کد خبر : 126803 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲:۳۰

چیز هایی که مردم نباید در مورد شما بدانند

ما در یک جهان فوق العاده اما ریاکار و زیرکانه زندگی می‌کنیم. گاهی اوقات بهتر است زبان خود را نگه دارید و فقط به مردمی که با آن‌ها صحبت می‌کنید لبخند بزنید. شما لازم نیست به مانند جیمز باند رفتار کنید اما باید به خاطر شادی و رفاه کمی هوشمند …

چیز هایی که مردم نباید در مورد شما بدانند

ما در یک جهان فوق العاده اما ریاکار و زیرکانه زندگی می‌کنیم. گاهی اوقات بهتر است زبان خود را نگه دارید و فقط به مردمی که با آن‌ها صحبت می‌کنید لبخند بزنید. شما لازم نیست به مانند جیمز باند رفتار کنید اما باید به خاطر شادی و رفاه کمی هوشمند و به اندازه کافی باهوش باشید.

از یک طرف، کنجکاوی انسان همواره آن‌ها را به کاوش کردن و فهمیدن بسیاری از حقایق و اسرار در زندگی دیگران می‌کشاند. از سوی دیگر انسان‌های بدخواه ممکن است از دانش و اطلاعات خود که درباره افراد دیگر دارند برای پایین کشیدن آن‌ها استفاده کنند. اگر شما به صورت طبیعتی خیلی پرحرف هستید باید بدانید چه باید بگویید و چه چیزی را از مردم پنهان کنید. خطرناک‌ترین و تابوترین موضوع برای گفتن به دیگران “مشکلات” زندگی شما است. مشکلات شما متعلق به خود شما هستند و گفتن شکست‌های خود به هرکسی ایده کاملا بدی است، چرا که شما برای دوستان خود تبدیل به یک فرد منفی می‌شوید. مردم مثبت و شاد مشتاق به کشیده شدن به سمت مشکلات دیگران نیستند، چرا که با روحیات آن‌ها سازگار نیست. مردم بدخواه نیز اغلب از غرق شدن دیگران در مشکلات و دیدن اشک‌های آنان خوشحال می‌شوند. آنها همچنین می‌توانند از بدبختی شما علیه شما و خانواده‌تان استفاده کنند.

من می‌دانم که زندگی من وظیفه و مسئولیت من است و اگر کسی مصرانه به زندگی من علاقه‌مند است، من سعی می‌کنم که از سوالات او با استفاده از طنز چشم پوشی کنم. طنز و گفتن کنایه به من کمک می‌کند که وضعیت را کترل کنم و ادب خود را با افراد بد حفظ کنم.

در اینجا ۵ موردی که شما باید از گفتن آن به دیگران جلوگیری کنید آمده است.

۱. اسرار شما

معنای کلمه “راز” چیست؟ من فکر می‌کنم که راز یک تکه از خبر، حقیقت قطعی یا اطلاعات شناخته شده برای تعداد محدودی از مردم است. هر فرد در این جهان حداقل یک راز دارد. من می‌دانم که حفظ اسرار چیزی چالش برانگیز است، چرا که هرکسی نمی‌تواند در مقابل وسوسه برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات جالب در مورد کسی یا چیزی مقاومت کند. من سعی می‌کنم تنها به عزیزترین و نزدیکترین افرادی که می‌شناسم اجازه دهم که اسرار معمولی کمی درباره من بدانند. من مطمئن هستم که خانواده‌ام هرگز با اسرار من بر علیه من بازی نخواهند کرد. وقتی که نوبت به اسرار مهم‌تر می‌رسد سعی می‌کنم اطلاعات ممنوعه را از همه مخفی کنم. اگر بدانم که اسرار مهم من برای تعداد زیادی از مردم و دشمنان من معلوم هستند، خواب شبانه بر من ناممکن می‌شود.

۲. زندگی خصوصی

زندگی خصوصی یک چیز مقدس و با ارزش است. من یک فرد خرافاتی نیستم اما معتقدم که قدرت احساسات انسانی و عواطف می‌تواند زندگی خصوصی من را تحت تاثیر قرار دهد. هیچ‌کس دوست ندارد برای اعمال، کلمات و منافع خود محکوم شود. امروزه جوانان ناخودآگاه دیگران را به بحث کردن و نقد زندگی خصوصی خود تحریک می‌کنند. آنها اطلاعات شخصی، عکس‌ها و فیلم‌های خود را در رسانه‌های مختلف اجتماعی ارسال می‌کنند. میلیون‌ها نفر از مردم فرصت مشاهده جزئیات زندگی شخصی هر یک از آن‌ها را دارند.

شبکه‌های اجتماعی بزرگترین منبع دروغ و اطلاعات غلط هستند. به علاوه که دشمنان شما می‌توانند از آن به نفع خود استفاده کنند. آنها ممکن است به شما یا عزیزترین کس شما افترا بزنند که برای رابطه شما بسیار خطرناک است. نیازی به حذف و یا مسدود کردن حساب شبکه اجتماعی‌تان نیست. فقط سعی کنید که عکس کمتری را به آن‌ها اضافه کنید تا زندگی خصوصی شما در هر دو شخصیت خوب و بد را دسترس قرار نگیرد.

۳. درآمد

آیا دوست دارید که دیگران از شما در مورد درآمدتان سوال بپرسند؟ من که اینطور فکر نمی‌کنم. این سوال معمولا توسط کسانی که دوست دارند از حساب پول دیگران سر دربیاورند پرسیده می‌شود. اگر می‌خواهید که درآمد پایداری داشته باشید سعی کنید کمتر در مورد آن اغراق کنید. مردم اغلب نمی‌توانند زمانی که رفاه دیگران را ببینند بر احساس عمیق حسادت خود غلبه کنند.

اگر شما ثروتمند هستید باید یاد بگیرید که در برابر حسادت مردم مقاومت کنید. هنر ثروتمند بودن فقط توانایی بدست آوردن پول نیست، بلکه مهارت ذخیره کردن آن و پنهان کردن آن از بدخواهان نیز هست. سعی کنید طبیعی رفتار کنید و کمتر در مورد پس انداز و دارایی‌های خود صحبت کنید. این کار به عنوان یک سپر از شما در مقابل انرژی تاریک حسادت مردم عمل می‌کند.

۴. قلب شما

قلب انسان یک چیز بسیار آسیب پذیر و ضعیف است. فقط یک کلمه یا اقدام بی‌دقت می‌تواند به طور جدی به آن صدمه بزند. شما باید هنگامی که با افراد دیگر صحبت می‌کنید مراقب باشید. تمایل شما به خالی کردن خود می‌تواند به شما کمک کند که از حالت منفى خود خلاص شوید اما این مورد دشمنان شما را مسلح کند به دانستن همه نقاط ضعیف و بدبختی‌های‌تان.

اگر واقعاْ میخواهید با کسی درددل کنید مطمئن شوید که حتما شخص مقابلتان یک انسان صادق و قابل اعتماد است البته بهترین راهکار برای تخلیه خود ، گفت و گو با خداوند است.

۵. اهداف آینده

هر شخص در دنیا رویاها، برنامه‌ها و اهداف خاصی دارد. بسیاری از مردم در مورد برنامه‌های آینده خود با مردمی که به خوبی آنها را نمی‌شناسند گفت و گو می‌کنند. چرا باید برای کسی در مورد رویاهای خود بگویید؟ شما بهتر است به اهداف خود بدون اعلام کردن و به اشتراک گذاری با دیگران به آن برسید.

علم ثابت کرده است که مردم پر حرف نسبت به کسانی که تمایل به مخفی نگه داشتن برنامه‌ها و ایده‌های آینده خود را دارند فرصت‌های کمتری برای دستیابی به نتایج مطلوب دارند. من فکر می‌کنم که نیت و مقصودتان نباید عمومی عنوان شود. هنگامی که وظیفه خود را انجام می‌دهید، شما یک موقعیت خوب برای بالیدن به دستاوردهای خود دارید. من می‌دانم که سرکوب میل به اعلام کردن برنامه های خود چالش برانگیز و مضر است، اما این کار کاملا لازم و ضروری است. این کار کمک خواهد کرد که شما بر افکار خود تمرکز کنید و به اندازه کافی انگیزه برای آنها ایجاد کنید.

ارتباط با مردم چیز خوبی است، اما مزایا و معایب خود را دارد. متاسفانه تعداد زیادی از مردم حیله‌گر و بامهارت وجود دارد که رویایخنجر زدن از پشت به شما در اولین فرصت را دارند. مردم عاقل سعی می‌کنند به دشمنان خود فرصت ندهند. آنها زندگی خود را مخفی نگه‌می‌دارند و از گفتگوی مهم با مردمی که آنها اعتماد ندارند جلوگیری می‌کنند. شما همچنین باید بدانید که زبان شما می تواند دشمن شما باشد. من امیدوارم که این مشاوره کمک کند که شما یک گام مصمم به سوی موفقیت بردارید. آیا شما زندگی خصوصی خود را مخفی نگه می‌دارید؟ چه چیزهای دیگری است که باید از مردم پنهان نگه داریم؟ لطفا افکار خود را به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سبک زندگی ، مهارت های ارتباطی بازدید 426 بار
دیدگاهتان را بنویسید

احمدیان در تاریخ 21 دی 1393 گفته : پاسخ دهید

ممنونم از مطالب قشنگ و پرمحتواتون

css.php