کد خبر : 21174 تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲

کمین زنان سارق برای سرقت از مردان جوان

فریب مردان، از آنها فیلم سیاه تهیه می‌کردند و با تهدید دست به زورگیری و اخاذی می‌زدند. سرهنگ محسن صفری با بیان اینکه در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر زورگیری از آنها توسط چند دختر و پسر، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، …

کمین زنان سارق برای سرقت از مردان جوان

فریب مردان، از آنها فیلم سیاه تهیه می‌کردند و با تهدید دست به زورگیری و اخاذی می‌زدند.

سرهنگ محسن صفری با بیان اینکه در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر زورگیری از آنها توسط چند دختر و پسر، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، اظهار داشت: یکی از شاکیان با مراجعه به پلیس عنوان داشت که روز حادثه دختری جوان در مسیر عبور خودرواش قرار گرفته و پس از سوار شدن به ماشین، او را فریب داده و به خانه‌ای در منطقه سرآسیاب کشانده است. اما به محض ورود به داخل خانه 2پسر جوان با تهدید سلاح‌سرد به وی حمله کرده و وجوه نقد و اموالش را به سرقت برده‌اند. سپس از وی فیلم تهیه کرده و او را دست و پا بسته در بیابان رها کرده‌اند.

وی با بیان اینکه با ثبت اظهارات این فرد و شکات دیگری که به این شیوه مورد زورگیری قرار گرفته بودند، پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: با آغاز تحقیقات و با استفاده از سرنخ‌هایی که شاکیان در اختیار پلیس قرار داده بودند، ردی از اعضای این باند در سرآسیاب به‌دست آمد. وی در مورد عملیات پلیس برای دستگیری اعضای این باند گفت: در ادامه بررسی‌ها تمامی اعضای این باند یکی بعد از دیگری شناسایی و در جریان عملیات جداگانه، همه آنها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه این باند از 4دختر و 2پسر تشکیل شده است، گفت: با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که اعضای این باند به‌ویژه دختران با طرح دوستی با شکات و فریب‌دادن آنها، مالباخته‌ها را به منزلی در سرآسیاب کشانده و اموال آنها را سرقت می‌کردند. صفری با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کردند، گفت: سارقان زن پس از برقراری روابط دوستانه با شکات، آنان را به منزل کشانده و با همدستی 2مرد جوان و گرفتن فیلم از آنها و تهدید به تکثیر و انتشار فیلم، اقدام به سرقت و اخاذی از مالباختگان می‌کردند.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که متهمان از اواخر سال قبل و با همکاری یکدیگر دست به 3فقره سرقت و زورگیری با این شگرد زده‌اند. وی تأکید کرد: هر سه‌مالباخته شناسایی شده‌اند و تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباختگان احتمالی ادامه دارد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 422 بار
دیدگاهتان را بنویسید

döröthÿ در تاریخ 7 خرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

ولی چرا عکس این مال باخته ها ی بیچاره هوس باز رو بجای سارقین نزدید.بهتر بود ها !
می توانستیم با دیدن عکسشون بیشتر براشون متاسف باشیم.واقعاً که !!!!
باید از کارشون شرمنده باشند حتی بیشتر از دزدها.

css.php