کد خبر : 159830 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

گلایه فقیهه سلطانی به دلیل توهین به او و همسرش

چند وقتی است که فقیهه سلطانی سوژه خبری سایت های مختلف است و همینطور دچار حواشی بسیاری نیز هست. به دنبال این حاشیه های این هنرمند، در این مطلب از سایت میهن فال گلایه فقیهه سلطانی به دلیل توهین به او و همسرش را در نظر گرفته ایم. با ما …

چند وقتی است که فقیهه سلطانی سوژه خبری سایت های مختلف است و همینطور دچار حواشی بسیاری نیز هست. به دنبال این حاشیه های این هنرمند، در این مطلب از سایت میهن فال گلایه فقیهه سلطانی به دلیل توهین به او و همسرش را در نظر گرفته ایم. با ما همراه باشید

گلایه فقیهه سلطانی به دلیل توهین به او و همسرش

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی پیش با جلال امیدیان فوتبالیست ازدواج کرد, بخاطر حاشیه های بوجود آمده در بین طرفدارانش درمورد ازدواج او و همسرش, متن و عکس زیر را منتشر کرد.

گلایه فقیهه سلطانی به دلیل توهین به او و همسرش

فقیهه سلطانی بازیگر زن ایرانی که به تازگی با یک فوتبالیست ازدواج کرده است و خبر ازدواج اش حاشیه و واکنش های زیادی را در بین هواداران خودش و همسرش داشته است، با انتشار عکسی جدید از خودش و همسرش در اینستاگرام نوشته است:

 

***
درود بر شما بزرگواران که هرگز ازتون بدی ندیدم… فقط یه درد دل…!
از خوندن کامنتهای نامهربانی که در مورد عکسهای خودم، همسرم و خصوصا همکارانم در صفحه های دیگه میبینم قلبم واقعا به درد میاد.. شما که بهترین هستید به دیگران هم بیاموزید که به سلایق و علایق هم احترام بگذاریم..

تیپ، قیافه و ظاهر آدمها اگر مورد سلیقه ما نیست دلیلی بر تحقیر و توهین به آنها نیست..
عزیزانم، محبوب ترین خلق خدا، ما طالبان هنر فقط دلمون به مردممون خوشه..و دقیقا چون هنرمندیم خیلی خیلی دلمون نازکه..
دلخوشی هامون رو ازمون نگیرید و کمبودها،کاستی ها و زشتی های صورت و سیرتمون رو به زیبایی صورتهای آسمانی و وسعت قلبهای مهربانتون ببخشید..
و یادمون باشه فقط خداونده که بی عیب هست

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار سینما ، اسلاید ، مجله خبری بازدید 476 بار
دیدگاهتان را بنویسید

میلاد در تاریخ 8 دی 1394 گفته : پاسخ دهید

به نظر من هردو هنرمندند و خیلی خیلی به هم می آیند و بنده به شخصه آرزوی خوشبختی به این دو بزرگوار در تمامی مراحل زندگی وهمیشه خبرهای خوشی از آنها بشنویم.

فاطمه در تاریخ 25 تیر 1394 گفته : پاسخ دهید

سلام من با خانم سلطانی موافقم واقعا کار خیلی زشتیه که به دیگران توهین کنی باید به عقاید هم احترام گذاشت هر کسی مختاره هر طور که صلاح میدونه زندگی کنه …

css.php