کد خبر : 119634 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۰۸

فال امروز پنجشنبه 17 مهر ۱۳۹۳

فال امروز پنجشنبه 17 مهر ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز به واسطه مطالعه و تحقیق، بر دانش و اطلاعات شما افزوده می شود. در نتیجه آن می توانید مهارت های بیشتری از خود را به دیگران نشان دهید. مدیر و همکاران شما این پیشرفت را می بینند و توجه …

فال امروز پنجشنبه 17 مهر ۱۳۹۳فال امروز پنجشنبه 17 مهر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز به واسطه مطالعه و تحقیق، بر دانش و اطلاعات شما افزوده می شود. در نتیجه آن می توانید مهارت های بیشتری از خود را به دیگران نشان دهید. مدیر و همکاران شما این پیشرفت را می بینند و توجه آنها می تواند روی کسب و کار شما تاثیر خوبی بگذارد. از قدرت کلام خود استفاده کنید و دیگران را از ایده های خود مطلع کنید. در مسایل احساسی، تصور می کنید همه چیز رنگ باخته است و آن گرمای پیشین میان شما و فرد مورد علاقه تان وجود ندارد. باید بدانید انرژی های امروز به شما کمک می کند تا دوباره احساسات مثبت داشته باشید. با هم بیرون و به محیط های شاد بروید و از فرصت در کنار هم بودن بیشترین بهره را ببرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز به واسطه شرکت در کلاس های آموزشی یا سمینارهای علمی می توانید سطح دانش و اطلاعات خود را بالا ببرید. برای اینکه این اطلاعات ارزشمند را خیلی زود فراموش نکنید، حتما همه آنها را یادداشت کنید. سپس در زمان مناسب از این نوشته ها در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های خود استفاده کنید. برای اینکه در شغل خود ارتقا پیدا کنید باید ایده های نابی که در سر دارید را به زبان بیاورید و مطرح کنید. در مسایل احساسی، بهتر است کمی صبور باشید تا عشقتان از حالت بدخلقی های خود خارج شود. سپس با هم بیرون بروید لحظه های شاد و سرشار از خنده را با هم تجربه کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز به طور کلی، روز علم و یادگیری است و باید از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را بکنید تا در کارهایتان موفق شوید. امروز به علوم کامپیوتری علاقه ویژه ای پیدا خواهید کرد. این دانش همه فکر و ذکر شما را به خود اختصاص خواهد داد. به طوری که حتی اهداف آینده خود را نیز بر اساس آن برنامه ریزی خواهید کرد. ایده هایی که به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید تا در فرصت مناسب از آنها بهره بگیرید. در مسایل عاطفی، روحیه خوبی دارید. با اینکه همه چیز کاملا معمولی است اما در کنار عشقتان لحظه های شاد و پرخنده ای خواهید داشت.

فال روزانه متولدین تیر

امروز بیشتر زمان خود را روی یادگیری علوم جدید بگذارید. یا در حوزه کاری خود تحقیق و مطالعات بیشتری داشته باشید. این مساله موجب ارتقا شغلی شما می شود. بهتر است در رویدادها، سمینارها یا برنامه های اجتماعی حوزه مورد مطالعه نیز شرکت کنید. در آنجا با افراد جدید آشنا شوید. این افراد در پیشرفت کاری شما تاثیر زیادی دارند. در مسایل عاطفی، شاید بیشتر وقتتان به کار و مسایل کاری سپری شود. این مساله می تواند شما را از عشقتان کمی دور کند. اما با کمی مدیریت زمان می توانید بیشتر در کنار هم باشید. سعی کنید نیازهای فرد مورد علاقه خود را نیز در اولویت توجهات خود قرار دهید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما اصولا دوست ندارید مورد انتقاد اطرافیان قرار بگیرید. به محض قرار گرفتن در چنین موقعیتی، سریع در خود فرو می روید و چهره کاملا جدی به خود می گیرید. اما خیلی سخت نگیرید و کمی انعطاف از خود نشان دهید. شاید در مسایل کاری با کمی مشکلات فنی مواجه شوید که دستتان را در حنا می گذارند. اما ناامید نشوید و هراسی به دل راه ندهید. از یک کارشناس کمک بگیرید تا به سرعت آن را برطرف کند. در مسایل عاطفی، هر حرفی عشقتان بگوید سریع به شما بر می خورد و ناراحت می شوید. اما کمی راحت تر برخورد کنید. بی خیال باشید و فقط لبخند بزنید.

فال روزانه متولدین شهریور

یک روز بسیار عالی در پیش خواهید داشت. انرژی های مثبت زیادی در هوا جاری هستند و همه چیز به نفع شما پیش می رود. از نظر احساسی آرامشی که مدت ها منتظر آن بوده اید را به دست می آورید. این روحیه خوب موجب می شود تا در کار خود نیز خلاقیت و نوآوری های بیشتری داشته باشید. در مسایل عاطفی نیز شما و شریک زندگیتان مکالمه ثمربخشی با یکدیگر خواهید داشت که باعث دوام بیشتر رابطه شما می شود. این گفت‌وگو در زمینه برنامه ریزی شما در رابطه با آینده و حقایق موجود میان خودتان است. امروز لحظه های شاد و پرخنده ای با عشقتان خواهید داشت.

فال روزانه متولدین مهر

امروز در زمینه فناوری یا وسایل فنی تغییراتی در زندگی شما ایجاد می شود. یا وسایل الکترونیک جدید خریداری می کند که اتفاقا برای کار شما نیز بسیار ضروری و لازم است. یا در کلاس های کامپیوتر یا موضوعات مشابه آن ثبت نام می کنید. این تغییرات هر چه باشند برای پیشبرد اهداف شما بسیار خوب و مفید هستند. از آنها استقبال کنید. احتمال دارد برخی افراد در قالب خنده و شوخی، طعنه و کنایه هایی به شما وارد کنند. برای این امر آماده باشید. در مسایل عاطفی اما یک روز شاد در پیش دارید. با عشقتان می توانید به مکان های تفریحی شاد بروید و حسابی خوش بگذرانید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز فشارهای کاری زیادی را متحمل خواهید شد. احتمالا بیشتر وقت خود را پای تلفن و هماهنگ کردن برای برگزاری یک رویداد اجتماعی صرف می کنید. یا شاید مجبور شوید کارهای بیشتر از وظیفه انجام دهید و این مساله باعث سردرگمی تان می شود. اما برای فرار از استرس این مسایل، برنامه های تفریحی یا گپ های شاد برای خود تعیین کنید. در آخر روز نیز با عشقتان به مکان های شاد یا تئاترهای خنده دار بروید و آرامش و شادی را در کنار هم تجربه کنید. اگر بتوانید شاد بمانید یک برنده واقعی هستید و می توانیدحسابی خود را در دل طرف مقابل جا کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز اتفاق های خوبی برای شما روی خواهند داد. همه چیز به نفع شما است و می توان گفت خوش شانسی با شما یار است. اگر ایده های خلاقانه خود را با صدای بلند در جمع همکاران مطرح کنید، بسیار مورد استقبال و تحسین قرار می گیرید و نتیجه آن افزایش حقوق یا رشد موقعیتی کاری است. از تغییراتی که ممکن است برایتان پیش بیاید اصلا نهراسید و بدانید همه در جهت خوشحالی و موفقیت شما هستند. در مسایل عاطفی نیز سعی کنید با عشقتان برنامه بیرون بگذارید و با هم از این همه انرژی خوب بهره بگیرید.

فال روزانه متولدین دی

امروز تغییر را دوست دارید. برای ایجاد تغییر هم بسیار تلاش می کنید. این مساله خیلی خوب است. می توانید با انسان های جدید آشنا شوید. یا محیط هایی حاضر شوید که قبلا تجربه حضور در آنها را نداشته اید. عجیب و غیرمعمول بودن شما به مفهوم تنبلی نیست زیرا بیشتر از همیشه تلاش خواهید کرد. البته این را بدانید که این روند موجب حیرت اطرافیان می شود و واکنش هایی از طرف آنها به دنبال خواهد داشت. اما اهمیت ندهید و به راه خود بروید. در مسایل عاطفی اما عشقتان را دوست دارید و در این رابطه تغییری ایجاد نمی کنید. بلکه با هم برای تفریحات بیشتر و عمیق تر شدن رابطه، برنامه ریزی خواهید کرد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز فشارهای فکری شما زیاد می شود. دایما همه جنبه های همه رویدادها را در ذهن خود بررسی و آنالیز می کنید. این موجب می شود تا کمی دچار استرس بشوید. بهتر است از جزئیات مسایل کمی فاصله بگیرید و فکر خود را از موضوعات بی ارزش خالی کنید. اگر دیگران شما را مورد نقد قرار دادند خیلی به دل نگیرید. ساده از کنار آنها بگذرید و فقط لبخند بزنید. این شرایط تنش‌زا خیلی زود برطرف خواهد شد و لزومی ندارد خود را ناراحت کنید. در مسایل عاطفی نیز تا حد امکان فقط شاد باشید و نگذارید ناراحتی ها فکر شما را مشغول کنند. بیش از همیشه به عشقتان نزدیک شوید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد که می تواند آغازگر یک تحول عمیق در کار یا زندگی شما باشد. اطلاعاتی که امروز به دست می آورید را برای پیشرفت بیشتر در کارها یادداشت و ذخیره کنید. شما ایده های بسیار خوبی در سر دارید. باید با مطالعه بیشتر آنها را کاربردی کنید. مطمئن باشید مطرح شدن این فکرها موجب محبوبیت بیشتر شما می شود. از مسایل ناراحت کننده یا انسان هایی که مانع ایجاد می کنند، دوری کنید. در مسایل عاطفی، با عشقتان قرار بگذارید و بیرون بروید. شادی در کنار او موجب بهتر شدن روحیه شما می شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 155 بار
دیدگاهتان را بنویسید

سمیه در تاریخ 18 مهر 1393 گفته : پاسخ دهید

این چه وضعیه فال روزانتون یک روز عقبه متاسفانه. امروز جمعه است و شما فال پنج شنبه رو دارین. امروز 18 مهره نه 17 مهر. لطفا یک روز جلو باشین نه عقب. خیلی مهندس هستین واقعاااا!!!!!!!!!

ali در تاریخ 18 مهر 1393 گفته : پاسخ دهید

باسلام، عذرخواهی می کنیم، به دلیل پاره ای از مسائل شخصی متاسفانه امروز قادر به گذاشتن فال روزانه نبودیم

css.php