کد خبر : 124212 تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰:۵۳

فال روزانه امروز شنبه 17 آبان ۱۳۹۳

فال روزانه امروز شنبه 17 آبان ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین در طول چند هفته آینده با منش و رفتار خود و ایده های بسیار خوبی که دارید، نظر اطرافیان را به خود جلب خواهید کرد. البته در همه این مدت کارتان خیلی هم راحت نیست. اما به طور کلی …

فال روزانه امروز شنبه 17 آبان ۱۳۹۳فال روزانه امروز شنبه 17 آبان ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

در طول چند هفته آینده با منش و رفتار خود و ایده های بسیار خوبی که دارید، نظر اطرافیان را به خود جلب خواهید کرد. البته در همه این مدت کارتان خیلی هم راحت نیست. اما به طور کلی تا آخر این ماه می توانید از این محبوب بودن استفاده کنید. همیشه حقیقت را بگویید اما کمی هم سیاست داشته باشید و بدانید که برخی مسایل را لازم نیست به زبان بیاورید. امروز احساسات شما هم زیاد هستند و نباید آن را در دل خود نگه دارید. با عشقتان مطرح کنید تا کشش و عاطفه میان شما بیش از این شود. اگر مجرد هم هستید، پیش از دوستی با فرد جدید مطمئن شوید فقط جذب ظاهر او نشده اید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز اگر دید خود را به ارتباط های خود تغییر دهید، متوجه خیلی مسایل جدید در زندگی خواهید شد. با دیدگاه جدید، رفتار خود را با برخی افراد تغییر خواهید داد. زمان آن رسیده تا با مهم ترین فرد زندگی خود قرار ملاقات بگذارید تا کمی عمیق تر با هم در مورد مسایل جاری حرف بزنید. تا زمانی که به نتیجه دو سر برد نرسیده اید نیز میز مذاکره را ترک نکنید. شاید لازم باشد از نفر سومی هم کمک بگیرید اما توصیه ما این است که خودتان دو نفری به نتیجه برسید. احساس می کنید که عشقتان در یک وضعیت ثابت و بی هیجان قرار گرفته است. اما واقعیت این است که شما خیلی گزیده و محدود برای این رابطه وقت می گذارید. اگر خودتان توجهاتتان را بیشتر کنید، زندگی عاطفی شما نیز رونق بهتری خواهد گرفت. شاید بد نباشد در این مورد از دوستان خود کمک بگیرید تا راهکار مناسب برای بهبود وضعیت عشقی شما را برایتان یادآوری کنند.

فال روزانه متولدین خرداد

به کم قانع بودن امروز برای شما بهترین سیاست خواهد بود. سرعت کار کردن زیاد شما موجب می شود تا نتیجه های خوبی را شاهد باشید. اما این را هم در نظر داشته باشید، باید کمی در دیدگاه خود تغییر ایجاد کنید. با همان عینک تردید به همه چیز نگرستین راه به جایی نمی برد. اگر بتوانید استرس های زندگی خود را کشف کنید، خیلی بهتر می توانید آنها را حذف و خود را از بار نگرانی ها رها کنید. کار کردن مهم است اما خودتان را خیلی هم خسته نکنید. اگر زندگی شما آن سامانی که می خواهید را ندارد، بدانید با کمک برخی اپلیکیشن ها می توانید به آن نظم دهید. فناوری حکم کمک رسان برای شما دارد. با اپلیکیشن هایی که برنامه ریزی مناسب برای کارها دارند، خودتان را در وضعیت مناسب تر قرار دهید. حتی برای یافتن دوست جدید هم می توانید در دنیای آنلاین جست‌وجو کنید و از میان گزینه های مختلف، بهترینشان را برگزینید.

فال روزانه متولدین تیر

از امروز تا دو هفته دیگر باید خجالت و منفعل بودن را کنار بگذارید. رویدادها طوری برنامه ریزی شده اند که شما دایم در چشم هستید. همه به شما توجه دارند. پس به ظاهر، رفتار و اشتیاقات خود توجه بیشتری داشته باشید. به تئاترهایی که دعوت می شوید بروید. اما مراقب باشید در این میان درگیر مسایل عاطفی نشوید. همیشه مراقب رویدادها باشید تا از کنترل شما خارج نشوند. اگر مسایلی هستند که فکرتان را مشغول کرده اند، بهتر است بیرون بروید و کمی قدم بزنید و فکر کنید. مسایل عاطفی شما امروز با تکنولوژی یا سفر گره خورده اند. به طور مثال، شاید در اینترنت و ارتباط های آنلاین با کسی آشنا شوید. یا در طول یک سفر فردی را ملاقات کنید که برایتان جذابیت دارد. در هر دو حالت، سعی کنید از میان گزینه های موجود، بهترین را انتخاب کنید. پیش از برقراری ارتباط نیز مطمئن شوید که فقط جذب ظاهر او نشده اید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز زمان شارژ باتری خودتان است. بودن در میان دوستان خوب است اما سعی کنید بیشتر در پیله خودتان فرو بروید و ناخودآکاه خود را کشف کنید. این را بدانید که نیازهای درونی شما به توجه و اصلاح نیاز دارند. مغزتان را باید پاکسازی کنید. در خانه ماندن این مزیت را دارد که کارهای عقب افتاده خانه را نیز می توانید به انجام برسانید. امروز احساس عمیق تری به عشقتان خواهید داشت و دایم دوست دارید با او حرف بزنید و موجب خوشحالی او بشوید. برای اینکه این احساسات خراب نشوند، بهتر است در خانه با هم باشید یا به مکانی خلوت و به دور از هیاهوی انسان ها بروید تا لحظه های شاد و آرامی را در کنار هم تجربه کنید. اگر مجرد هستید نیز کمی به نصیحت دوستان خود گوش کنید و افرادی که پیشنهاد می کنند را ملاقات کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز حس ارتباطی شما درست می شود و از آن محافظه کاری همیشگی فاصله خواهید گرفت. این مساله تا دو هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت. دلیلی ندارد تنهایی شام بخورید وقتی دوستان شما را به جمع خود دعوت کرده اند. از این فرصت استفاده کنید و در جمع باشید تا روحیه تان نیز بهتر شود و با انسان های جدید آشنا شوید. اگر فردی را در سر دارید و تاکنون از علاقه و عشقی که به او دارید، حرفی به میان نیاورده اید، امروز زمان مناسبی برای بیان است. از توان ارتباطی امروز استفاده کنید و با او قرار ملاقات بگذارید. برای بیان احساسات به برنامه ریزی نیازی نیست. فقط خودتان باشید تا همه چیز به همان طریقی که دوست دارید پیش بروند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز باید روی مسایل مالی خود توجه بیشتری داشته باشید. در این اواخر بیشتر از درآمد خود خرج کرده اید و این می تواند استرس های کاری و مالی برای شما به همراه داشته باشد. طرز تفکر و نوع مدیریت مالی خود را تغییر دهید. همه زندگی لوکس را دوست دارند اما باید حساب جیب خود را هم داشته باشید. برای تفریح هم می توانید در دنیای مجازی با دوستان ارتباط برقرار کنید و با کمترین هزینه، وقت خود را به شادی سپری کنید. امروز، سفر، تکنولوژی و ارتباطات مسایلی هستند که نقش اساسی در زندگی عاطفی شما را ایفا می کنند. با کمی تغییر روند عادی زندگی خود، می توانید کل زندگی را به سمت بهتر شدن پیش ببرید. با عشقتان در مورد تغییر شغل یا سفر مشورت کنید و با برآورد بودجه، ببینید کدام تصمیم می تواند برای هر دو شما مفیدتر باشد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز باید کلید «بازسازی» را فشار دهید. باید تغییرات بزرگ در زندگی ایجاد کنید. دوستان و ارتباط ها را زیر ذره بین ببرید. انسان های اضافه را حذف کنید و آنهایی که بسیار برایتان مهم هستند را نگه دارید. در مورد ایده های خود حرف بزنید و سعی کنید موقعیت کاری خود را بهبود ببخشید. از امروز تا چند هفته آینده، برای زندگی بهتر و متفاوت تلاش و اقدام کنید. این فرصت به شما داده شده است و باید بتوانید بهترین بهره را از آن بگیرید. امروز با عشقتان در مورد برنامه ها و اهداف خود حرف بزنید. این مکالمه نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت. عشقتان راهکارهای جالبی پیش پای شما قرار می دهد. حرف زدن امروز راهگشای بسیاری مسایل در زندگی شما خواهد بود.

فال روزانه متولدین آذر

به رویا خوش آمدید! شاید در روزهای آینده در زندگی واقعی حرکت کنید. اما امروز بیشتر در دنیای درونی و ذهنی خود سیر خواهید کرد. در رویاها می توانید برنامه ریزی های جالبی برای زندگی خود داشته باشید که چندان هم دور از دسترس نیستند. همین رویاپردازی موجب می شود تا خلاقیت شما زیاد شود و این در مسیر پیشرفت به شما کمک خواهد کرد. البته در رابطه عاطفی خود کمی مشکل دارید. برخی مسایل میان شما، چهره خودشان را نمایش خواهند داد. با کمی حرف شاید بتوانید از فشار این ناراحتی ها بکاهید. اگر مجرد هستید، توصیه اکید داریم که به هیچ عنوان برای عشق قبلی خود پیام نفرستید. باید این تفکر را از سر بیرون کنید و دنبال انسان های جدید باشید. آن رابطه تمام شده و ادامه آن خوب نیست.

فال روزانه متولدین دی

از امروز تا دو هفته دیگر، تکنولوژی در کار و حتی زندگی شخصی شما نقش بسیار مهمی ایفا می کند. پروفایل های خود را آپ‌دیت کنید. اطلاعات شخصی را تکمیل کنید و جملات یا پست هایی که نیازی به آنها نیست را پاک کنید. حتی می توانید عکس یا ویدئوهای بسیار جالب که خودتان گرفته اید را به اشتراک بگذارید تا دیگران روحیه واقعی شما را بهتر بشناسند. در مورد نرم افزارها بیشتر یاد بگیرید. یا در دوره های آموزشی آنلاین ثبت نام کنید. امروز فناوری به زندگی شما گره خورده است. زندگی عاطفی شما امروز در مسیر دلخواه شما در حرکت است. با عشقتان می توانید در آرامش به برنامه های آینده فکر کنید و برای آن نقشه بکشید. با خودتان صادق باشید و اگر این رابطه را دوست ندارید، از همین الان آن را تغییر دهید.

فال روزانه متولدین بهمن

شانس دوبار در خانه آدم را نمی زند. پس امروز که این فرصت به شما داده شده است، به بهترین شکل از آن بهره بگیرید. این فرصت های ناب تا دو هفته آینده وجود دارند. ارتباط های خود را سروسامان بدهید و با کمک دوستان و افراد قابل اعتماد، برای اهداف بزرگ خود برنامه ریزی کنید. زمان آن رسیده تا با افراد جدید در کار آشنا شوید و رزومه خود را به‌روز کنید. شاید برایتان آسان نباشد که در محدودیت و چهارچوب دوستی کنید. اما این را به یاد داشته باشید، هر رابطه قاعده و احکام خود را دارد. با عشقتان در مورد این مسایل حرف بزنید و با هم برای ارتباط های خود تصمیم بگیرید. برخی مسایل باید حذف و برخی دیگر اضافه شوند.

فال روزانه متولدین اسفند

در چند هفته گذشته، ارتباط های شما چندان خوب نبوده اند. اما از امروز تا دو هفته آینده در مسیر درستی قرار خواهند گرفت. خودتان هم باید تلاش کنید تا آن را به‌روزرسانی کنید. برخی افراد را از لیست دوستان حذف و برخی دیگر را اضافه کنید. سعی کنید دوستان با انرژی و مثبت گرا را در فهرست خود قرار دهید تا تاثیر خوبی در روحیه شما داشته باشند. این کار چندان راحتی نیست، اما با نیرویی که کائنات امروز به شما داده است، توان این کار را خواهید داشت. آخرین باری که در عشق خود ریسک کرده اید، کی بوده است؟ امروز هیجان خوبی دارید و می توانید از ارتباط های دوستانه و اجتماعی خود لذت ببرید. اگر مجرد هستید، به جای اینکه در خانه بنشینید، بیرون بروید و با افراد جدید ملاقات داشته باشید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 204 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php