و معمولی کشیده می‌شوید. به جای تسلیم شدن، در هفته‌های آینده قبل از اینکه بخواهید کار خودتان را شروع کنید، آن را تقویت کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز روزی همراه با رویاها و خاطرات فراموش شده می‌باشد. ممکن است شما تجربه‌ها و پنداره‌های تکراری‌ای داشته باشید که نتوانید به راحتی برای فرد دیگری توصیفشان کنید. سعی نکنید که همین الان تجربه‌های درونی‌تان را با افراد دیگر سهیم شوید. در حالیکه از تصاویر خیالی محو احساسیتان لذت می‌برید، تا جایی که لازم است با دیگران صحبت کنید. شما در روزهای بعد خواهید توانست بیشتر در موردشان صحبت کنید.

فال روزانه متولدین تیر

شما امروز کارهایتان را تمام و کمال انجام داده اید چرا که بلاخره به مرحله ای رسیده اید که مقاوم و استوار باشید. به حرف دیگری گوش ندهید که شما را تشویق می‌کند تا سریع تر کار کنید؛ شما معمولا کاری را انجام می‌دهید که می‌دانید بهره وری و کارایی شما را بالا می‌برد. خوشبختانه شما می‌توانید با قدرت از خودتان دفاع کنید چرا که امروز سیاره حاکم شما با ونوس دوست داشتنی بهم پیوسته اند. اخیرا برای تان آسان تر شده است که بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید کاری را انجام دهید که به نفع تان است و برای آن ایستادگی کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

برنامه ریزی کردن برای آینده احتمالا بارزترین کاری است که شما امروز انجام می دهید. با این وجود شما ممکن است اجازه دهید اکنون دیگران برنامه ریزی و مدیریت کنند و ترجیح می دهید خودتان بیشتر کارها را انجام دهید. متاسفانه برای تان سخت است که مثل مربی روی نیمکت و بیرون از ماجرا بنشینید. پس مطمئن شوید که قادرید کارهای بیشتری اکنون انجام دهید زیرا شما وظیفه دارید که یک مشاور باشید به جای اینکه یک مشارکت کننده فعال باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز شما مجبور هستید که کارهایتان را تمام کنید و واقعاٌ از ته قلب نمی خواهید که این کار را بکنید و به خاطر همین کیفیت کار شما پایین آمده است. حتی اگر زمانی که تصمیم به انجام دادن کاری می گیرید قصد و نیتتان خوب باشد، اگر متوجه بشوید که باید بدون داشتن ساعتی برای تفریح فقط کار کنید مطمئناً خسته خواهید شد. متأسفانه اگر امروز بخواهید از انجام دادن وظایفتان امتناع کنید اوضاع از اینی که هست هم بدتر خواهد شد.

فال روزانه متولدین مهر

شما بیش از حد واقع بین هستید، بهتر است برای پیشبرد افکارتان گاهی ایده ﺁل گرا نیز باشید.شما اصلا به رویاهایتان اجازه نمی‌دهید که وارد ذهن شما شوند اما برای این که انگیزه‌ای برای پیشرفت مقاصدتان داشته باشید به رویا پردازی احتیاج پیدا می‌کنید.شما بیشتر به فکر امروزتان هستید باید برای ﺁینده تان نیز برنامه ریزی داشته باشید.کیفیت را فدای کمیت در زندگی تان می‌کنید اما این روش درستی نمی‌باشد.

فال روزانه متولدین آبان

شما امروز زیاد صبور نیستید! چرا که افراد دیگری هستند که نیازمند توجه و مراقبت بیشتری بوده و در اولویت قرار دارند. شما از وقتی که فهمیده اید که تنها فرد در میدان بازی نیستید، نمی‌فهمید که چرا برخی از مردم موقعیت خود را بیش از اندازه بزرگ می‌کنند! باهمه این احوال الان بهتر است که به خاطر داشتن صلح و آرامش با افراد دیگر مخالفت نکنید.

فال روزانه متولدین آذر

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مکان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته‌اند.

فال روزانه متولدین دی

از دید شما وضعیت دشوار اخیر ربطی به شما ندارد. به هر حال از دید عوالم کیهانی هر کسی می تواند نقش شما را در این دنیا بازی کند. با وجود اینکه شما خالق این نمایشنامه هستید بازیگران در کار با شما احساس نارضایتی می کنند.اما حتی اگر آنها امروز بدخلق و ناراحت باشند باز هم باعث می شوند تا شما در مرکز توجه قرار بگیرید. برعهده گرفتن مسئولیت باعث می شود تا احساسات ناآرام و دمدمی مزاج خود را تا حدی آرام کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

احتمالا شما برای خودتان حد و مرز مالی تعیین کرده‌اید و اکنون کاری انجام نداده اید که باعث درک بیشتر شما از تصویر مالی شود. حتی ساده ترین تصمیم درباره اینکه چیزی بخرید که مورد نیاز شماست باعث بوجود آمدن یک سری اتفاق می‌شود و درک و فهم شما را بالا می‌برد که شما می‌فهمید که یک منبع بی پایان پول ندارید. امروز ایده آشکار ساختن فراوانی اموال خود ممکن است برای تحقق یافتن اسان تر باشد به جای اینکه واقعا آنقدر که می‌خواهید داشته باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

در حالیکه امروز را به شکل انسانی آرام شروع کرده و مثل آدمی شجاع به پایان می رسانید، در این روز شخصیت دوگانه ای خواهید داشت. وقتی که ماه وارد برج حساس حمل می شود و درحالیکه طبیعت مبارزه جوی تان را به یاد شما می آورد، در نیمه روز فورانی از انرژی در شما به وجود می آورد. شما تصمیم گرفته اید که به زودی به معنویات نزدیکتر بشوید و عقایدتان را به دیگران تحمیل نکنید. حالت خونسردانه شما تا مدتها ادامه دارد؛ وقتی شما همین الان تصمیم می گیرید که برنامه هایتان را اجرا کنید، حداقل با آگاهی و مهربانی این کار را انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 297 بار
دیدگاهتان را بنویسید

علی در تاریخ 28 آبان 1393 گفته : پاسخ دهید

من متولد اردیبهشتم
امیدوارم که فالم تو این روز تعبیر نشه و روز رو به خیر بگزرونم

css.php