کد خبر : 55712 تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹

۶ استان برتر در طلاق

مدیرکل دفتر اطلاعات آمار و جمعیت سازمان ثبت احوال کشور گفت: در هشت ماهه نخست امسال به ازای هر 100 ازدواج 18 طلاق ثبت شده است. علی‌اکبر محزون در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه در 8 ماهه نخست امسال 50.9 درصد از طلاق‌ها مربوط به 6 استان خراسان …

مدیرکل دفتر اطلاعات آمار و جمعیت سازمان ثبت احوال کشور گفت: در هشت ماهه نخست امسال به ازای هر 100 ازدواج 18 طلاق ثبت شده است.

۶ استان برتر در طلاق

علی‌اکبر محزون در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه در 8 ماهه نخست امسال 50.9 درصد از طلاق‌ها مربوط به 6 استان خراسان رضوی، خوزستان، قم، سمنان، بوشهر و اصفهان بوده است.

محزون بیان داشت: در هشت ماهه نخست امسال به ازای هر 100 ازدواج 18 طلاق ثبت شده است و استان تهران رتبه اول و استان ایلام رتبه آخر را در ثبت طلاق دارند.

مدیر کل دفتر اطلاعات آمار و جمعیت سازمان ثبت احوال کشور درباره آمار طلاق در کشور اظهار داشت: در این 8 ماهه 94 هزار و 953 مورد در کشور طلاق ثبت شده که به ترتیب تهران 17 هزار و 39 مورد، خراسان رضوی 9 هزار و 959 مورد فارس 5 هزار و 757 خوزستان 5 هزار و 682 اصفهان 5 هزار و 12 مورد و آذربایجان شرقی 4 هزار و 906 مورد در مقام اول تا ششم قرار دارند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 204 بار
دیدگاهتان را بنویسید

نغمه دولت شاهي در تاریخ 17 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

بعله دیگه فقط تو طلاق مقام آورد..منم خراسان رضوی هستم..

مهدی در تاریخ 17 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

چه عجب خراسان رضوی بالاخره تو یه چیزی مقام آورد…!!!
میگم فکر کنم تو چیز بدی مقام آورده ها.نه؟؟؟
بگین من تحملشو دارم.

shadi در تاریخ 16 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

خخخخ منظورم این بود که اذربایجان اخری هست!!!وگرنه میدونم زندگی شوخی بر نمیداره!!بیشترطلاق ها به دلیل لج بازی و احترام نذاشتن بخه نظرطرف مقابله…باید یکم انتظاراتو کم کنیم و به هم اعتماد کنیم وباهم تلاش کنیم اون موقع دیگه طلاق سراغ ادم نمیاد!امیدوارم شخص موردنظرتو بدس بیاری ویه عمربادلخوشی باهاش زندگی کنی!داداشی توکل به خدا!

نیلو در تاریخ 16 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

تهرانو شما در نظر داشته باش…..جمعیت زیاد با قرهنگ های متفاوت…..و انتخاب های احساسی…..!
توی شهرستان ها فرهنگو نوع زندگی شبیه همه کمتر اختلاف پیش میاد…..!

shadi در تاریخ 16 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

e ma akhrim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!man fek mikardam dovom ina bashe!!!!!!!!!!!!!!!! pas khoda ro shokr

ali در تاریخ 16 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

آبجی ما کلا در این نوع مسائل کوچکترین نقشی نداریم!! خودمم اگه قرار باشه کسی رو انتخاب کنم سعی میکنم اون طرف کسی باشه که بتونیم تا آخرین نفس و توی تموم لحظه ها باهم باشیم…
(شوخی که نیس صحبت یه عمر زندگیه!)

css.php