کد خبر : 12880 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۶:۵۵

کوچک ترین تلفن‌ همراه دنیا + عکس

این اپراتور مطرح ژاپنی که Willcom نام دارد از جدید‌ترین تلفن همراه خود به‌نام Phone Strap 2 WX06 رونمایی کرد. تلفنی که با استناد به گفته سازندگانش نه تنها از تمامی موبایل‌های دیگر کوچک‌تر است بلکه وزن کم‌تری نیز دارد. این مدل که برای تکمیل کار مدل پیشین خود یعنی …

این اپراتور مطرح ژاپنی که Willcom نام دارد از جدید‌ترین تلفن همراه خود به‌نام Phone Strap 2 WX06 رونمایی کرد. تلفنی که با استناد به گفته سازندگانش نه تنها از تمامی موبایل‌های دیگر کوچک‌تر است بلکه وزن کم‌تری نیز دارد. این مدل که برای تکمیل کار مدل پیشین خود یعنی Phone Strap ساخته شده دارای ابعاد باورنکردنی  ۷۰×۱۰٫۷×۳۲ میلی‌متر می‌باشد و تنها ۳۲ گرم وزن دارد. این مدل قرار است که با برادر بزرگ‌تر خود یعنی Phone Strap جایگزین شود.

کوچک ترین تلفن‌ همراه دنیا + عکس

اما می‌رسیم به ادعای این شرکت مبنی بر کوچک‌ترین بودن این تلفن! بله! این تلفن کوچک است اما در مقایسه با مدل های مشابه و هم عصر خود به گونه‌ای مضحک بیش از حد کوچک به نظر می‌رسد!

از ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به صفحه نمایش ۱ اینچی رنگی و عمر باتری ۲ ساعته برای مکالمه و ۱۲ روزه در حالت استندبای اشاره کرد. البته برای بهره‌مندی از امکاناتی چون ایمیل, ارسال و دریافت پیام متنی و برقراری تماس تلفنی باید انرا به یک تبلت یا تلفن دیگر متصل نمایید.

همان‌طور که احتمالا شما هم حدس زده‌اید این تلفن تنها در کشور ژاپن عرضه خواهد شد و از اواخر امسال اماده و در سه رنگ مشکی, صورتی و سفید وارد بازار خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار تکنولوژی ، مجله خبری بازدید 454 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php