کد خبر : 120686 تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶

فال امروز شنبه 26 مهر ۱۳۹۳

فال امروز شنبه 26 مهر ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز علاقه بسیار شدیدی به فردی در خود احساس خواهید کرد که همه روز ذهن شما را درگیر می کند. این فرد ممکن است همکار شما باشد. اگر این علاقه بسیار رمانتیک و احساسی است احتمالا طرف مقابل متوجه رفتارهای …

فال امروز شنبه 26 مهر ۱۳۹۳فال امروز شنبه 26 مهر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز علاقه بسیار شدیدی به فردی در خود احساس خواهید کرد که همه روز ذهن شما را درگیر می کند. این فرد ممکن است همکار شما باشد. اگر این علاقه بسیار رمانتیک و احساسی است احتمالا طرف مقابل متوجه رفتارهای شما خواهد شد. اما خیلی برای بیان آن عجله نکنید. اجازه دهید این علاقه به مرحله پختگی و ثبات برسد و سپس پا پیش بگذارید. به طور کلی، عشق همه روز شما را طرف خود می کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

احتمالا امروز بسیار زیاد به عشق و احساسات فکر خواهید کرد و به آنها بها خواهید داد. اگر در حال حاضر درگیر هیچ رابطه احساسی نیستید، احتمال دارد در میان همکاران یا افرادی که به واسطه کار با آنها در تماس هستید، فردی شما را جذب کند. برای شروع آشنایی می توانید او را به ناهار رسمی دعوت کنید و ببینید اوضاع از چه قرار است. خیلی زیاده روی نکنید و اجازه دهید گذشت زمان همه مسایل را در مسیر درست پیش ببرد. شاید این قرار ساده به یک آشنایی رمانتیک منتهی شد و فردی را یافتید که احساسات و عقاید شما را درک می کند و باعث آرامش روح شما می شود.

فال روزانه متولدین خرداد

اگر مجرد هستید همه امروز را به دنبال یافتن شریک عاطفی صرف خواهید کرد. اگر هم اکنون در رابطه ای هستید، تلاش می کنید تا این آشنایی عمیق تر و دایمی شود. اگر ازدواج کرده اید، احتمالا دوست دارید بچه دار شوید. در هر شرایط و موقعیتی که هستید، دوست دارید یک پله جلوتر بروید. امروز هیجان احساسی شما زیاد است. به همین دلیل آن را به قرارهای دونفره و شاد سپری کنید.

فال روزانه متولدین تیر

شاید امروز به داشتن و نگهداری حیوانات خانگی تمایل شدیدی در خود حس کنید. اگر بقیه اعضای خانواده نیز با این تصمیم موافق هستند، چه اشکالی دارد، یک حیوان خانگی کوچک مثلا همستر بخرید و به خانه بیاورید. وجود حیوان در خانه حس مثبتی به انسان منتقل می کنند زیرا همه تلاش می کنیم با مهربانی و حوصله کامل غذای آنها را بدهیم و هر چند وقت یکبار حمامشان کنیم. این کارها حس مهربانی و شفقت رادر وجود شما تشدید می کنند. امروز با سیاست کامل قلب فرد موردعلاقه تان را تسخیر خواهید کرد.

فال روزانه متولدین مرداد

فردی که بسیار برایتان ارزش و احترام دارد و از صمیم قلب دوستش دارید، باعث می شود خلاقیت شما برانگیخته شود و کار هنری زیبایی انجام دهید. این کار می تواند ساختن آهنگ، نوشتن شعر یا کشیدن پرتره آن فرد باشد. یا حتی می توانید غذایی خاص بریا شخص او درست کنید. خجالت و شرمندگی را کنار بگذارید و خود واقعیتان را به او نشان بدهید. این کارها مورد تحسین این فرد قرار خواهند گرفت و موجب پایداری و دوام دوستی میان شما خواهد شد. از هیچ تلاشی برای جلب توجه فرد مورد علاقه خود دریغ نکنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز در نظر دارید در خانه خود جشن یا مهمانی برپا کنید و به این منظور باید دکوراسیون خانه را تغییر دهید. یا حتی ممکن است دیوارها را دوباره نقاشی کنید یا تابلوهای جدید نصب کنید. حس زیبایی شناختی شما امروز در اوج خود قرار دارد و آن را هدر ندهید. قوه تخیل زیادی که امروز خواهید داشت باعث می شود تا کارهای جالبی انجام دهید. احتمالا با نامزد خود قرار ملاقات می گذارید و لحظه های شادی در بیرون از خانه با هم خواهید داشت.

فال روزانه متولدین مهر

امروز یک خبر خوش از یک زن دریافت می کنید. این زن می تواند مادر شما باشد. این خبر هم یا از طریق ایمیل یا تماس تلفنی به شما خواهد رسید. سعی کنید امروز برای اوقات فراغت خود برنامه ریزی کنید. این تماس می تواند موجب نزدیک و بهتر شدن رابطه شما بشود. امروز بعدازظهر بسیار خوبی در پیش خواهید داشت. احتمالا با فردی آشنا می شوید که بسیار برایتان جذاب و دوست داشتنی است. اما خیلی با او صمیمی نشوید و بگذارید چند روز بگذرد اگر همچنان همان حس را داشتید، سپس برای آشنایی عمیق تر اقدام کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز مقداری پول به شما می رسد که احتمالا در نتیجه تلاش های یک خانم است. مدت های طولانی است که منتظر دریافت این پول هستید و تقریبا از به دست آوردن آن ناامید شده بودید. شاید برای این پول برنامه ریزی دقیقی داشته باشید یا آن را برای منظور خاصی خرج کنید. حتی اگر مقدارش زیاد است می توانید آن را سرمایه گذاری کنید. هر چه هست می خواهید دریافت این پول را برای خودتان جشن بگیرید. امروز می توانید با نگاه خود بر فردی که دوستش دارید تاثیر زیادی بگذارید. بهتر است از انرژی های خوب امروز برای خوشحال کردن او استفاده کنید.

فال روزانه متولدین آذر

طالع امروز شما موفقیت و انرژی زیاد را نشان می دهد. موقعیت های زیادی برای افزایش حقوق و درآمد برای شما به وجود خواهد آمد و همزمان می توانید دوستان جدیدی برای خود پیدا کنید. شاید برخی از این دوستان از شما خیلی بزرگ تر باشند اما ارزش و احترام بسیاری برای شما دارند. امروز قرار ملاقات با فردی دارید که اگر رازهای درونی و قصد و نیت واقع یو اصلی خود رابا او در میان بگذارید، شاید موفق شوید دلش را دوباره به دست بیاورید.

فال روزانه متولدین دی

امروز ذهنتان آزادانه خیال پردازی می کند. این خیال ها می توانند در زمینه خلق یک اثر هنری یا بهبود شرایط کار و درآمد شغلی ایده های جالبی به شما بدهند. احتمالا در روزهای آینده همه تلاش خود را برای عملی کردن این ایده ها به کار خواهید گرفت. حتی شاید برای اینکه در خاطرتان باقی بمانند آنها را روی کاغذی یادداشت کنید. امروز فردی در تلاش است تا نظر شما را به خود جلب کند اما شما متوجه این مساله نمی شوید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز با زنی ملاقات خواهید کرد که به واسطه یک گروه با او آشنایی دارید. در آخر، این آشنایی رسمی به یک دوستی صمیمی تبدیل می شود. البته متوجه می شوید که او چندان گرم و با احساس نیست اما تفاهامات بسیاری با هم دارید. البته این مساله را باید حتما در ذهن داشته باشید که مسایل کاری و تجارت برای این فرد بسیار مهم هستند. اما باید به طور کلی بدانید امروز عشق در خانه شما را خواهد زد و شما را فریفته خود خواهد کرد. خیلی سخت گیر نباشید و خود را به دست سرنوشت بسپارید.

فال روزانه متولدین اسفند

تعجب نکنید از اینکه ارزش و اعتبار زیادی برای فردی دارید که در محیط کار با شما دوست و همکار است. این احترام می تواند کمی بیشتر از حد معمول باشد و شاید او شما را دوست داشته باشد. اما بسیار مراقب باشید و احتیاط کنید. این فرد انسانی احساساتی نیست و نمی توانید خیل یبه او نزدیک شوید. اگر در حال حاضر در رابطه جدی قرار دارید، احتمالا امروز عصر با هم بیرون می روید و لحظه های شاد و پرانرژی در کنار هم خواهید داشت.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 210 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php