کد خبر : 206037 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۷:۰۱

چند نمونه آب نما / زیبا و ساده

چند نمونه آب نما / زیبا و ساده عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای شما همراهان عزیز در نظر گرفته ایم و امیدواریم مورد پسندتان قرار گیرند. با ما همراه باشید. ما می‌خواهیم راهی پیش پای شما بگذاریم تا در همان بالکن‌ها یا حیاط‌های کوچکتان هم …

چند نمونه آب نما / زیبا و ساده عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای شما همراهان عزیز در نظر گرفته ایم و امیدواریم مورد پسندتان قرار گیرند. با ما همراه باشید.

ما می‌خواهیم راهی پیش پای شما بگذاریم تا در همان بالکن‌ها یا حیاط‌های کوچکتان هم بتوانید، آب‌نماهایی داشته باشید حتی زیباتر از آب‌نماهای پارک‌ها و میدان‌ها و مال‌های بزرگ. حالا شاید باز بگویید، اصلاً به فرض بتوان چنین ایده‌ای را اجرا کرد، هزینه‌ گزافش را چطور باید تأمین کنیم؟ فکر این‌جایش را هم کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

فواره یکی ازعناصرمعماری است که آب را به هوا پرتاب می‌کند. این کار یا به منظور سهولت دراستفاده ازآب (آشامیدن و یا شست‌وشو) یا برای مقاصد زیبایی انجام می‌شود. امرزه بیشتر فواره یا آب‌نماهای خانگی، نمایی فانتزی داشته و بیشتر برای تکمیل دکوراسیون خانه مورد استفاده قرارمی‌گیرند.اما آیا تاکنون به یک آب‌نمای مخصوص حیاط و باغچه که در مصرف انرژی آب نیزصرفه‌جویی می‌کند، فکرکرده‌اید؟ «میهن فال» امروزچند نمونه ازاین آب‌نماهای مقرون به صرفه را برای شما آماده کرده است.

چند نمونه آب نما / زیبا و ساده

چند نمونه آب نما / زیبا و ساده

چند نمونه آب نما / زیبا و ساده

چند نمونه آب نما / زیبا و ساده چند نمونه آب نما / زیبا و ساده

3/5 - (2 امتیاز)
دسته بندی : تصاویر ، مدل و دکراسیون بازدید 869 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php