کد خبر : 118905 تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۷

فال امروز یکشنبه ۱3 مهر ۱۳۹۳

فال امروز یکشنبه ۱3 مهر ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین آیا به سرمایه گذاری علاقه مند هستید؟ امروز بهترین فرصت برای مطالعه صفحات اقتصادی روزنامه ها، پیگیری اخبار بازار سهام و مشورت گرفتن از کارشناسان اقتصادی است. شاید در حال حاضر احتمالات و ایده هایی در ذهن خود داشته باشید …

فال امروز یکشنبه ۱3 مهر ۱۳۹۳فال امروز یکشنبه ۱3 مهر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

آیا به سرمایه گذاری علاقه مند هستید؟ امروز بهترین فرصت برای مطالعه صفحات اقتصادی روزنامه ها، پیگیری اخبار بازار سهام و مشورت گرفتن از کارشناسان اقتصادی است. شاید در حال حاضر احتمالات و ایده هایی در ذهن خود داشته باشید اما بهتر است بیشتر در مورد آنها مطالعه کنید و پیش از هر اقدامی حتما تحقیقات لازم را انجام دهید. امروز بهترین فرصت برای کسب و گردآوری اطلاعات موردنیاز است. امروز از نظر احساسی تعادل چندانی ندارید و به طور مرتب سرد و گرم می شوید. این تضاد در نتیجه شک و دودلی های شما است و مطمئن باشید خیلی زود هم برطرف خواهند شد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

جمع شدن در کنار دوستان، همکاران و فرد موردعلاقه، لحظه های بسیار خوبی برای شما رقم خواهد زد. از این لحظه های شاد نهایت استفاده را ببرید و همه سوتفاهمات پیش آمده را برطرف کنید. مسایلی که باعث سوءبرداشت و ناراحتی دوستان شده است را شفاف بیان کنید و همه چیز را به طورواقعی برایشان شرح دهید تا دیگر هیچ ناراحتی و دلخوری میان شما و اطرافیان باقی نماند. البته شاید بد هم نباشد نامزد خود را امروز با دوستانش تنها بگذارید تا کمی از هم دور باشید و اگر ناراحتی ای به وجود آمده است با این فاصله کوتاه و موقتی کمرنگ شود یا از بین برود.

فال روزانه متولدین خرداد

کارهای شما امروز بسیار سریع و بی دردسر پیش خواهند رفت. به ویژه کارهای دفتری و تشریفات اداری که مستلزم کاغذبازی های زیاد هستند با سرعت غیرقابل باوری پیش می روند و این مساله باعث شادمانی شما است. اطرافیان امروز می توانند به شما کمک کنند و البته شما باید این اجازه را به آنها بدهید. حال و هوای امروز انرژی مضاعفی به شما می دهد و می توانید در کنار فرد مورد علاقه خود لحظه های خوبی را سپری کنید. بعد است بعدازظهر یک سر به کتاب‌فروشی بروید و کتاب هایی در زمینه شغل خود خریداری و مطالعه کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز عشق و احساسات شما در بالاترین حد خود خواهند بود. حس امروز شما به گونه ای است که تمایل دارید خاطرات و احساسات خوب گذشته خود را مرور کنید و با یادآوری آنها دوباره همان لذت ها را تجربه کنید. امروز شما یا شریک شما مسایلی را مطرح خواهید کرد که طرف مقابل تاکنون از آنها خبری نداشته است و این سخنان همه باعث عمیق تر شدن ارتباط دو طرفه شما می شوند. بهتر است امروز کاملا صادق باشید و موجب اعتماد بیشتر همسرتان بشوید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز افراد جالب توجهی به منزل شما خواهند آمد. به طور مثال، یک نفر از آنها می تواند از کشور دیگری آمده باشد یا مثلا فردی با سطح تحصیلات بسیار بالا باشد. در هر صورت باید بدانید امروز مکالمات بسیار خوبی با این افراد خواهید دااشت و اطلاعات بسیاری از آنها کسب خواهید کرد. برای تکمیلاین اطلاعات می توانید فردا به سراغ کتاب های منتشر شده در این زمینه بروید و سطح آگاهی خود را افزایش دهید. از نظر عشق و احساسات نیز باید بدانید شما فردی هستید که به معشوق خود حس مالکیت دارد. یعنی دوست دارد طرف مقابل فقط برای او باشد از ارتباط او با زن/مردهای دیگر بسیار دلگیر و پریشان می شوید. اما بهتر است این طرز فکر را تعدیل کنید تا رابطه بهتری با هم داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز همسایه جدیدی به آپارتمان شما نقل مکان می کند که مردمان بسیار جالبی هستند. احتمالا در زمینه هایی همچون قانون، مسافرت، تحصیلات عالیه یا … بالاخره در یک زمینه خاص تخصص دارند و بسیار سرشناس هستند. به همین دلیل، بسیار مشتاق هستید با آنها از نزدیک آشنا شوید و این کار را نیز خواهید کرد. از نظر احساسی و رابطه با همسر یا نامزد خود دچار عدم تعادل رفتاری خواهید بود. به این مفهوم که یک لحظه به بدی های فکر می کنید و باعث ناراحتی شما می شود و لحظه ای بد، احساس می کنید دوستش دارید. بهتر است کمی از هم دور باشید تا بتوانید این رابطه را حفظ کنید.

فال روزانه متولدین مهر

آیا به دنبال راهی برای کسب پول بیشتر هستید؟ امروز با مطالعه گسترده در زمینه استراتزی های اقتصادی و کسب و کار به به احتمال زیاد به این مقصود خواهید رسید. بهتر است در این رابطه در اینترنت نیز جست و جو کنید و همه راهکارهای لازم برای پیشبرد اهداف خود را بیاموزید. پیش از هر اقدامی مطالعه کافی داشه باشید و هر یک قدمی که بر می دارید، تا سه قدم آینده خود را پیش بینی کنید تا موفقیت خود را حتمی کنید. از نظر احساسی هنوز باخود به این نتیجه نرسیده اید که فرد ایده آل از نظر شما کیست و چه مشخصاتی باید داشته باشد. فردی که اکنون با او در ارتباط هستید را دوست دارید و مسلما با ارتباط بیشتر، بیش از این دوستش خواهید داشت.

فال روزانه متولدین آبان

امروز سرشار از احساس هستید و دوست دارید همه آن را با فرد مورد علاقه خود به اشتراک بگذارید. امروز باید منتظر غافلگیری های بسیاری در مورد افکار و عقاید خود باشید. به طوری که فکرهایی به ذهنتان خطور خواهند کرد که هرگز دوست ندارید آنها را با دیگران مطرح کنید. امروز بهتر است به فکر یادگیری مسایل مورد علاقه خود باشید و از انواع افکار و غافلگیری هایی که پیش می آیند، چیزهای جدیدی یاد بگیرید. امروز شاید با سوال های عجیب و کنکاش گرایانه فرد مورد علاقه خود را ناراحت کنید. او در برابر شما احساس امنیت نخواهد کرد.

فال روزانه متولدین آذر

آیا دوست دارید امروز فرد مورد علاقه خود را با یک کادو غافلگیر کنید؟ پس بهتر است برای او وسیله ای را خریداری کنید که مدت ها است قصد خرید آن را دارد. این کار باعث خوشحالی بیش از اندازه او می شود و بسیار از شما قدردانی خواهد کرد. این روز زیبا با گردش و تفریح و صحبت های گرم و دوستانه تا آخر وقت ادامه خواهد داشت. از انرژی های مثبت امروز نهایت استفاده راببرید.

فال روزانه متولدین دی

شرکت در یک رویداد گروهی همچون جشنواره های فصلی باعث می شود تا علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر در زمینه موردنظر، دوستان جدیدی نیز برای خود پیدا کنید. احتمال دارد این نمایشگاه یا جشنواره بین المللی باشد و در این صورت دوستان خارجی نیز پیدا خواهید کرد و لحظه های شاد و خوبی در کنار آنها خواهید داشت. اما از نظر احساسی کمی دچار سردرگمی هستید و نمی توانید برخی مسایل را تاب بیاورید و شرایط رابطه شما چندان پایدار به نظر نمی رسد. امروز بیشتر از اینکه از رابطه خود خوشحال باشید ناراحت و آزرده خواهید بود. بهتر است برای دوام این دوستی، چند روزی دور از هم باشید تا کمی اوضاع بهتر شود.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز در نتیجه مطالعه کتاب یا روبه رو شدن با یک نویسنده بسیار به مسایل فیزیک و ماورا طبیعه علاقه مند خواهید شد و تحت تاثیر آنهاقرار خواهید گرفت. در این زمینه مستنداتی نیز مشاهده خواهید کرد که بر میزان کنجکاوی و علاقه شما می افزاید. البته این طور نیست که همه حرف های او را به طور کامل قبول داشته باشید و به همین دلیل برای اطمینان از صحت آنها، در اینترنت تحقیق خواهید کرد. امروز احساسات دوگانه ای به عشق خود دارید. یک لحظه دوستش دارید و لحظه بعد سرد و بی تفاوت می شوید. بهتر است دست از دمدمی بودن بردارید تا رابطه تان حفظ شود.

فال روزانه متولدین اسفند

نامه یا پیغامی که مدت ها منتظر آن بودید از طرف دوستی که در استان دیگر یا کشور دیگری زندگی می کند به دست شما خواهد رسید. شاید این نامه یا تناس در مورد مدرکی باشد که مدت طولانی است هنوز نتوانسته اید آن را به دست بیاورید. احتمالا با این دوست قدیمی ملاقات نیز خواهید داشت که تجدید خاطره خوشایندی برای هر دو شما است. از نظر احساسی نیز امروز بسیار بی تفاوت خواهید بود و رفتن یا ماندن فرد مورد علاقه تان اهمیت چندانی برای شما ندارد. اما بهتر است این طور نباشید زیرا او شما را دوست دارد و نگران احوالات شما است. امروز هیچ تصمیمی در این رابطه نگیرید و همه چیز را به فردا موکول کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 213 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php