کد خبر : 24571 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۱

پیام نیوشا ضیغمی به دکتر حسن روحانی

نیوشا ضیغمی در پیامی انتخاب یازدهمین رئیس جمهور ایران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد وی در جهت اعتلای فرهنگ کشور کوشا باشد. در متن پیام تبریک نیوشا ضیغمی به حجت‌الاسلام حسن روحانی آمده است: به نام خدا انتخاب دکتر حسن روحانی را به ایشان و همه مردم ایران، …

پیام نیوشا ضیغمی به دکتر حسن روحانی

نیوشا ضیغمی در پیامی انتخاب یازدهمین رئیس جمهور ایران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد وی در جهت اعتلای فرهنگ کشور کوشا باشد.

در متن پیام تبریک نیوشا ضیغمی به حجت‌الاسلام حسن روحانی آمده است:

به نام خدا

انتخاب دکتر حسن روحانی را به ایشان و همه مردم ایران، مخصوصا نسل جوان که با حضور آگاهانه خود پای صندوق‌های رای، آینده‌ای روشن را برای خود رقم زد، تبریک می‌گویم.

امیدوارم، دولت دکتر روحانی که دولت تدبیر و امید است، با تدابیر هوشمندانه خود بتواند نور امید را در دل مردم بزرگوار ایران روشن کند و همچنین در جهت اعتلای فرهنگ کشورمان کوشا باشد.

نیوشا ضیغمی
خرداد

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 522 بار
دیدگاهتان را بنویسید

elena در تاریخ 30 خرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

خیلی سایت خوبی دازی

تینا در تاریخ 29 دی 1392 گفته : پاسخ دهید

ضیغمی جان شما به جای توقع داشتن از آقای روحانی که بیاد و فرهنگ رو درست کنه اول خودت یاد بگیر فرهنگ چیه و اون آرایش بی کلاس و کذاییت رو حداقل کم کن و درست لباس بپوش که برای بقیه فرهنگ سازی صحیح بشه . این خودش سهم بزرگی در ارتقای فرهنگ میهنمون داره . آقای روحانی خودشون می دونن چه کنن . نیازی به دستور ملکه ضیغمی نبود !

داریوش در تاریخ 18 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

موافقم . ظاهر بی کلاس و سبکی داره . شوهرش هم که سنبل غیرت !! هر کسی بسته به سطح فکرش تیپ می زنه .

css.php