کد خبر : 138632 تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱:۰۴

پورشه ۲۰۱۶ معرفی شد +تصاویر

مدل ۹۱۱GT3 RS 2016 پورشه که نسخه نارنجی رنگ آن در نمایشگاه خودروی ژنو به نمایش درآمده به یک پیشرانه ۶ سیلندر خطی با ظرفیت ۴ لیتر مجهز شده است و می‌تواند به لطف سیستم انتقال ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچ، ۴۹۳ اسب بخار توان و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور …

پورشه ۲۰۱۶ معرفی شد +تصاویر

مدل ۹۱۱GT3 RS 2016 پورشه که نسخه نارنجی رنگ آن در نمایشگاه خودروی ژنو به نمایش درآمده به یک پیشرانه ۶ سیلندر خطی با ظرفیت ۴ لیتر مجهز شده است و می‌تواند به لطف سیستم انتقال ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچ، ۴۹۳ اسب بخار توان و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور را به چرخ‌های خود منتقل کند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ مدل ۹۱۱ جی‌تی‌۳ آراس ۲۰۱۶ برابر ۳٫۳ ثانیه و حداکثر سرعت این خودروی جذاب و زیبا ۳۱۸ کیلومتر در ساعت است.

 

برای کاهش وزن این خودرو از سقف منیزیومی، بدنه کربنی و کاور موتور استفاده شده است و گفته می‌شود نسبت به مدل استاندارد GT3 پهن‌تر بوده و از چرخ‌های جلوی ۲۰ اینچی و چرخ‌های عقب ۲۱ اینچی بهره می‌برد.

 

طراحی این پورشه ۹۱۱ در قسمت جلو تهاجمی‌تر شده و برای اینکه وزن کم برای حرکت روی جاده و دورزدن در پیچ‌ها جبران شود، مرکز ثقل آن پایین‌تر در نظر گرفته شده است. براساس گزارش‌های منتشر شده پورشه ۹۱۱ جی‌تی۳ آراس ۲۰۱۶ نسبت به مدل کایمن جی‌تی۴ حدود ۲۰ ثانیه سریع‌تر است.

 

قیمت پایه این خودروی آلمانی از ۱۷۹ هزار و ۵۰۰ دلار به اضافه ۹۹۵ دلار دیگر پرداخت در مقصد آغاز می‌شود و سفارش خرید آن از هم‌اکنون شروع شده که زمان تحویل آن از ماه جولای خواهد بود.

 

پورشه ۲۰۱۶ معرفی شد +تصاویر

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 259 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php