کد خبر : 162196 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵

گزارشی از حادثه برای دو تن از گویندگان خبر سیما

گزارشی از حادثه برای دو تن از گویندگان خبر سیما عنوان این خبر از مجله خبری میهن فال است که از شما دعوت می کنیم تا با جزئیات این خبر همراه ما باشید. ۲ تن از گویندگان صدا و سیمای کشورمان در یک حادثه رانندگی آسیب دیدند.به گزارش میهن فال، …

گزارشی از حادثه برای دو تن از گویندگان خبر سیما عنوان این خبر از مجله خبری میهن فال است که از شما دعوت می کنیم تا با جزئیات این خبر همراه ما باشید.
گزارشی از حادثه برای دو تن از گویندگان خبر سیما
۲ تن از گویندگان صدا و سیمای کشورمان در یک حادثه رانندگی آسیب دیدند.به گزارش میهن فال، ناهید تاج‌نیا گوینده باسابقه خبر رادیو روز جمعه بر اثر سانحه تصادف راهی بیمارستان شد و دست خود را که پیش از این دچار شکستگی شده بود، به تیغ جراحان سپرد. در این حادثه الهام صفوی‌زاده، مجری تلویزیون و دختر تاج‌نیا نیز آسیب جزئی دید.

در همین رابطه فریده فرخی‌نژاد گوینده تلویزیون با انتشار تصویری از ناهیدتاج‌نیا و دخترش در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «از شنیدن خبر سانحه تصادف خانم ناهید تاج نیا، استاد و گوینده پیشکسوت خبر صدا و سیما و دختر عزیزشان خانم صفوی زاده، همکار و مجری توانمند رادیو و تلویزیون، شوکه شدیم اما حالا این عکس را هم برای آسودگی خاطر علاقمندان و دوستداران این مجریان محترم منتشر کردم. الحمدالله هر دوی بزرگوار حالشون خوبه. برای شفای همه بیماران دعا بفرمایید.»

این گوینده اخبار همچنین درباره سابقه ناهیدتاج‌نیا نوشت: «خانم تاج نیا که به جهت داشتن صدای پر صلابت و مستحکم مورد تفقد مقام معظم رهبری هم قرار گرفته اند ، سالیان متمادی ، اجرای بخشهای مختلف خبر رادیو بخصوص خبرهای ساعت ١۴ را بر عهده داشتن و شاگردان فراوانی را تربیت کرده اند که امروزه راه ایشان را ادامه میدهند .».

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 458 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php