کد خبر : 233929 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

پرسپولیس قهرمان نیم فصل 6 میلیارد ارزانتر ازآبی های پایتخت بسته شد

میهن فال:پرسپولیس توانست در پایان ۱۵ هفته دور رفت لیگ برتر قهرمان نیم‌فصل شود. شاگردان برانکو با اختلاف ۲ امتیازی نسبت به تراکتورسازی در صدر جدول قرار گرفتند. روزنامه خبر ورزشی نوشت: پرسپولیس به همراه تراکتور تنها تیم‌هایی هستند که در دور رفت تنها یک بار شکست خوردند. ۱۸ گل …

میهن فال:پرسپولیس توانست در پایان ۱۵ هفته دور رفت لیگ برتر قهرمان نیم‌فصل شود. شاگردان برانکو با اختلاف ۲ امتیازی نسبت به تراکتورسازی در صدر جدول قرار گرفتند.

پرسپولیس قهرمان نیم فصل  6 میلیارد ارزانتر ازآبی های پایتخت بسته شد

روزنامه خبر ورزشی نوشت: پرسپولیس به همراه تراکتور تنها تیم‌هایی هستند که در دور رفت تنها یک بار شکست خوردند. ۱۸ گل زده برابر ۵ گل خورده به همراه ۵۵ تساوی آمار پرسپولیسِ برانکو بود. برانکو با اینکه دومین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری می‌کند اما کماکان نتوانسته ایرادات گلزنی مهدی طارمی، گلزن اول تیمش را برطرف سازد. حذف از جام حذفی موجب شده برانکو تمام فکرش را معطوف کسب جام در لیگ برتر کند. نگاهی به عملکرد بازیکنان پرسپولیس در نیم‌فصل اول می‌اندازیم:

امید عالیشاه؛ هافبک- مهاجم جوان اما باتجربه پرسپولیس تا پایان فصل بعد قرارداد دارد. مبلغ قرارداد او ۹۵۰ میلیون است. عالیشاه در ۵ بازی آخر نیم‌فصل پرسپولیس غایب بود و تنها ۷۵۱ دقیقه برای تیمش به میدان رفت تا در نهایت به بهانه خدمت سربازی راهی تبریز شود.

فرشاد احمدزاده؛ شماره ۱۰ پرسپولیس یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. مبلغ قرارداد احمدزاده ۸۰۰ میلیون است. او یک گل زده و ۲ پاس گل هم داده. ۱۱۲۳ دقیقه هم پیراهن پرسپولیس را پوشیده.

حسین ماهینی؛ قرارداد مدافع شماره ۱۳ پرسپولیس ۷۰۰ میلیون تومان است و تا پایان فصل بعد هم می‌ماند. حسین ماهینی در همه بازی‌های نیم‌فصل اول فیکس بود.

علیرضا بیرانوند؛ شماره یک پرسپولیس در ۵ بازی این تیم غایب بود و فقط ۹۰۰ دقیقه درون دروازه پرسپولیس ایستاد. مبلغ قرارداد او ۹۵۰ میلیون است و تا پایان فصل بعد هم با این تیم قرارداد دارد.

رامین رضاییان؛ شماره ۲۷ پرسپولیس بعد از بازگشت دوباره‌اش قرارداد ۸۰۰ میلیونی بست. او تنها توانسته ۳۷۹ دقیقه به میدان برود. ۳ پاس گل داده و یک گل زده. او بدون شک یکی از سرمایه‌های پرسپولیس است.

سیدجلال حسینی؛ مدافع ۳۵ ساله پرسپولیس بیشترین بازی را برای تیمش انجام داده. او در همه بازی‌ها به طور ثابت به میدان رفت. ۲ کارت زرد هم دریافت کرده و یکی از مهره‌های کلیدی برانکو محسوب می‌شود. قرارداد او ۷۰۰ میلیون است و تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد.

وحید امیری؛ بازیکن ملی‌پوش خط میانی پرسپولیس برای این فصل ۹۵۰ میلیون خواهد گرفت. به جز ۲ بازی در همه بازی‌های نیم‌فصل اول کامل به میدان رفته. ۲ پاس گل هم داده است و از مهره‌های کلیدی برانکو به حساب می‌آید. البته می‌گویند قرارداد او می‌تواند بیشتر هم بشود.

محمد انصاری؛ جوان ۲۵ ساله پرسپولیس برای یک فصل تنها ۲۵۰ میلیون دریافت خواهد کرد. او ۱۱۷۳ دقیقه به میدان رفته. یک کارت زرد دریافت کرده و یک بار هم اخراج شده. انصاری پیشنهاد خارجی هم دارد!

محمدامین آرام‌طبع؛ مدافع ۳۲ ساله پرسپولیس هنوز نتوانسته یک دقیقه هم برای این تیم به میدان برود. جالب است بدانید او ۵۰۰ میلیون هم قرارداد بسته و معلوم نیست هدف برانکو از خرید او چیست!

مهدی طارمی؛ مبلغ قرارداد طارمی ۹۰۰ میلیون عنوان شده. او ۱۱۰۰ دقیقه پیراهن پرسپولیس را برتن کرده و توانسته ۷ گل به ثمر برساند و ۳ برابر این مقدار گل خراب کند. با همه این تفاسیر او مهره کلیدی پرسپولیس به حساب می‌آید.

علی علیپور؛ بازیکن تکنیکی، جوان و باانگیزه اما گل‌نزن. ۸۶۵ دقیقه برای پرسپولیس در نیم‌فصل اول به میدان رفته و مبلغ قراردادش هم فقط ۳۰۰ میلیون است. علیپور ۲ پاس گل داده و یک کارت زرد هم گرفته! او تا پایان دو فصل دیگر قرارداد دارد.

کمال کامیابی‌نیا؛ شماره ۱۱ پرسپولیس ۲۸ ساله است و ۹۱۰ میلیون تومان مبلغ قراردادش است. او جز یک بازی در همه دیدارهای نیم‌فصل به طور کامل برای پرسپولیس به میدان رفته. حاصل عملکرد او ۲ گل در نیم‌فصل بوده!

احمد نوراللهی؛ تلخ‌ترین صحنه نیم‌فصل اول را از او مشاهده کردیم. او برای یک فصل ۷۰۰ میلیون قرار بود از پرسپولیس بگیرد. بازی ندادن برانکو، او را مجبور کرده به خدمت سربازی برود. نوراللهی فقط ۳۲۱ دقیقه به میدان رفت و یک پاس گل هم داد.

پریموف؛ خرید جنجالی پرسپولیس. ۸۴۰ میلیون و فقط ۱۷۱ دقیقه بازی! او واقعاً هیچ‌ چیز برای نشان دادن ندارد!

محسن ربیع‌خواه؛ بازیکن خط میانی پرسپولیس قرار است ۳۰۰ میلیون دریافت کند. او تا پایان فصل بعد هم قرارداد دارد.

رادوشوویچ؛ مصدومیت بیرانوند موجب شد او ۴۵۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کند. عملکرد او در این چند بازی بد نبود. مبلغ قرارداد او ۳۶۰ میلیون است که چندان هم گران نیست.

صادق محرمی؛ مبلغ قرارداد این بازیکن ۲۰۰ میلیون است. او در نیم‌فصل اول فقط ۲۵ دقیقه به میدان رفته.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی ، مجله خبری بازدید 696 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php