کد خبر : 103530 تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱

پیش بینی آب و هوا طی دو روز آینده

پیش بینی آب و هوا طی دو روز آینده «در دو روز آینده هوای تهران در پاره‌ای از نقاط ابری است و امروز دمای حداکثر وحداقل هوا به ترتیب ۳۸ و ۲۳ درجه و فردا نیز حداکثر دمای هوا به ۳۶ درجه خواهد رسید.» یک کارشناس سازمان هواشناسی از بارش …

پیش بینی آب و هوا طی دو روز آینده

پیش بینی آب و هوا طی دو روز آینده

«در دو روز آینده هوای تهران در پاره‌ای از نقاط ابری است و امروز دمای حداکثر وحداقل هوا به ترتیب ۳۸ و ۲۳ درجه و فردا نیز حداکثر دمای هوا به ۳۶ درجه خواهد رسید.»

یک کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده در سواحل دریای خزر در سه روز آینده خبر داد و افزود دریای خزر در این روزها مواج خواهد بود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: در سه روز آینده در سواحل دریای خزر با بارش پراکنده و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد به ویژه در سواحل شرقی روبرو خواهیم بود دریای خزر نیز در این روزها مواج خواهد بود.

گودرزی اظهار کرد: بر این اساس از اواخر امروز (6 مرداد) و سه شنبه در استان گلستان و شرق مازندران آب گرفتگی معابر عمومی پیش بینی شده و توصیه می شود اقدامات پیشگیرانه لازم به عمل آید.

وی افزود: تا روز سه شنبه در نیمه شمالی کشور با روند کاهش دما روبرو خواهیم بود در همین مدت در برخی مناطق جنوب شرقی کشور مانند جنوب سیستان، هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب فارس در برخی ساعات اولیه شب رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: در دو روز آینده به سبب افزایش سرعت وزش باد در استانهای سمنان، اصفهان، تهران، البرز، قم ومرکزی در این استانها گرد و غبار را خواهیم داشت.

گودرزی گفت:امشب هوا در جنوب غرب و سواحل خلیج فارس نیز با گرد و غبار همراه خواهد بود و تا پایان هفته نیز باد وگرد و غبار تشدید خواهد شد. خلیج فارس نیز در دو روز آینده مواج خواهد بود.

وی در پایان اشاره کرد: در دو روز آینده هوای تهران در پاره ای از نقاط ابری است و امروز دمای حداکثر وحداقل هوا به ترتیب 38 و 23 درجه و فردا نیز حداکثر دمای هوا به 36 درجه خواهد رسید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 825 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php