کد خبر : 266834 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

۱۷۸ کیلو گرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

۱۷۸ کیلو گرم مواد مخدر در قزوین کشف شد به گفته میهن فال به نقل از مهر،قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۷۸ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری دو سوداگر مرگ در عملیات مشترک با پلیس یزد خبر داد. سردار مهدی حاجیان : در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس …

۱۷۸ کیلو گرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

۱۷۸ کیلو گرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

به گفته میهن فال به نقل از مهر،قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۷۸ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری دو سوداگر مرگ در عملیات مشترک با پلیس یزد خبر داد.

سردار مهدی حاجیان : در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد،

فردی که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد، مقدار قابل توجهی تریاک و هروئین در یک انباری در شهر یزد مخفی و قصد انتقال آن به استان‌های همجوار را دارد.

وی افزود: مأموران پس از اطمینان از صحت اطلاعات، بلافاصله موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد اعلام و محل را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل نگهداری مواد که یک انباری در محدوده شهر یزد بود، اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه، دو سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از محل ۱۵۶ کیلوگرم تریاک و ۲۲ کیلو گرم هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است که می‌تواند بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد و این فرماندهی با عزم جدی در مقابل قاچاقچیان مواد مخدر ایستاده و در این راه هیچ اغماضی نمی‌کند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار استانها ، مجله خبری بازدید 341 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php