کد خبر : 106220 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱

پیام تسلیت پوتین به روحانی

رئیس جمهور روسیه طی پیامی سقوط هواپیمای ایرانی در نزدیکی فرودگاه مهرآباد را که به کشته شدن ۳۹ نفر منتهی شد، به رئیس جمهور ایران تسلیت گفت. پیام تسلیت پوتین به روحانی به گزارش میهن فال به نقل از تسنیم: “ولادیمیر پوتین” رئیس جمهور روسیه طی پیامی همدردی خود با …

رئیس جمهور روسیه طی پیامی سقوط هواپیمای ایرانی در نزدیکی فرودگاه مهرآباد را که به کشته شدن ۳۹ نفر منتهی شد، به رئیس جمهور ایران تسلیت گفت.

پیام تسلیت پوتین به روحانی

پیام تسلیت پوتین به روحانی

به گزارش میهن فال به نقل از تسنیم: “ولادیمیر پوتین” رئیس جمهور روسیه طی پیامی همدردی خود با رئیس جمهور ایران به دلیل حادثه سقوط هواپیما در تهران را ابراز داشت.

پوتین در این پیام که بر روسی سایت رسمی کاخ کرملین منتشر شده و برای رئیس جمهور ایران ارسال شده، اعلام کرد: همدردی خالصانه من را به دلیل سقوط هواپیمای مسافربری بر فراز تهران که تعدادی تلفات انسانی داشته را بپذیرید. من خواستار آن هستم که کلمات همدردی و حمایت من به کسانی که خانواده و دوستان خود در این فاجعه را از دست دادند منتقل شود.

ساعت 9:20 دقیقه امروز هواپیمای مسیر تهران – طبس متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان‌ایر هنگام بلند شدن از انتهای باند فرودگاه مهرآباد یک موتور خود را از دست می‌دهد و در شمال جاده مخصوص کرج سقوط می‌کند.

روابط عمومی پزشکی قانونی اعلام کرد: 39 نفر در این حادثه کشته شدند که 23 نفر مرد، 10نفر زن، یک دختر نوجوان یک کودک دختر، 2 کودک پسر و یک دختر نوزاد این کشته‌شدگان را تشکیل می‌دهند. جسد یک نفر از کشته‌شدگان همچنان در بیمارستان است.

منبع: تسنیم

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 336 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php