کد خبر : 7739 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۹

کار عجیب دو دختر آمریکایی برای استفاده از اینترنت

این دخترها که در کالیفرنیای شمالی زندگی می کنند به قصد تفریح  و برای اینکه والدینشان مانع دسترسی به اینترنت در ساعات اولیه بامداد نشوند در نوشیدنی یکی از پدر و مادر  قرص مواد مخدر ریختند و آنها را به والدین خود خوراندند. والدین یاد شده معمولا ساعت ۱۰ شب …

کار عجیب دو دختر آمریکایی برای استفاده از اینترنتاین دخترها که در کالیفرنیای شمالی زندگی می کنند به قصد تفریح  و برای اینکه والدینشان مانع دسترسی به اینترنت در ساعات اولیه بامداد نشوند در نوشیدنی یکی از پدر و مادر  قرص مواد مخدر ریختند و آنها را به والدین خود خوراندند.

والدین یاد شده معمولا ساعت ۱۰ شب دختر ۱۶ ساله خود را وادار می کردند تا استفاده از اینترنت را متوقف کند اما او یک شب به رستورانی مراجعه و با خرید نوشیدنی و آلوده کردنش به مواد مخدر انها را بیهوش کرد و تا دیر وقت پای اینترنت نشست.

بررسی های پلیس نشان می دهد والدین که متوجه طعم غیرعادی این نوشیدنی شده بودند به طور کامل آن را مصرف نکردند. اما همان میزان مصرف برای به خواب رفتن آنها کافی بود. آنها پس از بیدار شدن در صبح با انجام بررسی پزشکی متوجه مساله شدند و همراه با دخترشان برای بررسی مساله به اداره پلیس مراجعه کردند.

در حال حاضر تحقیقات در این زمینه کماکان در جریان است، اما پلیس می گوید به علت اینکه این بزهکاری مربوط به نوجوانان است اطلاعات بیشتری را افشا نمی کند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 446 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php