کد خبر : 125108 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰:۰۱

فال روزانه امروز چهارشنبه 21 آبان ۱۳۹۳

فال روزانه امروز چهارشنبه 21 آبان ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز ممکن است شما از فردی که نظر شما را به خود جلب کرده و واقعاً برای مدتی توجه شما را معطوف به خود کرده، الهام بگیرید. این کار بسیار مؤثر است برای اینکه اکنون که ماه به نشانه …

فال روزانه امروز چهارشنبه 21 آبان ۱۳۹۳فال روزانه امروز چهارشنبه 21 آبان ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ممکن است شما از فردی که نظر شما را به خود جلب کرده و واقعاً برای مدتی توجه شما را معطوف به خود کرده، الهام بگیرید. این کار بسیار مؤثر است برای اینکه اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نسبت به همیشه سر حال‌تر هستید. اما اخیراً توانایی شما برای تشخیص دادن کیفیت هرچیزی قوی شده است. با دریافتهای خودتان صادق باشید و ببینید که جذابیتهای شما به کجا منتهی می‌شوند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

حتی اگر شما در مسیر نسبتاً خوش بینانه‌ای قرار گرفته‌اید، امروز پیش‌روی کردن می‌تواند تاحدی سخت باشد. شما می‌توانید بر امواج منفی‌ای که شما را پریشان کرده‌اند چیره شوید، اما نسنجیده عمل نکنید زیرا که مخالفت‌های دیگری را جذب خواهید کرد. ورزشهای مسابقه‌ای یا برنامه‌های استراتژی شدید راه‌های جایگزینی هستند تا مقداری از نیروی اضافی‌تان را تخلیه کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما در روزهای آینده شادی‌های بسیاری را به دست می‌آورید، برای اینکه از شادی‌تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.

فال روزانه متولدین تیر

وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینکه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌کنند. از سوی دیگر شما با ورزش کردن و سیر کردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفکرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینکه شما مجبور نیستید به آنها بگویید که به چه چیزی فکر می‌کنید. اگر به خودتان اجازه بدهید که از معنویات لذت ببرید این می‌تواند بهترین هدیه برای شما باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

شما راحت تر هستید که برای نشان دادن عشقتان به جای دادن هدیه‌های گران قیمت و ایما و اشاره، با مهربانی و توجه کردن به فرد مورد نظرتان این کار را بکنید. اما امروز کمی‌ متفاوت تر عمل کرده و در مهربانی و عشق ورزیدن زیاده روی می‌کنید. شما به قدری طرف مقابلتان را دست پاچه و کلافه می‌کنید که آرزو می‌کند شما انقدر پر شور و حرارت نباشید!! الان اصلا لزومی ‌ندارد انقدر در نشان دادن احساساتتان زیاده روی کنید؛ اگر طبیعی رفتار کنید مطمئنا بهترین نتیجه را خواهید دید.

فال روزانه متولدین شهریور

به نظر می‌رسد که انسانهای دور و برتان روش کاریشان را تغییر داده تا بیشتر به شما نزدیک شوند، اما شما نمی‌توانید به انگیزه‌های آنها اطمینان کنید. کسی از روی عمد گفته‌ها را سوءتعبیر نمی‌کند و یا سعی نمی‌کند شما را به اشتباه بیندازد، اما شما می‌توانید بگویید که آنها کاملاً به فکر شما نیستند. بیهوده تلاش نکنید؛ شما نمی‌توانید اجبار کنید که چیزی زودتر از موعدش اتفاق بیفتد. اجازه بدهید که هرکسی حرفهایش را بزند و سپس شما توانای فهمیدن اینکه چه کسی راست می‌گوید را پیدا خواهید کرد.

فال روزانه متولدین مهر

اگر مراقب نباشید گروهی بر علیه شما اعتصاب می کنند. آن ها رابه کناری بکشید و ببینید در سرشان چه می گذرد، شاید نگرانی های شخصی مشکل اصلی آن ها باشد، و همدردی با آن ها همه کارها را درست می کند.در این زمان بسیار خلاق هستید و زیاد به شما الهام می شود.نباید اجازه بدهید ایده هایتان نادیده گرفته شوند. همیشه وسوسه می شوید که آنها را برای دیگران بیان کنید اما اگر زود عملی نشوند ناراحت و عصبانی می شوید نباید در این دوره این طوری فکر کنید.

فال روزانه متولدین آبان

برای موضوعات کوچکی که شاید اهمیتی نداشته باشد بیش از اندازه فکر می‌کنید یا دچار خشم و ناراحتی می‌شوید. قدرت تصور شما در جهات منفی قدرت زیادی دارد بهتر است قبل از این که آسیب جدی به شما وارد سازد، جلوی این افکار منفی را بگیرید، در عوض نیروی فوق العاده خود را در جهات مثبت صرف کنید.

فال روزانه متولدین آذر

شما امروز برای رفع کردن یک سوءتفاهم تلاش کرده و احساس مسئولیت می کنید، اما به طریقی قصد و نیت شما می تواند اشتباه تعبیر شود. حتی اگر شما فکر کنید که خیلی واضح صحبت می کنید، دیگران ممکن است که گفته های شما را اشتباه تفسیر کنند. هرچقدر هم که بیشتر توضیح بدهید، بیشتر گرفتار خواهید شد. سعی نکنید که به سختی فعالیتهایتان را توجیه کنید. اکنون ساکت بودن و کمتر حرف زدن مؤثر است.

فال روزانه متولدین دی

اکنون شما باید از انزوا بیرون بیایید، برای اینکه نسبت به همیشه بیشتر می توانید از ابراز وجود کردن قصر در بروید. امکان دارد که شما هنوز هم به خاطر دودلی تان استرس داشته باشید، به خصوص اگر دیگران برای بازبینی واقعیت به شما تکیه کرده اند. ضمناً شما علاقه ندارید که فعالیتهای سنگینی داشته باشید، با وجود اینکه این فعلایتها باعث می شوند که شما به جای اینکه با دلتنگی در مورد گذشته صحبت کنید، خود جوش تر شوید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز گفتن حقیقت به دیگران سخت‌تر شده است، برای اینکه به نظر می‌رسد که آنها نسبت به همیشه بیشتر غیر قابل پیش‌بینی شده‌اند. با وجود این در نظر داشته باشید که بخشی از این انرژی نا آرام از خود شما برخاسته و شما را مجبور می‌کند که آن را به سمت دیگران هم هدایت کنید. به جای اینکه سعی کنید فرد دیگری را وادار کنید تا تعهدی را قبول کند، تجزیه و تحلیل کردن تواناییهای خودتان به برطرف شدن نگرانی‌تان کمک خواهد کرد.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر امروز دیگران از شما انتظار داشته باشند که موقعیتی را اداره کنید و آن را سرو سامان دهید که بسیار دشوار و غیرعملی است، ‌شما از کوره در خواهید رفت و بدنبال آن احساس ناخوشایندی خواهید داشت. این ریسک بزرگی برای شماست که در جواب آنها نه بگویید، بنابراین ممکن است که مجبور شوید اعتماد بنفس خود را تقویت کرده و این مسئولیت را قبول کنید. با این وجود،‌ مهم است که بدانید این معامله “همه یا هیچ” نیست، شما با قدرتی که دارید براحتی و در اندک زمانی می‌توانید از عهده این کار برآیید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 242 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php