کد خبر : 17267 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۳۰

کار وحشتناک کیم کارداشیان برای زیباتر شدن

. کیم کارداشیان برای بازی در فیلم جدیدش در میامی تصمیم گرفته است بجای جراحی پلاستیک از خون خودش برای جوان تر به نظر رسیدن استفاده کند… بازیگر مشهور هالیوود که چندی پیش خبر بارداریش سوژه رسانه ها شده بود اکنون بخاطر منتشر کردن چند عکس از روش وحشتناک جراحی …

کار وحشتناک کیم کارداشیان برای زیباتر شدن

.

کیم کارداشیان برای بازی در فیلم جدیدش در میامی تصمیم گرفته است بجای

جراحی پلاستیک از خون خودش برای جوان تر به نظر رسیدن استفاده کند…

بازیگر مشهور هالیوود که چندی پیش خبر بارداریش سوژه رسانه ها شده بود اکنون بخاطر منتشر کردن چند عکس از روش وحشتناک جراحی زیبایی بر روی صورتش دوباره سوژه داغ رسانه ها شده است.

،کیم کارداشیان پس از مشورت با بهترین پزشکان بجای جراحی پلاستیک از خون خودش برای جوان تر به نظر رسیدن استفاده می کند که گویی این روش یکی از بهترین روشها برای شادی و طراوت پوست است.

پزشکان یک سرنگ بزرگ خون از بازویش گرفتند و با استفاده از دستگاه پلاکت های آن را حذف کردند. سپس با استفاده از ۹ سوزن کوچک به سبک طب سوزنی خون ها را به پوست صورتش تزریق کردند.

کیم کارداشیان برای بازی در فیلم جدیدش در میامی خود را آماده می کند و می گوید:دست به هر کاری خطرناکی می زنم تا زیباتر به نظر بیایم.

کار وحشتناک کیم کارداشیان برای زیباتر شدن

کار وحشتناک کیم کارداشیان برای زیباتر شدن

.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سینما بازدید 1,275 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ابراهیم در تاریخ 13 دی 1396 گفته : پاسخ دهید

چی بگم یکی خودش قشنگ میکنه تا دیده شه بیشتر بعد اونیکی با اونکه زیبایی داره اما یه کار میکنه که بقیه به چشم یه حیون میبیننش یه حیون میتونه با چند نفر باشه اما یه انسان با یه نفر میتونه باشه .با تشکر ابراهیم هستم بیست ساله ازنیشابور واین حرف هارو بدون مدرک زدم تجربه بود فقط ومنم یه بی سوادم درس نخوندم اینم گفتم که قضاوت نباشه

مهدي در تاریخ 13 تیر 1392 گفته : پاسخ دهید

شما که میگید خاک بر سرش و با خوشگلیش میخواد پول دربیاره اول خودتو درست کن بعد یقدم برای پیشرفت مملکتت بردار
چند نفر تو همین ایران با استفاده از خوشگلیشون پول درمیارن
پسرارو میچاپن به دخترا تجاوز میکنند
بیاید اول خودمونو بعد کشور عزیزتر از جونمونو درست کنیم بعد تازه به این مسائل فکر کنیم
اون موقع شاید بتونیم نظر بدیم

مهدي در تاریخ 13 تیر 1392 گفته : پاسخ دهید

بهتر ما ایرانیا بجای حرف زدن و نظر دادن در مورد دیگران اول خودمونو درست کنیم
کاری کنیم که رابطه هامون با همدیگه درست بشه
فرهنگ و شعور ملت ایرانو برگردونیم تا خودمون راحت زندگی کنیم

احمد در تاریخ 13 تیر 1392 گفته : پاسخ دهید

خدا همه بیماران (خصوصا روانی ها رو) شفا بده. ان شاء الله

میمی در تاریخ 11 تیر 1392 گفته : پاسخ دهید

به نظر من اون کسی که خودش رو زیبا نبینه هر کاری هم بکنه قشنگ و زیبا هم نمی شه به دیگران هم نمیتونه این حس رو القا بکنه
البته من مخالف این کارا نیستم شاید از لحاظ پزشکی بعضی ها احتیاج به این کارار داشته باشن
و ما هم باید قبول کنیم که همه چیز طبیعی خوبه هر سنی زیبایی خاص خودش رو داره نمیتونی تو 40سالگی بخوای هیکل و پوست یه دختر 18 ساله رو داشته باشی البته به این هم اعتقا دارم که زن زشت وجود نداره زنی که به خودش نمیرسه زیاده

homa در تاریخ 9 تیر 1392 گفته : پاسخ دهید

این وضع افتضاحه ایییییییییییییییییییییی

NAZY در تاریخ 26 تیر 1392 گفته : پاسخ دهید

شاید برای پولدار شدن ومشهور شدن این کارو کرده نه …………………………………………!

فريماه در تاریخ 1 تیر 1392 گفته : پاسخ دهید

Faqat mitounam bgam khak br saresh!

شقایق در تاریخ 27 خرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

به نظر من چیزیو که خدا به ادم میده باید قبول کرد چون اگر دقت کرده باشین ادماییکه چهره طبیعی دارن قشنگترن بیشتر ادم خوشش میاد درسته ادم اگه جراحی پلاستیک یا هر کاره دیگه ای برای زیبا شدن انجام بده اشکالی نداره شاید یکی بخواد هر کاری انجام بده تا زیبا بشه اما ادم اگه درونش اروم باشه فکرش اروم باشه پوستش صورتش بدنش اروم میشه و روز به روز زیبا تر میشه و حتی هین انرژیو دیگران و حتی همسرش دریافت میکنه و همه اونو زیبا میبینن و به نظر من ادم با دیگران بیشتر فرق پیدا میکنه چون الانا ادم اصلا چهره طبیعی نمیبینه الان همه بینیا عمل شدس تمامه لبا گونه ها ژل زدس همه شبیهه همن مطمئن باشید هیچ مردی دوس نداره قیافه زنشو انقدر مصنوعی ببینه

مریم در تاریخ 26 خرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

منظورم از این حرفا اینه که کاره عجیبی نکرده با زندگیش کاری ندارم. راجع به کسی قضاوت نکن تا دیگران نسبت به تو قضاوت نکنن.

مریم در تاریخ 26 خرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

با عرض پوزش این کار دیوانگی نیس. بهش میگن فناوری PRP. & Mezo که من هم انجام دادم. دردش وحشتناکه. هر PRP (جداسازی پلاسما از خون شخص و تزریق آن به هر نقطه از بدن که نیاز به ترمیم دارد) شش ماه به شش ماه انجام میشه و بین هر PRP میشه مزو (داروی مخصوص که بدون گرفتن خون با روش قبلی انجام میشه) رو هم انجام داد.
از این روش ها هم برای پوست صورت برای جوانی و شادابی پوست و هم واسه مو انجام میشه و محدودیت سنی نداره من خودم 20 سالمه و 2 ساله انجام میدم و هزینش سالانه 3 تا 6 میلیون میشه. زن و مردم نداره.
حتی واسه درد مفاصل هم استفاده داره و……………

نازنین در تاریخ 12 اردیبهشت 1392 گفته : پاسخ دهید

اون زنایی که شوهرای دیگران رو با ارایش از راه به در میکنن بیشتر از همه نگران خیانت مرد خودشون هستن چون آدم جواب کاراشو حتما می بینه این به تجربه ثابت شده که وقتی مردی از زنش بی قیدی ببینه خودشم میره دنبال خیانت و مردای وفادار سراغ زنان عفیف میرن.

نیکوژن در تاریخ 12 اردیبهشت 1392 گفته : پاسخ دهید

خداوند زیبایی را به زن داد تا بوسیله اون کانون خانواده رو استحکام ببخشه و همسرشو جذب کنه اما زنان نادان زیبایی خودشونو وسیله ای کردن برای تجارت و رسوایی و سست کردن خانواده های دیگه. زنان باید با احترام گذاشتن به حریم همدیگر زیبایی خودشونو از مردان دیگه بپوشانند تا هر مردی به همسر خودش وفادار بمونه و خود زن ها هم از دست افراد ناسالم در امان بمونن این کارای خطرناک رو هم انجام ندن.

css.php