کد خبر : 123844 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰

فال روزانه امروز چهارشنبه 14 آبان ۱۳۹۳

فال روزانه امروز چهارشنبه 14 آبان ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین رابطه عاشقانه جدیدی در طالع شما دیده می شود و این فرد نیز همچون شما بسیار خلاق است و ذهن بازی دارد. البته این شاید باعث می شود تا کمی اعتماد به نفس خود را از دست دهید و …

فال روزانه امروز چهارشنبه 14 آبان ۱۳۹۳فال روزانه امروز چهارشنبه 14 آبان ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

رابطه عاشقانه جدیدی در طالع شما دیده می شود و این فرد نیز همچون شما بسیار خلاق است و ذهن بازی دارد. البته این شاید باعث می شود تا کمی اعتماد به نفس خود را از دست دهید و به ویژه به نوع پوشش خود بیش از حد حساس شوید. اما خیلی به خود سخت نگیرید. این فرد بیشتر جذب انرژی شما می شود. این احساس باعث قرار ملاقات می شود و شاید دوستی عمیقی میان شما به وجود بیاید که برای زمان طولانی ادامه دارد. امروز به طور کلی از عشق و رابطه نزدیک با فرد مورد علاقه خود نهایت لذت را خواهید برد. از فرصت پیش آمده برای نمایش صداقت و محبت خود استفاده کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز دوستانی به منزل شما می آیند و مهمان شما هستند. ممکن است یک زوج به همراه فرزندشان باشند. شاید شما در حال تمیزکاری یا مرتب کردن کمد و وسایل خانه بوده اید و این مهمانی ناخوانده کمی برایتان خوشایند نیست. اما خیلی سخت نگیرید. همه چیز را به همان صورت رها و از مهمانان خود پذیرایی کنید. امروز انرژی احساسی شما بسیار زیاد است و می توانید همه حرف های دل خود را به راحتی به فرد مورد علاقه تان بیان کنید. هیجانات خوبی که امروز دارید، باعث می شوند تا عشق و علاقه بیشتری نیز بین خود احساس کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

تماس از طرف یک دوست صمیمی یا شریک عشقی باعث می شود تا بسیار خوشحال و سرزنده بشوید. این مکالمه می تواند در مورد مسایل عاطفی یا پروژه کاری باشد، اما هر چه که هست باعث خوشحالی و هیجان شما و برانگیخته شدن حس هنری شما می شود. هنگام غروب، دوست دارید با فردی که این خبر خوش را به شما داده است، ملاقات داشته باشید. ممکن است در رابطه خود مشکلات بسیار مهمی را احساس کنید. در چنین شرایطی بهتر است بر اعصاب خود مسلط باشید و پس از آرام شدن به راهکار مشکلات خود فکر کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است در حال تمیز کردن خانه خبرهای هیجان انگیزی در مور مسایل مالی بشنوید. این همه‌ی روز شما را می سازد و باعث خوشحالی و انرژی های مثبت در شما می شود. پس از این خبر دیگر علاقه ای به تمام کردن کارهای خانه ندارید. نگران نباشید خانه را هر وقت بخواهید می توانید تمیز کنید. به جای احساس گناه از لحظه های خود استفاده کنید. امروز احتمالا غروب بسیار عالی در انتظار شما است. امروز دوست دارید در مورد مسایل خاصی با فرد مورد علاقه خود صحبت کنید اما نمی خواهید او را ناراحت کنید. ما این اطمینان را به شما می دهیم اگر آرام و با فکر حرف های خود را بزنید، او می تواند واقعیت را بهتر درک کند.

فال روزانه متولدین مرداد

پس از مدت ها، امروز بسیار شاد و سرحال خواهید بود. شاید روز خود را در کنار فرد مورد علاقه خود یا یک عشق جدید سپری کنید، اما هر چه که هست باعث خوشحالی واقعی شما می شود. یا شاید ممکن است از فردی که مدت ها از او بی خبر بوده اید، تماسی یا خبر جدیدی دریافت کنید. نویسنده مورد علاقه شما کتاب جدیدی منتشر کرده است شاید خوب باشد آن را بخرید و مطالعه کنید. امروز این شهامت را دارید که بسیار رک و بی تعارف حرف های خود را بگویید. هر گز سعی نکنید واقعیت را تغییر دهید، هر چه صادق تر باشید راهکار مناسب تری برای حل مشکلات خود خواهید یافت.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز مقداری پول به دست شما می رسد که به هیچ وجه منتظر آن نبوده اید. شاید دوستی که به شما بدهکار بوده است قرض خود را پرداخت کرده است یا سودی به پس انداز شما تعلق گرفته است. رابطه عاشقانه شما امروز بسیار عالی پیش می رود. هر دو شما احساس عشق و گرمای زیاد دارید و از اینکه در کنار یکدیگر هستید، خدا را شکر می کنید. امروز احتمالا باید با شریک زندگی خود در مورد مسایل مهمی صحبت کنید. شما هر دو فرصت خوبی برای صحبت از صمیم قلب را دارید و اجازه دهید واژه ها به شکل واقعی از قلب شما خارج شوند.

فال روزانه متولدین مهر

شکوفه های عشق و رویا در رابطه کنونی شما شکوفا می شوند و تاثیر مثبتی بر زندگی و روحیه شما دارند. طرف مقابل شما امروز حرف های بسیاری برای گفتن دارد و باید با دقت همه آنها را گوش دهید. از شنیدن جملات او نیز بسیار تعجب خواهید کرد. در گذشته، این فرد به هیچ وجه نمی توانست به این خوبی صحبت کند. اما اکنون نفوذ کلام او بسیار زیاد است و شما باید همه حرفهایش را بشنوید. اگر به دنبال یافتن عشق و رابطه عاطفی جدید هستید، خیلی سریع با فردی که فقط یک بار ملاقات داشته اید، رابطه برقرار نکنید. البته شاید از فردی که در نگاه اول از او خوشتان نمی آید، در طول زمان عاشقش شوید و او را شریک همه جانبه زندگی خود کنید.

فال روزانه متولدین آبان

فردی که تقریبا شهرتمند است از شما خوشش خوهد آمد اما شما خیلی مشتاق پیگیری این مساله نیستید. انتظار نداشته باشید صحبت با این فرد باعث جذب شما بشود. بنابراین اگر دوست ندارید با او ارتباطی داشته باشد نام و شماره دروغین به او بدهید. شما بیش از حد مودب یا محتاط هستید و نمی توانید در مورد مشکلات خود با فرد موردعلاقه تان صحبت کنید. اما لازم است حرف های خود را مطرح کنید و اگر مساله ای قابل حل است، آن را حل و برطرف کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز عاشق فردی می شوید در که در شهر یا کشور دوری زندگی می کند. این فرد بسیار تحصیل کرده و زیبا است و فاز فکری هم‌سوی شما دارد. این فرد در روانشناسی، علم یا متافیزیک بسیار تبحر دارد و می توانید از صحبت با او دانش و اطلاعات بسیاری کشف کنید. امروز تمایل دارید بیرون بروید و با انسان های جدید ارتباط داشته باشید. لازم نیست در هیچ مساله ای هیجان زده یا عصبی شوید و فقط همیشه و در هر زمینه ای صادق باشید.

فال روزانه متولدین دی

امروز به طور عجیبی در چشم مردم هستید و این باعث می شود تا راحت نباشید. اگر در حال تدریس، صحبت یا مدیریت یک سخنرانی در میان یک جمع هستید، می توانید از پشتیبانی فردی که بهتر از شما حرف می زند، کمک بگیرید. این فرد می تواند دوست صمیمی یا شریک عشقی شما باشد. نگران نباشید. این حال خیلی سریع از بین خواهد رفت. از انرژی های مثبت امروز برای تصمیم گیری در مورد فرد مورد علاقه خود بهره بگیرید. امروز بهترین فرصت برای صادق بودن است. همه نیروهای امروز شما را به سمت بخشش سوق می دهند.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شاید ازدواجی صورت بگیرد. ممکن است عروسی خود یا دوست صمیمی شما باشد. به هر صورت این ازدواج بسیار میمون است و باعث می شود تا شما نیز حس خوبی به زندگی پیدا کنید. اگر در حال حاضر متاهل هستید، از مهمانی لذت ببرید. امروز با دوستان خود در مورد فردی که بسیار برایتان قابل تحسین است، صحبت خواهید کرد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز کارهای داوطلبانه با فردی که دوستش دارید انجام خواهید داد. در خلال این کارها، صحبت های بسیار شیرین و دلنشینی نیز صورت خواهد پذیرفت. این شانس را دارید تا دوباره با این فرد ملاقات داشته باشید. دوستی با این فرد و اشتغال به کار جدید شما را از نظر روحی در شرایط بسیار بهتر قرار خواهد داد. امروز این شهامت را دارید تا عادت های گذشته خود را ترک کنید و به روشی متفاوت با فرد مورد علاقه خود رفتار کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 288 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php